't Is een duidelijk verschil hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef realist_ik het volgende:
ff lekker doorpompen, dan denkt ze vanzelf dat het haar eigen kutscheet was...
no spang ouwe
flink wat lucht erbij rossen...
Wel eerst een gat in rammen. Mijn ervaring is dat de drollen anders tussen de tieten door naar beneden glijden als ze onverwachts toch nog opstaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef cerror het volgende:
Ik schijt d'r hele borstkas eronder.
dudequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef realist_ik het volgende:
dat hangt ervan af...
of dude in casu natte zompige scheten produceert... of dat de kutscheet in casu niet klinkt als "bwoopff" maar meer als "fflup"
snapte?
Dat helpt juist om een mooie echte te producerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef realist_ik het volgende:
ff lekker doorpompen, dan denkt ze vanzelf dat het haar eigen kutscheet was...
no spang ouwe
flink wat lucht erbij rossen...
Ze vroeg mijn toestemming en die heb ik gegevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
Geen chatlogs posten.
anders krijg je een banquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
Geen chatlogs posten.
Dat had ik er bij moeten zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze vroeg mijn toestemming en die heb ik gegeven
Ook nooit dat de chick een scheet liet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef jogy het volgende:
Nee, ik ruft niet tijdens de sex. Het is mij in ieder geval nog niet overkomen. Lijkt me best genant. Maarja veel sexgeluiden zijn wel grappig, pussyfarts of bezwete-lichaam farts zijn ook wel leuk.
pussyfart klinkt zo genuanceerd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef jogy het volgende:
Nee, ik ruft niet tijdens de sex. Het is mij in ieder geval nog niet overkomen. Lijkt me best genant. Maarja veel sexgeluiden zijn wel grappig, pussyfarts of bezwete-lichaam farts zijn ook wel leuk.
Noh, aan kutscheten kun je niets doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef realist_ik het volgende:
[..]
pussyfart klinkt zo genuanceerd...![]()
waarschijnlijk puur door het aaibaarheidsgehalte van het woord pussy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |