Zoals ik zeg, dat doe ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Keroppi het volgende:
Ik kan best begrijpen dat je als eerstejaars roeier nog niet helemaal bekend bent met het roei-jargon. Maar je hebt de laatste tijd dermate veel dommige opmerkingen gemaakt (kom op, ik durf te wedden dat elke eerstejaars bij ons weet wat boordroeien is, maar goed wij hebben afroeiexamen) dat ik aanneem dat je het doet om hier een beetje de boel te stangen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Keroppi het volgende:
Orcaslot
cryforhelp: H2-
Sjobber: onver4+ en eventueel erv4+
Keroppi: ervD4+ (plus barmiep en ijsjesschepmiep)
Slachtkalf: HCl8+
wie nog meer?
he ocf, je bent weer uit het "roeien is kut" dal gekropen??quote:
Hmm, neem aan dat je deze reactie op de foto in mijn fotoboek baseert, (:P) en realiseer me nu dat die al 4 jaar oud isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef Slachtkalf het volgende:
eindelijk Keroppi in het echt ontmoeten
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we samen een ijsje eten?![]()
Hee hee! Mijn eerste ploegnaam vind ik nog steeds heel cool. Lekker stoer! (Onmogelijk om te scanderen maar goed dat zijn manco's waar je halverwege het seizoen tegenaan loopt). En het logo vind ik nog steeds erg leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef Sjobber het volgende:
Wel erg slechte team namen, Keroppi. Magoed tis jou ploegje en niet die van mij
Niet dat die van ons nou zo geweldig zijn natuurlijk...
Dat zouden er meer mogen doen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Keroppi het volgende:
(heb trouwens ooit gezien hoe een meisje haar gezicht stond te poederen en haar mascara aan het bijwerken was voor een wedstrijd...)
Updaten dan, snelquote:en realiseer me nu dat die al 4 jaar oud is
Enig idee waar je eigen cluppie gevestigd is CFH?quote:Thrawn (Euros - Amsterdam)
Net als "Vlot" en "Vaartuig" die je ook vaak voorbij ziet komen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Keroppi het volgende:
Zo zijn er meerdere ploegen op "Bootylicious" gekomen, en "Kantje boord" heb ik toch al een keer of 4 geturfd...
Toch niet toen ik zowat stond te huilen hé?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Sjobber het volgende:
Zowel Slachtkalf als Keroppi gezien, maar jullie niet aangesproken. Sorrie maar of ik zat in de boot of ik had 'haast', dusja. CFH, ik zag wel een Euros 2- maar geen idee of jij daarin zat. Kwam er te laat achter dat ik daar op moest letten.
Hee dat waren wij volgens mij! Met beige jasjes aan, met het logo van Nereus daarop?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Toch niet toen ik zowat stond te huilen hé?Nee, onze 2k ging dermate slecht dat ik me er echt heel belabberd onder voelde. Als ik iets doe, dan doe ik het goed, en dit was niet goed...
(oh en persoonlijk haat ik het als ik in het echte leven met mijn nickname wordt aangesproken)
Nouja nog lekker tijdwaarneming gedaan (erg leuk maar een crime om goed in te schatten in welke baan die boten liggen) en aan het einde nog even achter de bar gestaan. De druk van de tap was om te huilen (dan te hard dan weer te zacht) maar over het algemeen wel vermaakt met de mensen. UIteindelijk nog staan kletsen met 3 zeer aangeschoten nereus-jongens die, ondanks dat de tap gesloten was, alles op alles aan het zetten waren om nog bier van ons te ontfutselen.
Nee, ik denk het niet. Want ik zat namelijk niet op 2. Ik zat uberhaubt niet in de boot, want dat mag niet van de dokter, zo hoorde ik vrijdag. Mijn coach viel (uitstekend) in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Sjobber het volgende:
Zowel Slachtkalf als Keroppi gezien, maar jullie niet aangesproken. Sorrie maar of ik zat in de boot of ik had 'haast', dusja. CFH, ik zag wel een Euros 2- maar geen idee of jij daarin zat. Kwam er te laat achter dat ik daar op moest letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |