abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50971655
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Keroppi het volgende:
Ik kan best begrijpen dat je als eerstejaars roeier nog niet helemaal bekend bent met het roei-jargon. Maar je hebt de laatste tijd dermate veel dommige opmerkingen gemaakt (kom op, ik durf te wedden dat elke eerstejaars bij ons weet wat boordroeien is, maar goed wij hebben afroeiexamen ) dat ik aanneem dat je het doet om hier een beetje de boel te stangen
Zoals ik zeg, dat doe ik niet

En zoals ik in een eerder topic al gezegt heb, ik heb geen roeiexamen gedaan

En vragen zijn nooit dom zei mijn moeder altijd

Maar wat is boordroeien dan?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:58:53 #53
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_50973386
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Keroppi het volgende:
Orcaslot

cryforhelp: H2-
Sjobber: onver4+ en eventueel erv4+
Keroppi: ervD4+ (plus barmiep en ijsjesschepmiep )
Slachtkalf: HCl8+

wie nog meer?
eindelijk Keroppi in het echt ontmoeten

Zullen we samen een ijsje eten?
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_50976783
Wel erg slechte team namen, Keroppi. Magoed tis jou ploegje en niet die van mij
Niet dat die van ons nou zo geweldig zijn natuurlijk...

Over kleding gesproken... sinds ik roei, dus van vorig jaar, puilt mijn kledingkast uit met roei troep.
4 t-shirts, 3 polos, 3 truien en 1 broekje. En ik ben bang dat hoe langer ik roei, hoe groter deze lijst wordt :S
Team Torque: 1 trui + 1 polo
Team AdVintage: 1 polo
Team Zware Zomer: 1 broekje
4daagse team Phocas: 1 polo
Phocasregio shirt
Ringvaart t-shirt
GNSK: 1 trui + 1 t-shirt
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_50976813
Hoe je met gemak een sportkaart binnen sleeptt:

1- ga op ergometer zitten
2- maak 2 minuten wilde bwewegen op een C2 Mk. C
3- constateer dat zelfs met 1,5 maand niet bewegen wegens tijdgebrek je nog steeds 15% sneller bent dan de rest die het heeft geprobeerd
pi_50976895
Ik hoef alleen een machtiging in te vullen en ik heb een sportkaart...

endan heb ik toegang tot een aantal faciliteiten die de uni mij kan bieden, zoals squash tennis voetbal hockey fitness etc.

Weet niet wat jij bedoeld, want het klinkt anders
pi_50976974
Hoeveel last hebben wedstrijdroeiers trouwens van blaren? Ik roei 1/2x per week en heb een aantal blaren
pi_50977012
Normaal kost ie ¤60, maarnu kost ie niks
pi_50977340
oei, ik moet wel gewoon dokken voor me sportkaart.
kon ik hem maar gratis krijgen... al vind ik 60 euri niets vergeleken met hoeveel ik er gebruik van maak.

Nou ja blaren... sinds ik mijn handen verneukt heb op de Ringvaart heb ik geen 'last' meer van blaren. Eelt des te meer...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:06:32 #60
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_50977614
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:45 schreef ocf81 het volgende:
Normaal kost ie ¤60, maarnu kost ie niks
he ocf, je bent weer uit het "roeien is kut" dal gekropen??

kwam er trouwens achter dat jij een vriendinnetje van mij wel kent, minke (zit in de EJD 8, nu 4)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_50978987
als de zon gaat schiijnen ga ik weer eens roeien deze zomer, en dan zie ik wel wat ik met de roeisport ga doen. Het wedstrijdroeien is wel oer denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2007 21:42:02 ]
  FOK!fossiel vrijdag 29 juni 2007 @ 23:43:31 #62
1455 Keroppi
kool kikker
pi_50988262
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef Slachtkalf het volgende:

eindelijk Keroppi in het echt ontmoeten

Zullen we samen een ijsje eten?
Hmm, neem aan dat je deze reactie op de foto in mijn fotoboek baseert, (:P) en realiseer me nu dat die al 4 jaar oud is Plus dat ik niet charmant ben tijdens het roeien (heb trouwens ooit gezien hoe een meisje haar gezicht stond te poederen en haar mascara aan het bijwerken was voor een wedstrijd...)

Maar wat de ijsjes betreft, ik ben geswitched naar in een baanhokje zitten. Misschien maar goed ook want ik verwacht weinig goeds voor de ijsverkoop met dit weer
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef Sjobber het volgende:
Wel erg slechte team namen, Keroppi. Magoed tis jou ploegje en niet die van mij
Niet dat die van ons nou zo geweldig zijn natuurlijk...
Hee hee! Mijn eerste ploegnaam vind ik nog steeds heel cool. Lekker stoer! (Onmogelijk om te scanderen maar goed dat zijn manco's waar je halverwege het seizoen tegenaan loopt). En het logo vind ik nog steeds erg leuk.
Tweede is niet heel geniaal, geef ik toe maar altijd nog beter dan een ploegnaam die je honderden keren tegenkomt. Zo zijn er meerdere ploegen op "Bootylicious" gekomen, en "Kantje boord" heb ik toch al een keer of 4 geturfd...
Chick on a mission
pi_50988884
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Keroppi het volgende:
(heb trouwens ooit gezien hoe een meisje haar gezicht stond te poederen en haar mascara aan het bijwerken was voor een wedstrijd...)
Dat zouden er meer mogen doen!
pi_50989578
Ja maar... FOURK lijkt verdomde veel op Torque. En ik heb een heel jaar ongewild onder die naam moeten starten.
Ploegnaam was al gemaakt voor ik bij dat groepje kwam... maar ik kon tenminste weer gaan roeien.
FOURK is overigens de naam die jullie dit jaar hebben? Want ik dacht zo een trui tegen te zijn gekomen op de A3K.

Maar je hebt wel gelijk. Het is in ieder geval niet een naam dat al door andere ploegen gebruikt is. Zou dat een reden hebben?

Hopelijk wel mooi weer morgen ja... ik zal btw wel fkes zwaaien als ik langs die hokskes kom als ik er aan denk, that is.
quote:
en realiseer me nu dat die al 4 jaar oud is
Updaten dan, snel
(al heb ik van mezelf helemaal geen foto staan natuuk... )

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjobber op 30-06-2007 00:58:41 ]
pi_50991002
Wij wilden Bootje BEF (ja van het BEF sc op fok ) maar er was er al 1tje die bef heette (wel andere betekenis)
pi_50991141
Ik vind het mooi ontworpen truien Keroppi, goede kleuren en de haai is netjes. Zelf heb ik pas 1 ploegpolo binnen gesleept in 3 jaar, ook nog een polo van m'n introploeg, maar die is weggegooid wegens lelijk zijn .
Heb wel een bijna volledige garderobe aan spullen waar euros op staat, zelfs nog een keer een paraplu gekregen )
Ik denk dat ik die maar meeneem dit weekend, er is droogte voorspeld voor amsterdam, maar ik vertrouw het niet.

Mijn regioploegnaam was wel gaaf, daarna werd het gewoon clubacht '06 (geen kleding van).
En sinds afgelopen dinsdag heten wij 'Met 2 vingers schuim' Ja, dat was mijn briljante ingeving.

Nou kan ik opeens m'n startpost niet meer editten Replique suckt
pi_50992275
quote:
Thrawn (Euros - Amsterdam)
Enig idee waar je eigen cluppie gevestigd is CFH?

Het is natuurlijk al laat...

En idd, hopen dat het droog blijft morgen. En hopelijk wind mee, dan duurt alles wat korter.
Hopelijk 6:54, want onder de 6:55 ontvangen we een kratje en een fust.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjobber op 30-06-2007 03:04:11 ]
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:05:02 #68
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_50993869
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef Keroppi het volgende:
Zo zijn er meerdere ploegen op "Bootylicious" gekomen, en "Kantje boord" heb ik toch al een keer of 4 geturfd...
Net als "Vlot" en "Vaartuig" die je ook vaak voorbij ziet komen...

Persoonlijk vind ik EJL'07 wel een mooie ploegnaam
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:19:23 #69
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_50993958
Qua ploegnamen zijn ze voornamelijk bij orca niet meer zo origineel heb ik gemerkt. weet toevallig wel dat toen de heren van gyas die zichzelf "vaartuig" noemen, erachter kwamen dat er een damesploegje van orca was met dezelfde ploegnaam, toen hun truien maar in dezelfde kleuren hebben laten maken als die van de orcadames.

oh en het ernstigste vond ik dit jaar nog wel de dames die besloten dat roeien met panty's met tijgerprint gaaf is.... En dan tot de irritante conclusie komen dat ze nog harder gaan ook. brrrr
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_51014276
Zow, was me weer het dagje. Onze 2k ging echt belabberd bij mij . Eerst 250m vol doorgesprint met al dik 2 bootlengtes voorsprong op eigenlijk onze enige concurrent Triton, snoekt er een Orca boot waardoor de wedstrijdleiding maar besluit om te herstarten...
Magoed, rustig terug naar de start en je lichamelijk weer opbouwen voor de her. Bij die 2de start probeer je natuurlijk ook zo goed mogelijk weg te komen. Maar al snel ga je alles voelen en niets wil meer. Dus na nog geen 750m was het conditioneel gezien aardig met mij gedaan. Gelukkig hadden we toen al een ruime voorsprong dus gewoon uitvaren die hap en naar het erevlotje

Zowel Slachtkalf als Keroppi gezien, maar jullie niet aangesproken. Sorrie maar of ik zat in de boot of ik had 'haast', dusja. CFH, ik zag wel een Euros 2- maar geen idee of jij daarin zat. Kwam er te laat achter dat ik daar op moest letten.
  FOK!fossiel zaterdag 30 juni 2007 @ 23:29:42 #71
1455 Keroppi
kool kikker
pi_51015395
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Sjobber het volgende:

Zowel Slachtkalf als Keroppi gezien, maar jullie niet aangesproken. Sorrie maar of ik zat in de boot of ik had 'haast', dusja. CFH, ik zag wel een Euros 2- maar geen idee of jij daarin zat. Kwam er te laat achter dat ik daar op moest letten.
Toch niet toen ik zowat stond te huilen hé? Nee, onze 2k ging dermate slecht dat ik me er echt heel belabberd onder voelde. Als ik iets doe, dan doe ik het goed, en dit was niet goed...

(oh en persoonlijk haat ik het als ik in het echte leven met mijn nickname wordt aangesproken )

Nouja nog lekker tijdwaarneming gedaan (erg leuk maar een crime om goed in te schatten in welke baan die boten liggen) en aan het einde nog even achter de bar gestaan. De druk van de tap was om te huilen (dan te hard dan weer te zacht) maar over het algemeen wel vermaakt met de mensen. UIteindelijk nog staan kletsen met 3 zeer aangeschoten nereus-jongens die, ondanks dat de tap gesloten was, alles op alles aan het zetten waren om nog bier van ons te ontfutselen.
Chick on a mission
pi_51025487
Skoll in de c4 net 2de
  zondag 1 juli 2007 @ 13:42:59 #73
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_51025955
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Toch niet toen ik zowat stond te huilen hé? Nee, onze 2k ging dermate slecht dat ik me er echt heel belabberd onder voelde. Als ik iets doe, dan doe ik het goed, en dit was niet goed...

(oh en persoonlijk haat ik het als ik in het echte leven met mijn nickname wordt aangesproken )

Nouja nog lekker tijdwaarneming gedaan (erg leuk maar een crime om goed in te schatten in welke baan die boten liggen) en aan het einde nog even achter de bar gestaan. De druk van de tap was om te huilen (dan te hard dan weer te zacht) maar over het algemeen wel vermaakt met de mensen. UIteindelijk nog staan kletsen met 3 zeer aangeschoten nereus-jongens die, ondanks dat de tap gesloten was, alles op alles aan het zetten waren om nog bier van ons te ontfutselen.
Hee dat waren wij volgens mij! Met beige jasjes aan, met het logo van Nereus daarop?

Vond het een roerige dag, met als hoogtepunt onze bokaal uitreiking
Alleen was er geen bokaal, vergeten ofzo, zo gaar
  zondag 1 juli 2007 @ 13:45:19 #74
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_51026031
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Sjobber het volgende:
Nee, ik denk het niet. Want ik zat namelijk niet op 2. Ik zat uberhaubt niet in de boot, want dat mag niet van de dokter, zo hoorde ik vrijdag. Mijn coach viel (uitstekend) in.

ik heb jou wel gezien, althans je boot. Gladde vier bij het vlot. Alleen weet ik niet wie de Sjobber was van de vier.
pi_51028446
Ow oke... ja ik zag nog wel een aantal bekende gezichten in die 8 van Nereus van de skoll cup destijds. Dus ik was er bijna van overtuigd.
En keroppi ik zag je toen je oproeide naar de start. Toen je weer aan ging leggen en toen je bij de boot stond na te bespreken ofzo. Geen idee of je toen verdrietig was

Hihi. Ik ben die op 2, die na 550m ofzo echt helemaal inzakt en technisch gezien niets meer voorsteld dan een laffe lente roeier :S
http://www.youtube.com/watch?v=HhYw5Za7cdM

Volgende week meedoen met de Argosprint, woehoew!
Even dat N4+ veld aan gort varen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')