Kwilde net vragen of het bij roeien wel voorkomtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef theSummoner het volgende:
Bij roeien iig geen doping zoals bij de tour (toch?)![]()
Roeien is natuurlijk wel een sport waarbij doping veel effect heeft maar aangezien je er minder mee verdiend en een ''ander'' soort mens er aan meedoet lijkt me niet dat er doping gebruikt wordt. Er zijn wel testen neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
Weet jij meer?
Ik geloof er geen barst van dat roeiers er een betere moraal op zullen nahouden dan bv fietsers. Kennelijk is er nog niet genoeg te verdienen met roeien.
Hopelijk echter (ik weet het, hopen doe je op de wc) trekt onze edele sport juist het 'goede' soort mensen aan.
Hoe zit dat? Moet je betalen om te mogen wedstrijdroeien, of gaat het om de bekostiging van studievertraging oid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef Thrawn het volgende:
Tegenwoordig is het vooral hardlopen. Moet ook nog fulltime werken, anders kan ik nog een jaar wedstrijdroeien a 1500 Euri niet betalen...
Niet zo moeilijk hoor Onno:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:06 schreef ocf81 het volgende:
Ik geloof dat het vooral in het wedstrijdfonds (fonds voor inschrijvings- en transportkosten), aanschaf van ploegkleding, verhoogde uitgaven tijdens wedstrijdweekeinden en dat soort zaken gaat zitten.
Thrawn heeft geen bronnen om ondersteuning te zorgen vermoed ik zo.
Jij krijgt dat nu pas te horen, en moet er ook nu pas voor gaan betalen? Dus de vereniging heeft dat ook de hele tijd voorgeschoten, da's best apart zeg...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:31 schreef Sjobber het volgende:
Goed sporten is goed voor je lichaam, leef je 3 jaar extra, kan je 3 jaar extra doorwerken.
Heb een paar dagen geleden ook het bedrag te horen gekregen dat ik dit jaar kwijt ben aan het roeien, naast de normale contributie. En nu hoop ik op een rekenfoutje... Damn wat zijn die kosten hoog tegenwoordig...
En dan blijkt dat je al bijna 3x zoveel aan kosten kwijt bent aan het vervoer van die pokke boten.
Volgend jaar maar 4 wedstrijden hoogstens denk ik zo.
Jep, jij dus ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:41 schreef nogeenmaarten het volgende:
Banaan jij moet rietdijk kennen.
Ja, die ben ik een paar keer tegengekomen idd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:42 schreef -Banaan- het volgende:
Jep, jij dus ook?
Jeroen de Zwart heeft ons afgelopen jaar gecoached dus die ken ik ook wel. & met Hilckmann hebben we een keer in de boot gezeten tijdens een voorsla sessie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ja, die ben ik een paar keer tegengekomen idd.
Jeroen Hilckmann en de Zwart ken je waarschijnlijk ook wel. Klein wereldje.
Ha, de eerste keer was inderdaad klungelen. Ik dacht eerst "nou dat doen we wel even" maar heel denderend ging het nietquote:
Ik denk dat ik skiffen een beetje eenzaam vind (vind juist teamsport zo leuk). Bovendien ken ik na 4 jaar weinig mensen meer die ik zou kunnen benaderen voor coachen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef Sjobber het volgende:
Mooi dat de progressie merkbaar is. Nog even en je kan Maurice Fabreau nadoen, met zijn truuken filmpje.
Maar voor volgend jaar, wordt het voor jou maar een beetje skiffen? Of staan er nog andere opties open?
ik weet over wat voor jaloezie je spreekt, een soort van, gvd waarom ik niet, maar aan de andere kant wel dat je het haar ongelovelijk gunt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef Pluizel het volgende:
Hmm, met een beetje een steekje van jaloezie keek ik net naar de eerste foto's die binnendruppelen van een vriendinnetje van me die momenteel in peking zit voor het wk-junioren...
In het begin trainden altijd samen, tot zij werd geselecteerd door de bond *ik hoefde toen nog niet zo nodig en ging ook bij lange na niet zo hard* en nu heeft ze het tot peking geschopt! Ben heel trots op haar, maar toch gek dat onze wegen zich na een gezamenlijk begin zo gescheiden hebben... De onvrijwillige regioroeister en de wk-roeister. Ik hoop natuurlijk wel dat ze blik trekt in haar acht
Keroppi, kan je anders niet een partner zoeken voor het 2- of 2x veld? dan ben je nog steeds bezig als een team, maar van minder mensen afhankelijk. is vast ook wel iemand die jullie kan coachen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:10 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik skiffen een beetje eenzaam vind (vind juist teamsport zo leuk). Bovendien ken ik na 4 jaar weinig mensen meer die ik zou kunnen benaderen voor coachen.
Ik weet nu wel zeker dat ik niet op onderzoekstage naar Z-Afrika kan () wat betekend dat ik nog kan rondkijken om een nieuw ploegje te starten, maar ik betwijfel het eigenlijk...
Coach is en blijft een lastig punt. De 2- zou nog wel kunnen. Maar dan moet je eerst je diploma oefenboordroeien 3 halen. 2x lijkt me helemaal leuk, maar daar moet je oefeneScullen3 halen, en ik heb pas oefenenScullen2. Lukt me niet echt om de benodigde diploma's op tijd te halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef nanana het volgende:
[..]
Keroppi, kan je anders niet een partner zoeken voor het 2- of 2x veld? dan ben je nog steeds bezig als een team, maar van minder mensen afhankelijk. is vast ook wel iemand die jullie kan coachen toch?
2- is mooi. welke eisen worden er bij julie gesteld voor dat diploma?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Keroppi het volgende:
De 2- zou nog wel kunnen. Maar dan moet je eerst je diploma oefenboordroeien 3 halen.
wow, er staan bij jullie best wel eisen aan.....jeetje! is best wel anders bij ons! voor wedstrijden moet bij ons de boeg van ongestuurde nummers in ieder geval afgeroeid zijn voor dat nummer, liefst de slag ook, maar je kan ook starten zonder ervoor afgeroeid te zijn!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Coach is en blijft een lastig punt. De 2- zou nog wel kunnen. Maar dan moet je eerst je diploma oefenboordroeien 3 halen. 2x lijkt me helemaal leuk, maar daar moet je oefeneScullen3 halen, en ik heb pas oefenenScullen2. Lukt me niet echt om de benodigde diploma's op tijd te halen.
Maar je hebt gelijk hoor, zijn nog van allerlei opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |