Dat sowieso ook inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
En schreeuwen tegen kutfransen doet het ook altijd goed.
Steeds meer blessures van chronische aard. Tis wel mooi geweest vind Boogerd zelf. Hij koerst natuurlijk ook al 13 jaar van de eerste tot de laatste wedstrijd. Er moet wel wat Boogerd overblijven voor de komende 35 jaar. Kan die mooi af en toe eens bij Mart aan tafel komenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Cootz het volgende:
Als je ziet hoe gigantisch goed hij dit jaar rijdt, zowel bergop als in de tijdrit gister... dan zou je je toch weer eens afvragen waarom hij nou stopt...
Jaa, ik weet wel dat je op je hoogtepunt moet stoppen... maar toch, hij kan nog veel betekenen voor de Rabo-ploeg.
Je moet een goede verhouding vinden tussen spanning en ontspanning. Ik denk dat hij genoeg spanning heeft gehad en hij nu lekker van zijn gezin wil genieten. En terecht.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Cootz het volgende:
Als je ziet hoe gigantisch goed hij dit jaar rijdt, zowel bergop als in de tijdrit gister... dan zou je je toch weer eens afvragen waarom hij nou stopt...
Jaa, ik weet wel dat je op je hoogtepunt moet stoppen... maar toch, hij kan nog veel betekenen voor de Rabo-ploeg.
Als hij op zn hoogtepunt moest stoppen dan moest hij dat een anatal dagen geleden doen in de Alpenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Cootz het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5266788&start=&end=quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef tevebe het volgende:
Linkje van het interview?
Ja, dat zou niet fijn zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:07 schreef AppeltjeEitje het volgende:
Zou het niet fijn zijn als tie volgend jaar maarten ducrot vervangt als commentator bij de NOS?
Wat zei ie?? Ik heb het niet meegequote:Op maandag 23 juli 2007 10:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=5266788&start=&end=
Het vuile kut gedeelte is overgeslagen.
En morgen is het de laatste rustdag in de tour van Michaelquote:Op maandag 23 juli 2007 02:30 schreef Perico het volgende:
Het is de laatste maandag in de Tour voor Boogerd
En ook de laatste (en ook de eerste keer) dat hij de Port de Bales oprijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |