Echt waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.
Ik had ook inderdaad zelf even moeite kunnen doen ipv het te vragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl
http://www.vi.nl
http://www.ad.nl/
Kies maar..
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef devv05 het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen wordt hoor. Voorlopig vind ik dat nergens op gebaseerd. Of zijn jullie alweer vergeten hoe wisselvallig we afgelopen seizoen waren?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Daar gaat het niet om.quote:
Dude, er kan in 2 maanden nog veel gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Eerst ff kwalificerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
We winnen de Champions League sowieso, kampioenschap ben ik nog niet zo zeker van.
Hij mag komen van mij hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BB-boy het volgende:
De Ridder weg bij Celta. Er waren hier veel liefhebbers geloof ik....
Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Daniel de Ridder is weer beschikbaar.
Terughalen als rechtsbuiten, nu hij wat gerijpt is bij Celta?
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.
Nee, hij komt tekort voor een echte basisspeler. Maar een prima back-up indien De Mul vertrekt. Goed dat HeinekenAFCA nog wees op Leonardo, want op de een of andere manier vergeet ik steeds dat we die ook nog hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.
Misschien iets voor de FP?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
RKC Waalwijk #3 Europees voetbal binnen handbereik!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |