Misschien iets voor de FP?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
RKC Waalwijk #3 Europees voetbal binnen handbereik!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.
Het grappig was ik was nog beter dan emquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
het zusje van Arjen Robben heeft bij een vriend van mij in de klas gezeten! Who want to touch me?
![]()
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!![]()
Je maakt me altijd vrolijk met je reacties.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat Perez dadelijk ook nog naar Feijenoord gaat.![]()
Wil Ajax hem niet aan de directe concurrent (PSV) verkopen, dus dan maar aan Feijenoord. Die dan opeens kampioen worden met Gio, Makaay, Hofland, de Cler, Perez..![]()
Inderdaad, rustig nou maar allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef denthemen het volgende:
Wij worden gewoon kampioen hoor
Ik zie Sneijder wel eens op tv..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik pwn jullie allemaal:
Ik zit bij het nichtje in de klas van Brian Pinas!![]()
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nlquote:
Gastenboek volspammen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nl
Mjin moeder is op 9-jarige leeftijd ooit bij haar tante thuis onderweg naar de wc over een op de grond slapende Johan Neeskens gestruikeld (in zijn RCH tijd)quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik pwn jullie allemaal:
Ik zit bij het nichtje in de klas van Brian Pinas!![]()
Stop maar, hier kan niemand tegenop.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Robar het volgende:
[..]
De zoon van een kennis van een nichtje van me heeft op schoot gezeten bij Bakero, ik heb de foto nog
Now who is going to beat that?
(allemaal 100% waar trouwens)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Silenus het volgende:
Oh hehe, word net gebeld door m'n uitzendbureau. Ik mag vrijdag de hele dag bij Ajax administratief werk doen, moet me smorgens vroeg melden bij de hoofdingang.
Zou eigenlijk m'n zusje helpen met haar verhuizing, maar dit kan ik écht niet laten schieten.![]()
Ik neem aan dat het over de verwerking van seizoenskaarten etc. gaat.
Hoe leg je dat uit aan je zusje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Silenus het volgende:
Oh hehe, word net gebeld door m'n uitzendbureau. Ik mag vrijdag de hele dag bij Ajax administratief werk doen, moet me smorgens vroeg melden bij de hoofdingang.
Zou eigenlijk m'n zusje helpen met haar verhuizing, maar dit kan ik écht niet laten schieten.![]()
Ik neem aan dat het over de verwerking van seizoenskaarten etc. gaat.
Haha ja een beetje lastig, m'n vader zei er nog bij dat ie me echt nodig had omdat ie nooit met m'n zusje het bed enzo al die trappen op krijgt, maargoed. Ze verzinnen maar wat, ik kan dit niet laten schieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit aan je zusje?
Ik hoop voor je dat ze een beetje van voetbal houdt en je dus begrijpt
quote:Ajax gaat op zoek naar nieuwe rechtsbuiten 27 juni 2007
Martin van Geel: 'Als De Mul vertrekt is de rechtsbuitenpositie dun bezet' Ajax gaat op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten als er overeenstemming wordt bereikt met het Spaanse Sevilla over de transfer van aanvaller Tom De Mul (21). Dat weet Voetbal International woensdag te melden. De Amsterdamse club trok eerder Laurent Delorge en Kennedy Bakircioglu aan.
Martin van Geel legt de zoektocht naar een nieuwe rechtsbuiten uit. "Delorge zien wij meer als middenvelder. Als De Mul vertrekt is de rechtsbuitenpositie dun bezet", aldus de technisch directeur van Ajax in VI.
Hofland en Makaay is nog niets rond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef patrickt37 het volgende:
Werder, Fiorentina en Lazio willen Maduro
Gepubliceerd op 27-06-07 om 17:15 door Tim Vogelpoel
Hedwiges Maduro heeft met zijn sterke optreden op het EK onder 21, waar hij met Jong Oranje de Europese titel veroverde, interesse gewekt van verscheidene clubs. De middenvelder kan volgens Voetbal International rekenen op interesse van twee Italiaanse topclubs en een Duitse topper.
Het zou hierbij gaan om respectievelijk Lazio Roma, Fiorentina en Werder Bremen. Maduro, die bij Ajax overbodig is, zou echter geen oren hebben naar een transfer naar Duitsland of Italië.
'Ik wil bij Ajax slagen en er een goed gevoel aan overhouden', verklaarde de middenvelder tegenover HighLow. Ook vertelde Maduro diezelfde internet-zender dat en dezer dagen een gesprek tussen hem en de clubleiding plaats zal vinden.
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Delorge zien we meer als middenvelder? Ja duh. Ik zie Stekelenburg ook meer als een keeper.
Op het middenveld ja. Ik vind Delorge nou niet bepaald een vleugelspelerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.
Hopelijk een kwestie van creatief boekhouden. De Mul voor veel centjes verkopen en ergens lekker goedkoop een goede rechtsbuiten ophalen. De Ridder ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Ik vind dat we er beter op moeten worden om kampioen te worden. Niet alleen maar het vervangen van vertrekkende spelers. Ik zie nog steeds graag een opvolger van Grygera of is Vertonghen genoeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Prachtig verdraaide woorden dus. De Ridder is een te dure bankzitter...quote:
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.quote:
Ik moest ook hard lachen toen ik dat bericht lasquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Jezus, wat een hype heeft dat tournooi teweeg gebracht in voetballand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |