She' a hoooohooooquote:
Jodie was niet eens dronken. Die stond alleen maar geil te dansen volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijg daar zo'n the Accused gevoel bij. Dat heb ik de laatste tijd wel vaker bij Jaap. Enge gast is het soms.
Mij ookquote:
ordinair ja maar dik is echt onzin. Praat gelijklijvige pastwintigers nu geen anorexia aan please.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef RB.Dean het volgende:
Haha.. wat een gare ordinaire wijven. Dikzakken ook zeg, die 2 die net Dennis aan het scheuren waren.
Is Brian weer aan het draaien?quote:
Duh. Zag je door wat hij gesandwicht werd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
Dennis wordt gesandwicht en gaat er al weer rap vandoor.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ondertussen in het kantoor
[afbeelding]
En ik zeg... weltrusten, fijne streamavond COSSERS
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Huub en Lieke zat te luisteren.
Die is BOB.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef RB.Dean het volgende:
[..]
Duh. Zag je door wat hij gesandwicht werd?
Dat mens in dat streepjesgebeuren zit er ook saai bij trouwens.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
Dennis durft geen nee of ja te zeggen op Natasia's vraag: Zou je durven? (Neuken neem ik aan)... Ook Natasia heeft hem al in d'r greep.... die gast wordt met huid en haar verslonden...
in de categorie: 'ik doe wat ik doe en denk wat ik denk'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef SiRojK het volgende:
Huub sprak net trouwens mooie woorden:
Lieke is niet alleen Lieke, maar Lieke is ook gewoon echt Lieke...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ondertussen in het kantoor
[afbeelding]
En ik zeg... weltrusten, fijne streamavond COSSERS
Het gaat om het idee. Ik krijg daar gewoon de kriebels van iig. Ze Ook dat van Lieke van de week vond ik naar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jodie was niet eens dronken. Die stond alleen maar geil te dansen volgens mij.
Ja precies, dat zei ik een paar posts boven je ook. Maar volgens mij wil die redactie dat ook, die willen zo'n ordinair orgie feest weer...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat de redactie ook wel mag ingrijpen.. ik vind het idee om meisjes dronken te voeren en dan te gebruiken te ver gaan.. tuurlijk merendeel van die chicks is ordinair maar puntje bij paaltje zijn het eerder fans dan groupies..alsof iemand met Jaap zou willen neuken.
Jeeeeees, kippenvel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Topjaar:
http://www.youtube.com/watch?v=l-ITv4OBV9c
Kolere ....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef webextreme.nl het volgende:
Ondertussen op het feestje
[afbeelding]
[afbeelding]
ze vind het niet eens lekker![]()
hou 's op te moraalridderen..die VOLWASSEN wijven stappen doelbewust De Kooi binnen..niet zo miepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat de redactie ook wel mag ingrijpen.. ik vind het idee om meisjes dronken te voeren en dan te gebruiken te ver gaan.. tuurlijk merendeel van die chicks is ordinair maar puntje bij paaltje zijn het eerder fans dan groupies..alsof iemand met Jaap zou willen neuken.
Die jongen weet gewoon niet hoe hij met vrouwen om moet gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Ik krijg daar gewoon de kriebels van iig. Ze Ook dat van Lieke van de week vond ik naar.
De 2e avond van Jaap waarbij hij schreeuwde dat Syl hem moest pijpen vond ik vreemd. Toen was hij nog niet eens terrorJaap.
Ah, vond al dat ze zo geforceerd deed. Volgens mij voelt ze zich niet zo op haar gemak. En de rest van die 'chicks' heeft vooraf een hetzelfde danspasje ingestudeerd?quote:
De helft is niet volwassen heb ik het ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Rudieh het volgende:
[..]
hou 's op te moraalridderen..die VOLWASSEN wijven stappen doelbewust De Kooi binnen..niet zo miepen
Mee eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Ik krijg daar gewoon de kriebels van iig. Ze Ook dat van Lieke van de week vond ik naar.
De 2e avond van Jaap waarbij hij schreeuwde dat Syl hem moest pijpen vond ik vreemd. Toen was hij nog niet eens terrorJaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |