Heb net de gouden race van de M4- op de bbc gezien en de bbc kondigde vanacht 12:00 weer een uitzending aan over roeien.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef cryforhelp het volgende:
Iemand suggesties waar je de rest van de races live kan zien? Volgens mij moet je er bij zo'n site voor betalen
Er is iets gebeurd waar ik al langer weet van had, en helaas is het proces al verder ontwikkeld dan op NLroei staat aangegeven. Er komt in ieder geval geen WK voor mij, ik heb nu vakantie. Verdere uitspraken doe ik er pas na de selectie over; ik wil niemand - onbedoeld - benadelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef De_Brok het volgende:
Wan? Wat is er allemaal gebeurd? Er staan verontrustende artikelen + reacties op nlroei!
Er lijkt me dan ook geen enkele reden om jullie af te krakenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja ach, zo gaat het in roeiend Nederland kennelijk. Ben blij genoeg dat het merendeel van de reacties van wanbeleid spreken in plaats van ons afkraken.
Ik denk dat de zaak iets genuanceerder ligt dan dat.quote:Op zondag 22 juli 2007 07:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Er lijkt me dan ook geen enkele reden om jullie af te krakenJullie hebben het gewoon goed gedaan voor een relatief onervaren acht en hadden een eerlijker selectieprocedure verdiend dan deze onderlinge afrekenpartij tussen de twee verantwoordelijke bondscoaches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |