quote:
oke bedankt want ik doe mee aan een economische plan om de alliantie zo goed mogelijk te laten groeien,en morgen krijg ik 1 miljoen en heb ik marble nodig om infra te kopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
verleidelijk..... ik heb een gold/silver trae en een lumber/alu trade die ik niet kan cancellen, ik zie wel wat ik kan doen
ik heb een cattle/fish trade en een spice/gems tradequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oke bedankt want ik doe mee aan een economische plan om de alliantie zo goed mogelijk te laten groeien,en morgen krijg ik 1 miljoen en heb ik marble nodig om infra te kopen![]()
tof,dus toch gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef MASD het volgende:
ik ben weer terugen ik ga aan de maikuuul paint beginnen
hij komt onder mijn auto
quote:
late middag,en zeg je trade nog niet af he!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Youssef, als je wil dat ik mijn marble aan je afsta, dan moet het óf morgenvroeg, of morgen in de late middag, wat heb jij liever?
nee nee neequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
late middag,en zeg je trade nog niet af he!
Schop ze lekker hardquote:
kk hond whiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ENTERRRRRRRRRRRRRRRR Whi
die is tof!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef enter het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
coole lampquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef enter het volgende:
http://www.lighting.philips.com/microsite/living_colors/?lang=nl
nu ik kijk lijkt hij best wel op hemquote:
RJquote:
er was iemand die dat had upgeload,zoek goed luie hondquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt er via msn allemaal fok smileys naar me toe sturen?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
er was iemand die dat had upgeload,zoek goed luie hond![]()
godver die haat ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt er via msn allemaal fok smileys naar me toe sturen?
wasda?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Leia het volgende:
Jedi Mind Tricksdaar moet je toch wel van houden
een user tochquote:
Een gebande userquote:
ik luister bijna nooit hiphopquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef Leia het volgende:
DAT IS ÉÉN VAN DE GEWELDIGSTE HIPHOP GROEPEN OOIT![]()
wehhehequote:
quote:
ik ben 2 dagen clean,ben gestoptquote:
extreem matigquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef MASD het volgende:
[..]
moet je meer glijmiddel gebruiken![]()
hij is slechtik weet het
morgen dacht ikquote:
heel erg stoutquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim heeft niks te willen, hijs stout geweest
lekkerding ben je ook héquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien kom ik ook wel even checken
oh, als jullie een kroeg in duiken om vervolgens te zuipen en kaenkerstickies te paffen, kom ik niet
wat wil je dan deo,een gezonde appel?quote:
kut, verkeerde accquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
pfff
ja!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
dit is gewoon een baggertopic he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |