quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
Wees gewaarschuwd! Deze link bevat voor vele AZ-ers toegang tot een site die zij niet willen bezoeken! En een afbeelding die zij niet willen zien! Bezoek op eigen risico. [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
Ik snap dat MONTANA doelde op de Brabantse en Limburgse FOKkers, maar toch even dit plaatje:
http://img185.imageshack.(...)tbaltoe296410mi3.jpg
(edit: ik kan weer eens geen plaatje fatsoenlijk posten dus maar via deze link)
Ajax heeft dus ruim 2500 SCChouders in Brabant en ruim 300 in Limburg.
Nog maals, ze hebben indd ergens wat miljoenen weten te strikken, maar momenteel heeft enkel De Cler nog maar 2 miljoen gekost...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef TIM-846 het volgende:
waar haalt feyenoord eigenlijk al dat geld vandaan? of komen hofland, gio, makaay en de cler allemaal gratis binnen wandelen?
Het komt er op neer dat er meer provincialen naar feyenoord gaan dan naar Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Blijkbaar heb je een bezoekje aan de opticien nodig, want ik kan het prima lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Ja we zullen zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Helemaal nu blijkt dat Feyenoord Makaay en Koef allebei wilt halen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Ajax heeft die toppers toch al in huisquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Sethje het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van het idee dat feyenoord ineens overal toppers vandaan plukt en wij fucking niks horen van Martin & Co en met fucking Delorge het seizoen ingaan dadelijk
Koef komt niet (AZ wilt hem niet verkopen) en Makaay betwijfel ik ook, maar die optie is iig nog open..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Een Hofland of een Van Bronckhorst mistaat niet in dit Ajax. Al zie ik dan liever dat Hofland komt dan Gio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ajax heeft die toppers toch al in huis![]()
Gast lees eens. Gio en Hofland zouden in dit ajax niet mistaan, spelers met zoveel ervaring op het hoogste niveau zijn toch altijd welkom. We hebben een lang seizoen, Davids pakt regelmatig kaarten en Urby is er dit seizoen ook een tijdje uitgeweest. Dan vind ik Gio geen overbodige luxe en met Hofland heb je de "opvolger" van Stam al in huis. Dat wil zeggen kopsterk-ervaring-leiderschap.Verder word Jaap ook weer een jaartje ouder en sukkelde hij dit jaar ook een tijdje met kwetsuren.en ja ik weet dat hij niet rechtsbenig is maar dat boeit niet als je het afzet tegen de eerder genoemde aanwezige kwaliteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef BB-boy het volgende:
Je hebt liever Hofland en Van Bronckhorst dan Stam en Davids?
De backposities zijn dun bezet en voorin zit het ook nog niet al te ruim.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef BB-boy het volgende:
Zulke namen komen natuurlijk niet om op de bank te zitten voor als Davids geschorst is en Stam geblesseerd. Daarvoor kosten ze ook teveel geld trouwens.
Volgens mij kunnen we het goed opvangen met de huidige selectie, op de spitspositie na.
Wat een doemdenkerij. Vergeet je soms dat wij ook goede spelers hebben en dat die van Feyenoord óók tegen blessures of schorsingen aan kunnen lopen? Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
Ik vrees met grote vrezen we worden 8e ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |