Ik snap wat je bedoelt... maar wat vind je van Jaap afgelopen avond?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Huub niet door hoe vreselijk mislukt de eerste paar uren van de groupie-avond waren.
En op tv is er best wel wat te maken van de beelden.![]()
Jaap is nog maagd hé.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Vin je het interessant Jaaaap? Heb ju nog nooit een waif gesien?
Is al eens eerder gebeurd...Er is aangifte tegen Eric gedaan n.a.v. het Huub of Nicolaas incident.:)quote:
Was er bij de laatste BB niet een streamer die bij de politie ging informeren of dat kon? Na het gebeuren met eeeehh... hoe heten ze ook al weer? Die zoon en die dochterquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie het morgen wel op de filmpjes. Die ransjaap is echt niet te genieten nu.![]()
en ik moet om vier uur mijn nest uit.![]()
![]()
Dit vind ik zo'n DOMME post. Al die vrouwen die onder invloed verkracht zijn, is zeker hun schuld he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:20 schreef Taurus het volgende:
Zit eens niet allemaal zo panisch te doenVrouwen zijn geen dieren hoor, over 't algemeen kunnen ze prima zelf praten en zelfs meppen als 't moet. Of weg gaan. Kom op zeg.. aanranding..
En dronkenschap doe je toch ook echt zelf.
Jammer.... hij scoort wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
Laat asjeblieft die Dennis niet scoren in de laatste 20 minuten...
Ik dacht dat er iets was over Etienne en Sabrina toen de laatste stomdronken was en hij haar betastte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Soho het volgende:
[..]
Was er bij de laatste BB niet een streamer die bij de politie ging informeren of dat kon? Na het gebeuren met eeeehh... hoe heten ze ook al weer? Die zoon en die dochter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |