Van zo'n man loop je toch hard wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden stelde Dennis aan Japio voor dat de meiden in de jacuzzi moeten en ze blijven dan zelf langs de kant staan ..... Om de dames te kunnen keuren. Die het meest bloot gaat mag dan vannacht bijven. En het groene truitje moet in ieder geval weg van Japio
Dat heet tarzan tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef demins het volgende:
Zou ze raketgeleerde zijn???![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07262/ScreenShot101.jpg]afbeelding][/url]
Het zijn gewoon tienermeisjes die het leuk leek eens een kijkje in de Gouden Kooi te nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen verder niets met Dennis en/of Jaap. Het valt nog wel mee dus. Ze liggen nog niet naakt in de jacuzzi
Wat hadden ze achter in vredesnaam in gedachte toen ze deze zak aardappelen de kooi inlieten?quote:
Voor speltechnisch ontwikkelingen vind ik het een topavondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Een absolute sofavond. Zie de rest morgen wel op Joetjoep. Sweet dreams.![]()
ik blijf zwaaien.
zij zei toen al dat brian niks was...beter anna ruilen voor amanda.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
die blonde Anna?
Die vind ik het allerleukst. Die was als Teaser in de DGK. Zat met Amanda in de kapsalon te praten.
Vond haar toen al beter dan de rest.
Deze groupie avond is nu al een klassieker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef SiRojK het volgende:
Whahhahaha, wat een prachtig beeld, Jaap en Dennis die vechten om de microfoon!
Precies.. Dennis valt zwaar door de mand, de 'playboy' (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn gewoon tienermeisjes die het leuk leek eens een kijkje in de Gouden Kooi te nemen.
Ze hadden denk ik niet verwacht dat Jaap en Dennis het zo serieus op de groupie-tour zouden gaan gooien. Daardoor sloeg de hele sfeer rmeteen al dood. En geen van de heren was bij machte om de boel vlot te trekken. Nou zit er ook niet één echt leuke vlotte dame bij, makkelijk hebben ze het ook niet, maar wat met name grootsmoel Dennis (niet) laat zien, is ronduit beschamend. Van Jaap verwacht je niet dat hij 'handig' is met vrouwen, maar van onze topvoetballert wel.
Je maakt er eerst zélf ineens een punt van vanavond, en nu ga je stoer lopen verkondigen dat je "blijft zwaaien".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Een absolute sofavond. Zie de rest morgen wel op Joetjoep. Sweet dreams.![]()
ik blijf zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |