Waar, welke aflevering heb je die vandaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Zo zou het er ongeveer bij mij uitzien.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef DSS24 het volgende:
Een oude vrouw zit een tijdschrift te lezen,en daar wordt alles over standje 69 uitgelegd. Even later vraagt ze aan haar man: kom laten we standje 69 uitproberen. Dan zegt haar man: maar ik weet niet hoe het moet. Zijn vrouw zegt: ga maar liggen, dan doe ik alles. Als ze eenmaal bezig zijn, laat de vrouw een harde scheet op zijn gezicht, waarop ze daarna zegt: sorry schat, ik ben heel erg zenuwachtig, laten we het nog een keer proberen. Als ze even later bezig zijn. Laat de vrouw weer een harde scheet, waarop ze daarna weer zegt: sorry schat, ik ben heel erg zenuwachtig. Dan zegt haar man: als het zo nog 67 keer moet, dan hoeft het van mij niet meer.
![]()
haha, klassieker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Net gedaan.
Maar geen scheten dus daar gaan we het niet over hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef cerror het volgende:
Ik schijt d'r hele borstkas eronder.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is de post goed overgekomen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Gaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
haha, ik moet ook altijd lachen om die pussyfartsquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef jogy het volgende:
Nee, ik ruft niet tijdens de sex. Het is mij in ieder geval nog niet overkomen. Lijkt me best genant. Maarja veel sexgeluiden zijn wel grappig, pussyfarts of bezwete-lichaam farts zijn ook wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |