Ik ga regelmatig alleen de danscafe in. Gewoon omdat ik wil dansen.. Tuulk de eerste keer was vreemd. Maar ik vremaak me altijd wel. Zolang er goede muziek wordt gedraaid tenminste. En af en toe kom je iemand tegen waar je beetje tegenaan lult. Maar af en toe sta ik ook gewoon aan de bar met een glas. Beetje om me heen te kijken.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wat ik in mijn kop probeer te houden als ik alleen ga. Er is sowieso nooit iemand die me dan raar aankijkt ofzo, maar zodra ik even stil ga staan, voel ik me ongemakkelijk. Het idee dat iedereen om me heen aan het ouwehoeren is met anderen, terwijl ik daar in mijn uppie sta te kloten... ik weet niet...![]()
moet je ook niet willen, een maat van me is van plan ergens rond het einde van de vakantie 10 dagen gratis spelen te fixen, via-via ofzo. nou hell no, je wilt nergens meer aan toekomen en als ik mezelf ken blijf ik na die 10 dagen nog plakken ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
![]()
Maar ja ik heb weer teveel vrienden dat ik nie veel tijd heb voor WOW
Jep hier ook, ik heb sinds kort door.. Ik ben mijn huidige vrienden daardoor meer gaan waarderen, en toch al weer wat meer kennissen gekregen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef Glennz het volgende:
Ik zit ook altijd 8er de pc en heb daardoor ook minder vrienden gekregen.![]()
Waarom ga je dan niet voetballenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef DanieI het volgende:De rede waarom ik geen vrienden heb is denk ik een combinatie van verlegenheid/luiheid ofzo, en ik ben nogal gesloten/stil (ben meer een denker), ik ben pas m'n zelf als ik mensen beter leer kennen en zij mij (al is dat de laatste jaren al erg verbeterd) Daarnaast ontmoet je zonder vrienden ook minder snel andere mensen. Ik heb ook nooit echt wat om over te praten met mensen, nu ik erbij nadenk heb ik eigenlijk niet echt een grote hobbie of passie ofzo. Voetbal vind ik bijvoorbeeld leuk om te doen, maar de eredivisie enzo op tv interesseert me eigenlijk niet.
Lees over die reacties heen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef DanieI het volgende:
Ok 3 dingen ter verduidelijking.
Ik luister muziek
Ik ga geen World of Warcraft spelen![]()
En ik ga ook geen zelfmoord plegen![]()
Precies, gewoon wat ouwehoerenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef Glennz het volgende:
Als ik iets doe in de vakantie is het wel vervelen, en altijd als ik dan naar buiten ga met een vriend gaan we altijd wiet roken en ds'en![]()
Ikzelf vraag vaak genoeg mensen iets te doen ed. Maar het punt is dat het eigenlijk aldoor van mijn kant moet komen en dan hoef je die persoon ook niet echt meer. Als jij telkens de gesprekken moet starten, voor dingen uitnodigen ed.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:58 schreef DoimeN het volgende:
Ik herken dit eigenlijk niet....
Hoe kan je nou geen vrienden hebbenik snap als je wat minder sociaal bent dat het wat langzamer gaat maar je moet wat verdr gaan als alleen gesprekken op het werk of school. Daarna vraag je ze mee uit of organiseer je een feest thuis. Bier en frituur en films succes gegarandeerd.
![]()
Ik weet niet eens hoe ik vrienden maak het gaat gewoon vanzelf![]()
Inderdaad, no offence maar als ik de andere kant zou zijn zou het een teken zijn om geen vrienden meer te willen zijn. Maar ben jij wel leuk genoeg? Dat is ook vaak bij mensen zonder vrienden, vaak andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf een saai leven hebben. Verzin anders iets zodat je in zo'n kring komt en dan toffe dingen gaan doen. Laat het niet uitkomen anders word je uitgekotstquote:Op zondag 8 juli 2007 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ikzelf vraag vaak genoeg mensen iets te doen ed. Maar het punt is dat het eigenlijk aldoor van mijn kant moet komen en dan hoef je die persoon ook niet echt meer. Als jij telkens de gesprekken moet starten, voor dingen uitnodigen ed.
Ooh ik zit zelf op school wel in een grote groep, maar verder wil het ook niet echt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Inderdaad, no offence maar als ik de andere kant zou zijn zou het een teken zijn om geen vrienden meer te willen zijn. Maar ben jij wel leuk genoeg? Dat is ook vaak bij mensen zonder vrienden, vaak andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf een saai leven hebben. Verzin anders iets zodat je in zo'n kring komt en dan toffe dingen gaan doen. Laat het niet uitkomen anders word je uitgekotst![]()
"Piet, ik geef je weg aan Klaas."quote:Op zondag 8 juli 2007 16:43 schreef Michellll het volgende:
je mag dr wel een paar van mij hebben
heb er helaas niet meer elke dag tijd voor
K werk me de tyfus. Ben 17 en sta dag in dag uit om half 4 of 4 uur op om kranten te lopen, en in de middag ook nog wat kranten weg werken. Goed voor 600 euri in de maand ofzo, ik verveel me nogquote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Teteteterek het volgende:
mensen die zich vervelen in de zomer moeten werk zoeken of zo
Ga nog meer werken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
K werk me de tyfus. Ben 17 en sta dag in dag uit om half 4 of 4 uur op om kranten te lopen, en in de middag ook nog wat kranten weg werken. Goed voor 600 euri in de maand ofzo, ik verveel me nog
Dat is natuurlijk ook weer een beetje extreem, hè. Maar heb je buiten dat geen hobby's of zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
K werk me de tyfus. Ben 17 en sta dag in dag uit om half 4 of 4 uur op om kranten te lopen, en in de middag ook nog wat kranten weg werken. Goed voor 600 euri in de maand ofzo, ik verveel me nog
Je gaat me toch niet vertellen dat een beetje om je heen kijken met een glas in je hand leuk is? ieder zijn hobbies natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig alleen de danscafe in. Gewoon omdat ik wil dansen.. Tuulk de eerste keer was vreemd. Maar ik vremaak me altijd wel. Zolang er goede muziek wordt gedraaid tenminste. En af en toe kom je iemand tegen waar je beetje tegenaan lult. Maar af en toe sta ik ook gewoon aan de bar met een glas. Beetje om me heen te kijken.
Je moet t gewoon doen, niet te veel nadenken, ze zijn toch vaak allemaal bezope nof je ziet ze toch nooit meer
Niks om me heen staren.. Dansen!! Gewoon lekker uitleven... Als de muziek klote is ben ik er ook snel weer weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat een beetje om je heen kijken met een glas in je hand leuk is? ieder zijn hobbies natuurlijkVan de andere kant is dat hetzelfde wat veel mensen in groepjes die danskroegen doen.
Nou.. ben die 10 man nog niet tegengekomen hoor. Dat gebeurd echt niet bij iedereenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Noway666 het volgende:
Als meid in je eentje uitgaan is ook weer anders dan als man uitgaan in je eentje. Ik zeg niet dat het makkelijker of geaccepteerd is dat vrouwen makkelijker alleen uitgaan.
Maar dames hoeven maar te knippen en er staat 10 man klaar om contact te leggen, zo zijn mannen geprogrammeerd door de natuur.
alsof je daar wat aan hebt, die mannen willen toch alleen maar scorenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Noway666 het volgende:
Als meid in je eentje uitgaan is ook weer anders dan als man uitgaan in je eentje. Ik zeg niet dat het makkelijker of geaccepteerd is dat vrouwen makkelijker alleen uitgaan.
Maar dames hoeven maar te knippen en er staat 10 man klaar om contact te leggen, zo zijn mannen geprogrammeerd door de natuur.
ja oke.. tis ook wel verschil tussen nieuwe tent of een tent waar je regelmatig komt. Ik zou ook niet alleen naar een nieuwe tent gaan of ergens waar ik haast nooit komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Noway666 het volgende:
Haha da's ook weer waar maar ik doelde ook eigenlijk een beetje op het feit dat je wellicht eerder aangesproken wordt.
En ja als je het vaker doet of doorbroken bent en je kan je als meubulair gedragen in een cafe dan is het best wel okay. Ik sprak wel eens af met mensen in een cafe maar soms kwamen ze ook niet opdraven, da's wel even minder maar goed ik kwam altijd wel iemand tegen, van school of andere keren.
Ik ben het uitgaan een beetje zat geworden de afgelopen jaren dus zomaar een onbekende tent induiken zal ik niet gauw willen doen, tis wel een sterke drempel.
hoezo niet, niemand kent je toch, en met een beetje geluk zie je ze ook niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja oke.. tis ook wel verschil tussen nieuwe tent of een tent waar je regelmatig komt. Ik zou ook niet alleen naar een nieuwe tent gaan of ergens waar ik haast nooit komt.
Niet bang dat je er spijt van gaat krijgen? Of verwacht je dit nog heel lang vol te kunnen houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef TubewayDigital het volgende:
herken mezelf heel erg in de OP. Ik heb uiteindelijk schijt aan alles en iedereen gekregen en doe lekker waar ik zin in heb. Niet meer wanhopig op zoek naar vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |