Hij gaf zelf aan dat hij niet helemaal top was vandaag. Toch weer uitstekend geredenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar hij heeft vandaag wel goed knechtenwerk verricht.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:56 schreef El_Bassie het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Boogerd op dit moment nog niet half zo sterk is als vorig jaar.
Hij is toch wel aardig bezig ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan dat hij niet helemaal top was vandaag. Toch weer uitstekend gereden
Vorig jaar als knecht reed hij iedereen eraf behalve de echte toppers, dit jaar heeft hij (nog) lang niet dat niveau.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Hij wil wel maar MAG niet en de Pyreneeën moeten nog komen. Hij zat er tot nu toe sterk bij en heeft berewerk gedaan vandaag.
Tja, nu hebben we een schone Tour en gelijk presteert ie minder...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vorig jaar als knecht reed hij iedereen eraf behalve de echte toppers, dit jaar heeft hij (nog) lang niet dat niveau.
Tour 1998 was toch ook heel schoon? Toch? Toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, nu hebben we een schone Tour en gelijk presteert ie minder...
En dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:43 schreef komrad het volgende:
Idd hij ging dat heuveltje goed op, morgen maar eens meespringen lijkt me
en dan met een kwartier voorsprong bij die bergen aankomen en met deze benen dus de etappe binnenhalen en een hoop punten voor de bollen bij de concurrentie weghalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan?
Nee, hij gaat bidons voor Rasmussen halen.
klopt en dan moet je dus een goede man meesturen, Menchov laten ze niet gaan, Dekker is denk ik niet sterk genoeg dus ik boogie de ideale man. Gewoon achteraan bungelen, gemakje de eerste berg over en dan zien wat de voorsprong is en hoe het in het peloton verlooptquote:Op zondag 22 juli 2007 09:53 schreef zjroentje het volgende:
Prioriteit is het geel van Rasmussen hoor.
dat kan ook, maar het tussenstuk is enorm lang vandaag dus je moet iemand voorin hebben die redelijk staat om je hele ploeg niet op te hoeven blazen op het vlakke. Als een goede rabo meezit zullen andere ploegen het moeten doenquote:Op zondag 22 juli 2007 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat heeft toch geen functie voor de gele trui van Rasmussen?
Alleen als het de ploegtactiek is. Rasmussen voelt zich goed en stuurt een mannetje mee, die op de laatste col als springplank kan dienen.
QFT.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer erg sterk vandaag hoor.
er trok zon baguette aan zijn arm en toen schold die hem uitquote:Op zondag 22 juli 2007 17:47 schreef Lann555 het volgende:
Wat had hij nou over een Fransman?
Typisch Boogerd!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
er trok zon baguette aan zijn arm en toen schold die hem uit
Hij wil stoppen nu hij nog bij de beste behoort.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef vivelafete het volgende:
Wat vind ik het jammer dat deze fantastische Boogerd er na dit seizoen mee op houd zeg! Hij lijkt sterker dan ooit en kan met de beste mee omhoog! Dat zou hij volgens mij volgend jaar ook nog wel kunnen.
Wat is eigenlijk precies de reden dat hij er mee op houd?
Rini!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Maravilla het volgende:
"Vuile kut Frans.. euh, stomme Fransen."
"Morgen komt m'n broer, dus dan ga ik me eens even lekker uitsloven."
Ja, daar zit ook wel weer wat in. Maar hoe hij nu rijdt zou hij nog zoveel voor de ploeg (met name Thomas Dekker) en zichzelf kunnen betekenen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij wil stoppen nu hij nog bij de beste behoort.
Hij heeft al genoeg voor de ploeg betekend in de afgelopen jaren dat ie n u zelf mag beslissen wat ie doet, vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wel weer wat in. Maar hoe hij nu rijdt zou hij nog zoveel voor de ploeg (met name Thomas Dekker) en zichzelf kunnen betekenen.
idd, hij doet altijd mooi zijn woordje direct na de etappequote:Op zondag 22 juli 2007 18:15 schreef arneaux het volgende:
Boogerd is een absolute held. Goed werk wat hij ook weer vandaag vericht heeft. Ik kan zn reacties na de etappe ook altijd wel waarderen.
Hij word altijd zo heerlijk emotioneel van bergen opfietsen. Altijd lachen met die manquote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef The_S het volgende:
[..]
idd, hij doet altijd mooi zijn woordje direct na de etappe
Inderdaad hij geeft voor mijn gevoel een heerlijk eerlijk commentaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef The_S het volgende:
[..]
idd, hij doet altijd mooi zijn woordje direct na de etappe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |