Tweede profiel aanmaken op in je use instellingen op wp.orgquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef kovenant het volgende:
ik doe ook wel mee met die mega pulse dan haal ik vanaf nu denk de 20 k wel tot augustus :p
hoe kan ik trouwens op mn werk ook whatpulse installen zonder dat ik thuis niet meer kan pulsen
( had t al geprobeerd maar dan moest ik n nieuwe " token " aanvragen en waren al mn keys weg ) ik type veruit t meeste op werk ...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef phluphy het volgende:
Kovenant, je moet voor op je werk een eigen profiel instellen. Uiteindelijk krijg je dan 2 profielen, één voor thuis, één voor op je werk.
- edit - Jort was me vóór.![]()
Fijn dat je het mij wilt vergevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef superworm het volgende:
[..]
hahaha ik las je post en dacht "wat een teringbelgisch taalgebruik", maar je bent dan ook belgisch, dus dan is het weer goed.
jepz ik ook, tegenwoordig 40 urige werkweek......quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef fate het volgende:
Ging vroeger toch sneller hoor.
Het wordt vakantie, iedereen heeft wat minder tijd.
welkomquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, me ook maar aangemeld.
ALS hij doorkomt, post je dan in het bericht ook alle namen van wie er mee hebben geholpen aan de superpulse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef superworm het volgende:
[..]
fuck it, ik duw 'm er wel door bij TGW, moet lukken. wie heeft de link nog naar het oude nieuwsbericht, dan pm ik hem wel even...
Welkom!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, me ook maar aangemeld.
en die komt erquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef fate het volgende:
Zonet 116k gepulsed. Zo stijg ik weer 2 plaatsjes tot plaats 67!
edit: nog 14M en we hebben SAG ingehaald![]()
![]()
. Nu kan het niet lang meer duren! (Tenzij ze een tegenpulse doen).
maar we halen sag te laatste tijd te snel in, oftewel, hun zijn bezig met megapulsequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zo dachten ze hier over team quakenet ook jaNu staan ze een paar honderd miljoen achter ons
Misschien wel een idee ja.. om aan extra keys te komen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Drumpie het volgende:
ik heb nu whatpulse op mijn broers laptop, mijn laptop en mijn computer zodat ik extra veel heb en we nemen allebei laptop mee op vakantie dan ga ik wel dagboek schrijven om aan de keys te komen of en boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |