Ik zat er ook vreemd tegenaan te kijken. Maar toen herinnerde ik me van iemand die een 2e PC wilde met Pulse en dat dat met een 2e profiel kon. Dus maar vanuit gegaan dat dat het wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef Fugie het volgende:
bij mij is het ook mijn account naam omdat ik niet wist waar het voor bedoeld was
Dan heb je me met een half jaar wel ingehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef glremme het volgende:
Morgen doe ik precies 2 maanden aan WhatPulse, en haal ik de top 300, en de 2.5 miljoen.
Iets vaker reageren hier en je haalt 'm wel weer inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dan heb je me met een half jaar wel ingehaald.Ik doe daar veel langer over.
![]()
ow ik dacht dat het persoonlijk was hahahaquote:
hoeveel miljard lopen we achterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef Fugie het volgende:
dat ogame moet toch te doen zijn
Moeten gewoon meer fokkers gaan whatpulsen, 800 is echt een schijntje als je kijkt naar alle posts die worden gemaakt
ik blijf dan maar sparen enzo..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet toch te doen zijn
Gewoon weer een nieuwspost maken dat fok weer een plaats is gestegen
zijn nu toch weer plek gestegen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik blijf dan maar sparen enzo..
maar onthoud die volgende front page post komt pas over 2 jaar ofso eh![]()
nieuwe userquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah we hebben SAG vermorzeld hoorde ik net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |