He wat laf! Ik had wel tegen jullie willen starten in de 4+! Of zijn er bij jullie niet genoeg 4+ meer over?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef -Banaan- het volgende:
Bijna weer de laatste wedstrijd van het seizoen (voor de meesten dan), gaan er nog bijzondere nummers gestart worden? Wij gaan naast het achten ook meedoen in de LO4- met twee boten, lijkt me wel cool. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik had idd ook wel zin om jou & Stef roeiles te gevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Sjobber het volgende:
Ik denk niet dat ik erbij ga zijn op de NSRF. Moet morgen sowieso nog even langs het bestuur omdat ze nalatig zijn mbt een betaling, dus dan kan ik er nog één laatste keer tegenaan schoppen. Maar veel zal het niet helpen.
Dus is er een wedstro ploeg die een invaller zoekt die graag wil...![]()
Argosprint ben ik er geloof ik wel bij. Al is dat met tegenzin omdat ik weinig zin heb om alleen daarvoor naar A'dam te gaan in een bamibak met flex-feet.
Nee want dan zou ik dat wel typenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef jw3 het volgende:
Ananas, je bedoelt natuurlijk taarten
Laf? een 4- is toch veel gaver dan een 4+? Je saurus vriendjes starten wel in de LO4-quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef De_Brok het volgende:
[..]
He wat laf! Ik had wel tegen jullie willen starten in de 4+! Of zijn er bij jullie niet genoeg 4+ meer over?
Ik meen me een zekere Norb-finale te herinneren vorig jaar toen we jullie in een houten c4+ op 6seconden roeiden...dus anytimequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ik had idd ook wel zin om jou & Stef roeiles te geven
Ik bedoelde meer dat ik wel tegen jullie had willen starten. Veel succes tegen Saurus! 4- is natuurlijk veel gaverquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Laf? een 4- is toch veel gaver dan een 4+? Je saurus vriendjes starten wel in de LO4-
Er was bij de argosprint geen plaats meer voor ons in de voorwedstrijden Ej8+, dus als er eentje uitvalt mogen we meedoen en anders gaan we alleen even trainen op vrijdag. Volgens de site zijn er maar 11 inschrijvingen, maar misschien dat er een andere ploeg eerder was met na-inschrijven dan wij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Sjobber het volgende:
Thrawn: geen argosprint meer?
Die 15 seconden die we een week later op jullie hadden in het eindklassement van de NARF zijn we al weer vergeten dan? Wij zaten trouwens ook gewoon in een houten C4 toen, de plastieken uitvoering was voor jullie homies van Sixpack.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Dodona het volgende:
[..]
Ik meen me een zekere Norb-finale te herinneren vorig jaar toen we jullie in een houten c4+ op 6seconden roeiden...dus anytime
Natuurlijk is niet iedereen van ons goed (waaronder ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Sjobber het volgende:
Taarten zijn toch voor C4+ ploegen?
Bij de wat snellere nummers krijg je namelijk meestal gewoon een stukske metaal.
Of 41 veel is... Bij Phocas hebben we er geloof ik 12 of 13 binnen gehaald. En dat is inclusief 3 Ringvaart ploegen.
Ikzelf heb er dit jaar 6 binnen gehaald in zowel de B4+, 4+, 2x als de 1x. Vind dat zelf nogal een aantal, maar dat is meer als individu zijnde. En meestal worden die blikken door een paar goede ploegen bij elkaar gevaren en zijn er een hoop die niets voorstellen. Zo zie ik van de HC4+, D4+, Arie als Patty een grote dominantie van Skoll.
Thrawn: geen argosprint meer?
Het stond eerst op de knrb site als LHSA2+, maar inmiddels staat er gewoon LSA2+. LO4- is inderdaad zondag, gaat leuk worden. We hebben er 1x in geoefend en opzich ging dat wel ok (kon veel slechter), dus ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef cryforhelp het volgende:
Dat is op zondag, die LO4-?
Dan moet ik even kijken, lijkt me wel spectaculair
Het vereist toch wel een bepaalde subtiliteit om rechtdoor te varen in zo'n dingIets wat de meeste 8 roeiers niet hebben.
En wat is de LHAS2+? of bedoel je LSA2+?
Uberhaupt is de overstap van een 8 naar een viertje toch al best een verschil? Zo'n acht die blijft wel recht liggen, bij een vier is je eigen invloed veel groter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef cryforhelp het volgende:
Het vereist toch wel een bepaalde subtiliteit om rechtdoor te varen in zo'n dingIets wat de meeste 8 roeiers niet hebben.
Wij trainen nu een week in 2 viertjes, en die dingen verhouden zich tot een acht als een dikke BMW tot een Kia met caravan. En dan hebben we het nog niet eens over de balans, hoewel je die in een acht ook goed kan verzieken hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Uberhaupt is de overstap van een 8 naar een viertje toch al best een verschil? Zo'n acht die blijft wel recht liggen, bij een vier is je eigen invloed veel groter.
HAHAHAHAHAHA. Nouja, zo voelden wij dat ook toen we na maanden in een Kia met caravan eindelijk balans hadden en in de 8 gingen! Zo'n dikke BMW is dan echt een eitje om in te roeien! Veel succes met je Kiaquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Wij trainen nu een week in 2 viertjes, en die dingen verhouden zich tot een acht als een dikke BMW tot een Kia met caravan. En dan hebben we het nog niet eens over de balans, hoewel je die in een acht ook goed kan verzieken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |