Ik ben journalist in opleiding, ik weet wel wat ik serieus neem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Man, zijn allemaal geruchten. Volgens mij is er weinig van waar.
Net als Co?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben journalist in opleiding, ik weet wel wat ik serieus neem.
Van Bronckhorst en Makaay komen naar Feyenoord, geloof me maar.
Ik zou het jammer vinden, misschien de de beste speler van de wereld. Maar wel iemand op wie je kunt bouwen, iemand die altijd 100% geeft en contant is..quote:
Wat neem je serieus dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
Een van de eerste fatsoenlijke coaches waarmee die gewerkt heeft. Beter dan Koeman of Bosz.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef Steve_I. het volgende:
Mooi dat Foppe Drenthe aanraad nog een AANTAL JAREN bij Feyenoord te blijvenVan hem neemt Drenthe volgens mij wel redelijk wat aan
Heb ik dat ooit gezegd? Nee dus.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden, misschien de de beste speler van de wereld.
Waarom zou ik enige authoriteit ontlenen aan jouw status als 'journalist in opleiding'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat?quote:
Hoef je niet te doen hoor. Ik denk alleen dat ik wel redelijk in kan schatten wat vage geruchten zijn en wat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik enige authoriteit ontlenen aan jouw status als 'journalist in opleiding'?
Oh, daar gebruik ik mijn gezonde verstand wel voorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen hoor. Ik denk alleen dat ik wel redelijk in kan schatten wat vage geruchten zijn en wat niet.![]()
quote:A pesar de que le quedaba aún una temporada, el jugador ha decidido volver a su anterior club, el Feyenoord, donde quiere acabar su carrera deportiva. Gio tiene en la actualidad 32 años.
De Guzman kan dan voor V. Bronckhorst spelen en Hofs op rechts. Bruins begint sowieso op de bank komend seizoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wil/kan ie dat? Dan zou Hofs, de Guzman of Bruins op de bank belanden...
Veel bronnen waren in het verleden ook overtuigd dat Landzaat, Vagner Love en Adriaanse kwamen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen hoor. Ik denk alleen dat ik wel redelijk in kan schatten wat vage geruchten zijn en wat niet.![]()
Valt mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Veel bronnen waren in het verleden ook overtuigd dat Landzaat, Vagner Love en Adriaanse kwamen...
Mwoah, in dat stukje wat TC03 gequotet heeft staat volgens mij toch echt dat hij zijn loopbaan voortzet bij Feyenoord. En sport.es komt niet over als een vage bron op fr12.nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Veel bronnen waren in het verleden ook overtuigd dat Landzaat, Vagner Love en Adriaanse kwamen...
Ik begrijp dat je skeptisch bent, maar volgens mij komt Van Bronckhorst echt. En ik ben geen Feyenoorder dus ik zeg het niet uit enthousiasme of 'wishful thinking' ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
staat op alle spaanse sites hoor, ook op Marca, elmundodeportivo ed..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, in dat stukje wat TC03 gequotet heeft staat volgens mij toch echt dat hij zijn loopbaan voortzet bij Feyenoord. En sport.es komt niet over als een vage bron op fr12.nl.
Ja, ik wacht nog maar even tot 't op Feyenoord.nl staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
staat op alle spaanse sites hoor, ook op Marca, elmundodepotivo ed..
Hij komt wel, maar je maar geen zorgen.![]()
Die wachten totdat hij gepresenteerd is denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog maar even tot 't op Feyenoord.nl staat.
Ik ben er nu nog bijna van overtuigd dat ie niet komt, net als Makaay. Pas als vi.nl, de NOS en nu.nl het over gaan nemen ga ik twijfelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je skeptisch bent, maar volgens komt Van Bronckhorst echt. En ik ben geen Feyenoorder dus ik zeg het niet uit enthousiasme of 'wishful thinking' ofzo.
Wel handig als je ook wat op de bank hebt als er 1 geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Guzman kan dan voor V. Bronckhorst spelen en Hofs op rechts. Bruins begint sowieso op de bank komend seizoen.
Het staat inderdaad ook op Marca zie ik nu. De kans dat 'ie komt lijkt me vrij groot in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
staat op alle spaanse sites hoor, ook op Marca, elmundodeportivo ed..
Hij komt wel, maar je maar geen zorgen.![]()
Waarschijnlijk staat het vannavond al op de site van Barcelona, en anders morgenvroeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog maar even tot 't op Feyenoord.nl staat.
VI.nlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog bijna van overtuigd dat ie niet komt, net als Makaay. Pas als vi.nl, de NOS en nu.nl het over gaan nemen ga ik twijfelen.
Net besproken, Drenthe linkshalf en Van Bronckhorst midmid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Consigliere het volgende:
Wat ik dan wil weten he als Van Bronkhorst komt.. Op welke positie gaat Drenthe dan spelen? Aannemend dat Tim de cler en Gio linksback en linkermid zullen spelen :S
3goeie spelers voor de linkerflank, en wie hebben we voor rechts?
VI.nl zit meestal redelijk goed toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
VI.nl. Het AD is een stuk betrouwbaarder.
Mwa. Ze nemen veel over van andere sites, zonder te checken of het wel klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
VI.nl zit meestal redelijk goed toch?
Wat een onzin zou dat zijn zeg! Gio is geen centrale speler.. Teminste daar ligt niet zijn kracht. En hofs, DeGuzman, Lucius dan ..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net besproken, Drenthe linkshalf en Van Bronckhorst midmid.
Ok, als je het dan wil horen; ze verkopen Drenthe voor 30m aan Chelseaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef Consigliere het volgende:
Wat een onzin zou dat zijn zeg! Gio is geen centrale speler.. Teminste daar ligt niet zijn kracht. En hofs, DeGuzman, Lucius dan .. Imo ligt de zwakte van Fey op dit moment in de aanval en de rechterflank, dat ze daar gaan aankopen!!
Feyenoorders en Normale reactiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ok, als je het dan wil horen; ze verkopen Drenthe voor 30m aan Chelsea.
Ga mij nou geen Feyenoorder noemen hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Feyenoorders en Normale reacties
Feyenoord en hun paniek-aankoop beleid
Hij heeft gelijk, daarom denk ik ook dat ie niet komt. Tenzij Drenthe verkocht is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ok, als je het dan wil horen; ze verkopen Drenthe voor 30m aan Chelsea.
Nog eerder links centraal danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Zou Drenthe niet op rechts kunnen? Op het EK liep hij overal en dat deed hij prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |