Ok ga jij eens met een groepje vrienden uit, isoleer dan een meisje van haar vriendin, zeg dat die vriendin op moet rotten, giet dat meisje vol en laat haar dingen doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hou 's op te moraalridderen..die VOLWASSEN wijven stappen doelbewust De Kooi binnen..niet zo miepen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef Meganog het volgende:
Brian doet even voor hoe het moet.
Dennis kijkt ernaar, hand in de zak.
Zijn EQ van -50 wordt nu wel pijnlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die jongen weet gewoon niet hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Ik vind hem iig meer dan sociaal onhandig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die jongen weet gewoon niet hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Ja he! Ik kijk het ook sinds kort... Ik vind haar en die blonde nog het leukst, die rest is echt trashquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Brian
(trouwens, die griekse ellie doet het erg goed bij dames-in-de-dop, een hele verandering)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Daar is Dimitri.
Volgens mij nog steeds de 8e bewoner.
je snapt het echt niet he? ze hebben gereageerd op een oproep voor GROUPIES...weet je wel wat een groupie is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok ga jij eens met een groepje vrienden uit, isoleer dan een meisje van haar vriendin, zeg dat die vriendin op moet rotten, giet dat meisje vol en laat haar dingen doen!
Dat is pas moraal hebben!
enof! waar zou die jongen toch zijn zonder een spiegel in zijn leven.....niet te redden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef Sev het volgende:
Kansloos die Dennis..
Ze doen verder niets met Dennis en/of Jaap. Het valt nog wel mee dus. Ze liggen nog niet naakt in de jacuzziquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef riri het volgende:
tenenkrommend die groupies...tis te ranzig om te zien...hebben totaal geen trots in hun lichaam.
wat zijn heel veel mensen toch rare wezens
Maar ja, wat wil je. Ik denk dat hij nog nooit echt aandacht van vrouwen heeft gehad door zijn figuur etc. Dan heb ik nog niet eens over het trouwen gedoe zo snel, nadat je iemand van INTERNET kent...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind hem iig meer dan sociaal onhandig.
Ik vraag me eigenlijk ook af wat Jaap SERIEUS gedacht heeft van deze avond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar ja, wat wil je. Ik denk dat hij nog nooit echt aandacht van vrouwen heeft gehad door zijn figuur etc. Dan heb ik nog niet eens over het trouwen gedoe zo snel, nadat je iemand van INTERNET kent...
Zij blijkbaar niet. Heb er een paar aan de telefoon horen zeggen dat ze het niet echt wisten, ze moesten het van Huub maar eens googlen dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Rudieh het volgende:
[..]
je snapt het echt niet he? ze hebben gereageerd op een oproep voor GROUPIES...weet je wel wat een groupie is?
die ellie heeft trouwens gewonnen...........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Brian
(trouwens, die griekse ellie doet het erg goed bij dames-in-de-dop, een hele verandering)
die blonde Anna?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja he! Ik kijk het ook sinds kort... Ik vind haar en die blonde nog het leukst, die rest is echt trash
Even geleden stelde Dennis aan Japio voor dat de meiden in de jacuzzi moeten en ze blijven dan zelf langs de kant staan ..... Om de dames te kunnen keuren. Die het meest bloot gaat mag dan vannacht bijven. En het groene truitje moet in ieder geval weg van Japioquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen verder niets met Dennis en/of Jaap. Het valt nog wel mee dus. Ze liggen nog niet naakt in de jacuzzi
preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik weet zeker dat Dimitri hier nog lang van gaat genieten, butler op HET kinderfeestje van de kooi
Die probeert dan ook als enige van de bewoners de boel een beetje op gang te houden..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef farscapevr6 het volgende:
vind brian de leukste van t feest:)
Hoogleraar Midden-oostenkunde, tevens een geweldige violiste, werkt voor unicef en in de weekends is ze vrijwilligerster bij de brandweer als ze dan niet geld ophaalt voor haar kindertehuis in Nepal!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef demins het volgende:
Zou ze raketgeleerde zijn???![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07262/ScreenShot101.jpg]afbeelding][/url]
Jaap dacht waarschijnlijk aan de Da Mezz soort avond.. Gezellig chillen, Huub doet het werk, hij had echt geen zin om zelf initiatief te nemen op dit soort momentenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef Sev het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af wat Jaap SERIEUS gedacht heeft van deze avond..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoogleraar Midden-oostenkunde, tevens een geweldige violiste, werkt voor unicef en in de weekends is ze vrijwilligerster bij de brandweer als ze dan niet geld ophaalt voor haar kindertehuis in Nepal!
I love her
Mja.. En zo zie je; Iedereen zit weer..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap dacht waarschijnlijk aan de Da Mezz soort avond.. Gezellig chillen, Huub doet het werk, hij had echt geen zin om zelf initiatief te nemen op dit soort momenten
tja is toch echt aan jaap en dennis om te doen lijkt me?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef Sev het volgende:
[..]
Die probeert dan ook als enige van de bewoners de boel een beetje op gang te houden..
Ik zwijmel echt gewoon helemaal weg bij haar..ze is GEWELDIG!quote:
De een is een typisch mooiboy figuur zoals eerder gezegd; Drinken in de hand, andere hand in de broekzak. Jaap doet maar wat..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja is toch echt aan jaap en dennis om te doen lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |