in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen in moeten vullen op welke school in zit, geen opleiding vooralsnog!
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma afquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zo
afgelopen donderdag nog wel in elk geval
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma af) Dus ik ga ff kijken of ik het ergens kan vinden.
maar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
Koffiequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
.
truste papjéequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] maņana amigo's
Dat zag ik ook ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
de goedkoopste zou voor mij nu 986,51 kosten zie ik.
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.
Zou 't niet heel raar vinden in elk geval.
Wellicht dat ze daardoor kunnen zien hoeveel je moet lappen
juuuquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] maņana amigo's
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja!
[..]
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie was
Ik ga het een keer proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?
Trusten Papierquote:
waT?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik word van de site niet echt veel wijzer, zou jij het kunnen navragen voor mij eer?
juuuquote:
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
je bevind je in de apple store for education?
ik zie het inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen en nergens moest ik mijn studentnummer invullen
Hier kom ik niet meer uit, ook geen zin meer in op dit tijdstip
Ik denk haast wel dat dat moet, hoe kan je anders bewijzen dat je een student bent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |