quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n wasbordje, maar die is ondertussen al ingeruild voor een droogtrommel![]()
Geeft niks, hou niet zo van dat lichaam, maar vind hem zo liefquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n wasbordje, maar die is ondertussen al ingeruild voor een droogtrommel![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/GoudenK071.jpg]afbeelding][/URL]
Die meid zoekt "dekking" bij dennis. Hij zal haar toch niet aanraken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/GoudenK071.jpg]afbeelding][/URL]
Check VOL...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt...Jaap kan voor aanranding worden gepakt..het meisje zei NEE een paar keer tegen Jaap. HIj hield haar vast, liet haar eindelijk los en betaste haar weer..ze is nu onder invloed, maar als ze dit nuchter terugziet.... of er zal vast een streamer zijn die aangifte doet.
een streamer die aangifte doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt...Jaap kan voor aanranding worden gepakt..het meisje zei NEE een paar keer tegen Jaap. HIj hield haar vast, liet haar eindelijk los en betaste haar weer..ze is nu onder invloed, maar als ze dit nuchter terugziet.... of er zal vast een streamer zijn die aangifte doet.
idd helemaal mee eens was bijna het zelfde aan het typen, het is ook de redactie der fout ze zoomen er nog eens lekker op inquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeten weg te halen. Sorryquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
Scan , wat jammer van die blauwe randjes![]()
Of hij drinkt (zoveel) zodat hij een reden kan aanvoeren waarom hij niet kanquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Hij moet zich echt moed in drinken en niet zo'n klein beetje ook
waarom moeten ze hier ingrijpen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
OMFG. REDACTIE GRIJP IN.
Jaap staat weer foto's te maken.
zeker nooit op nowlive gekeken die gekke zijn er nog ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |