abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 14:59:33 #51
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51059319
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Dr_Filibuster het volgende:

[..]

Nee, dat is ook wat ik in mijn kop probeer te houden als ik alleen ga. Er is sowieso nooit iemand die me dan raar aankijkt ofzo, maar zodra ik even stil ga staan, voel ik me ongemakkelijk. Het idee dat iedereen om me heen aan het ouwehoeren is met anderen, terwijl ik daar in mijn uppie sta te kloten... ik weet niet...
Ik ga regelmatig alleen de danscafe in. Gewoon omdat ik wil dansen.. Tuulk de eerste keer was vreemd. Maar ik vremaak me altijd wel. Zolang er goede muziek wordt gedraaid tenminste. En af en toe kom je iemand tegen waar je beetje tegenaan lult. Maar af en toe sta ik ook gewoon aan de bar met een glas. Beetje om me heen te kijken.

Je moet t gewoon doen, niet te veel nadenken, ze zijn toch vaak allemaal bezope nof je ziet ze toch nooit meer
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_51059588
Ik heb ook geen vrienden.. ben te lui om sociale contacten te onderhouden. Maar ik ben internetverslaafd dus mis het verder ook niet zo. Alhoewel ik soms wel denk dat ik wat meer wil doen in het leven.. maar ja. Het is allemaal zo tegenstrijdig.
pi_51062060
Familie. Werk. School. Verenigingen en in mijn geval ook 'kerk' zijn toch altijd de belangrijkste weg om vrienden te kennen/hebben of gewoon mensen met wie je kan omgaan.

Ik bedoel, als je bij de Super geen aardige gasten kent die uitgaan, heb je die factor al niet mee. Als je op je opleiding alleen maar flapdrollen hebt, zou je 'ns in een openbare plek op jou school gaan ouwehoeren bij de voetbaltafel etc, ikzelf zit op een grafisch gericht MBO en in andere klassen/opleidingen zitten genoeg aardige gozers, hoewel ik het met me klasgenoten dit jaar ook weer getroffen had overigens. .
Als je weinig familie hebt waar je iets mee ophebt is dat ook weer pechhebben. Verenigingen weet ik niet dan, ikzelf zit er op geen.

Je zou kunnen overwegen om ander werk te zoeken, bij een supermarkt waar veel mensen van jou leeftijd werken. Of je bij een studentenuitzendbureau inschrijven, en een voorkeur naar bedrijven met veel jongeren opgeven.
En denken van, daar heb ik weinig mee op: herkenbaar. Ikzelf heb dat lange tijd ook gehad, dat ik echt enkel met mensen lang in gesprek was als hun interesses matchte met de mijne, maar als je je een beetje in iemand interesseert is die barriere doorgaans de helft minder.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:06:43 #54
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51063336
De optie verander van werk wordt hier ook weleens opgegeven, dat kan inderdaad goed werken alleen relaties onderling geeft altijd scheve ogen. Maar het ergste is als er ruzie ontstaat in een relatie of het gaat uit, dan zit je daarmee opgescheept.
Dat wil je echt niet kan ik je verzekeren.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:10:19 #55
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51063442
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Renzoku het volgende:
Leeftijd?

Ga World of Warcraft spelen.

Maar ja ik heb weer teveel vrienden dat ik nie veel tijd heb voor WOW
pi_51085973
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Maar ja ik heb weer teveel vrienden dat ik nie veel tijd heb voor WOW
moet je ook niet willen, een maat van me is van plan ergens rond het einde van de vakantie 10 dagen gratis spelen te fixen, via-via ofzo. nou hell no, je wilt nergens meer aan toekomen en als ik mezelf ken blijf ik na die 10 dagen nog plakken ook.
pi_51088098
Ok 3 dingen ter verduidelijking.

Ik luister muziek
Ik ga geen World of Warcraft spelen
En ik ga ook geen zelfmoord plegen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:11:54 #58
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_51095164
Ga anders een mailen met iedereen die de laatste tijd een topic heeft geopend over het feit dat ze geen vrienden hebben of eenzaam zijn.

Dan moeten jullie toch met z'n allen een behoorlijk leuk groepje kunnen volgen.

En dan wachten op het eerste topic " De mensen zonder vrienden willen me niet als vriend "
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:31:26 #59
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51210884
Hoi,

Ik ben ook precies hetzelfde als jou (behalve de hobbys dan), ben ook 17 jaar zit nu op mbo. Ik zat eerst in het Gooi op school en daar had ik echt elke week ruzie zelfs eens een keer bedreigd dus gelukkig dat ik daar vanaf ben. Ik had daar 1 echt vriend waar ik vorige week nog naar Hilversum mee ben geweest en dat is een hele aardige jongen. Helaas spreek ik die weinig vanwege de afstand (een uur met de scooter). Verder had ik een rottijd op de middelbare school. Maar nu ik op het ROC zit heb ik het op zich wel naar m`n zin, wel leuke klasgenoten maar niet dat ik ze 24 uur per dag zie. Ik zie ze enkelt op school maar meer dan ook niet. Eerst dacht ik wat vrienden te hebben maar dan heb ik bijvoorbeeld gratis concertkaarten, eerst gaat die 'vriend' dan mee, tweede keer uiteindelijk wel, en dan gaat ie smoesjes verzinnen om niet mee te gaan of dan zegt ie dingen achter m`n rug om dus die heb ik ook laten stikken. Maar goed via internet heb ik wel wat vrienden, maar dat is in de uiterste hoeken van het land, speel wel eens met wat mensen muziek 1 keer in de week (ook maar via marktplaats ontmoet) maar die werken ook overdag enzo. En verder als ik naar festivals ga dan ga ik op het internet zoeken voor mensen die mee willen gaan (wat overigens altijd wel gezellig is). En ik ga ook vaak alleen naar concerten. Om de tijd te dooien ga ik zo nu en dan alleen naar Walibi World toe omdat ik uit verveling maar een seizoenskaart heb gekocht (een 1½ uur met de scooter). Verder ga ik ook nooit naar discotheken omdat ik er geen klap aan vind, ik blow niet, ik rook niet, ben niet zooo kansloos dat ik elke dag op straat uithang. Ik loop elke ochtend kranten om 5uur (vanaf morgen om 4 uur) en ook nog eens in de middag om 3 uur. Ik heb het geld niet nodig or something, maar gewoon om de tijd te doden. Ik zit de hele dag achter de pc uit verveling. Ik heb soms ook een bijbaantje wat ik helemaal niet leuk vind, maar ook dat uit verveling. Maar ik moet ook zeggen dat hier niks te doen valt dat deze stad ook ongelofelijk saai is. Muziek is m`n hobby dus daarom heb ik ook gitaarles genomen enzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_51211272
@Juic, zoek eens een groepsport! En ik lees dat je enige werk een ochtendkrant is? Je zou echt onderschatten hoeveel lol je met collega's kan hebben. Werkende bij een fruitteler in de buurt zie ik 3 gasten elke zaterdag heel het jaar door, en als je niet moeilijk doet over het laatmaken (nadeel van ochtendkrant, avondactiviteiten staan op een laag pitje) kan je als je wat ondernemend bent altijd wel bij iemand een bieravond organiseren.

Daarnaast, staar je neit stuk op de computer. Ga eens iets doen, zet die pc eens een avond uit en ga naar buiten, zoek een sport.

Pas als je ontdekt hoe horizonvernauwend zo'n pc is zie je hoeveel betere dingen je kunt doen in de tijd die je anders achter de pc doorbrengt. Echt een aanrader!
pi_51235454
Ik zit ook altijd 8er de pc en heb daardoor ook minder vrienden gekregen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:41:30 #62
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_51235631
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef Glennz het volgende:
Ik zit ook altijd 8er de pc en heb daardoor ook minder vrienden gekregen.
Jep hier ook, ik heb sinds kort door.. Ik ben mijn huidige vrienden daardoor meer gaan waarderen, en toch al weer wat meer kennissen gekregen.
Nunc est bibendum
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:05:23 #63
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51237816
Ik hou niet van uitgaan, bioscoop vind ik te duur, als ik geen geld heb hoef ik ook niet te gaan winkelen. Oftewel dan is alles afgevallen wat er in Almere te doen is. En iedereen gaat hier uit of zit achter de pc dat is de mentaliteit van mijn leeftijdsgenoten hier. Ik zit nu te kijken wat de jongerencentra`s hier zoal doen, maar dat ziet er op zich ook wel leuk uit. Maandag maar eens ff langs
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:20:16 #64
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51238264
Gewoon eens wat daten of iemand anders opdoen en mee afspreken, dat je in ieder geval uit dat almere bent.
pi_51238438
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef DanieI het volgende:De rede waarom ik geen vrienden heb is denk ik een combinatie van verlegenheid/luiheid ofzo, en ik ben nogal gesloten/stil (ben meer een denker), ik ben pas m'n zelf als ik mensen beter leer kennen en zij mij (al is dat de laatste jaren al erg verbeterd) Daarnaast ontmoet je zonder vrienden ook minder snel andere mensen. Ik heb ook nooit echt wat om over te praten met mensen, nu ik erbij nadenk heb ik eigenlijk niet echt een grote hobbie of passie ofzo. Voetbal vind ik bijvoorbeeld leuk om te doen, maar de eredivisie enzo op tv interesseert me eigenlijk niet.
Waarom ga je dan niet voetballen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_51243206
WoW echt never nooit gaan doen gast
Je komt dan in een negatieve spiraal waarin je gehele social life naar de kleaute gaat!! Het is iig absoluut geen oplossing voor je probleem
k heb t zelf een jaar ofzo gespeeld, omdat drie vrienden van me het toen ook speelden. Mn week bestond uit niks meer dan school, warcraften en voetbal. (t is dat de trainer altijd een goede reden wil, anders was ik daar ook niet meer heen gegaan). Dat jaar heb ik veel van mn sociale contacten verwaarloosd en het enige wat ik bereikte was een kansloos virtueel karaktertje sterker te maken in een fucking virtuele wereld, waarin ik vele uren heb gestoken. Een klasgenoot die het ook speelt (nog steeds, nu al 2,5 jaar) is te zielig. Hij heeft geen enkel aanspreekpunt, laat staan vrienden. Wel heeft hij virtuele "vrienden" ergens in hongarije en japan

Nu het vakantie gaat het al wat beter op vriendengebied, ben afgelopen zaterdag weer es uit geweest.
Ben ook van plan om te beginnen met kitesurfen, waardoor ik ook meer in contact ga komen met leeftijdsgenoten. Bijkomend voordeel hiervan is dat je voor het oplaten en landen van de kite hulp nodig hebt, waardoor je sowieso wel iemand aan moet spreken en contacten zijn zo snel gelegd.
Sowieso is sporten denk ik the best way om wat aan je probleem te doen. Ik voel me iig veel vrijer tijdens het bewegen, dat merk ik ook op de gymles op school
pi_51244499
Hmm, hier min of meer hetzelfde probleem.

Voorheen redelijk populair, in elk geval niet het pispaaltje van de klas... Gewoon redelijk, op het middelbaar ging het zelfs nog iets beter, op een jaar na. Ik heb daar een goede vriend op af gehouden. We doen veel, gaan samen uit etc, gelukkig maar want tot een jaar geleden zat ik ook alleen maar thuis op zaterdagavonden. Ik ken hem nu al dik 5 jaar..

Nieuwe vrienden maken gaat echter moeilijk hier; zelfde als bij jou ben ik wat lui, er komt niet echt snel iets van mijn kant uit.. Ik heb wat oude vrienden gezien en klasgenoten maar daar was het niet meer bij dan een praatje. Ik heb er zelf ook niet heel veel behoefte aan eerlijk gezegd... Ik ben wel tevreden zo, maar ik denk wel een béétje contactgestoord + verlegen

En tips? Hmm, probeer (net alshier) één goede vriend te zoeken, ga daar veel mee doen en leer zo nieuwe mensen kennen, het is dat onze stamkroeg dicht is, want doordat we er zovaak kwamen zou ik er bijna alleen heen zijn gegaan.. In discotheken enzo merk ik dat je veel minder snel nieuwe mensen leert kennen dan in een wat rustiger café.

Verder is mn verhaal exact aan de jouwne; ik weet nooit onderwerpen om over te praten, weet je? Het intresseert me ook werkelijk 0,0 wat andere mensen gedaan hebben, waar ze werken of wat voor studie ze volgen Tenzij het iets is wat ik ook wel intressant vind; dan kan ik wel wat mee lullen.
pi_51244624
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef DanieI het volgende:
Ok 3 dingen ter verduidelijking.

Ik luister muziek
Ik ga geen World of Warcraft spelen
En ik ga ook geen zelfmoord plegen
Lees over die reacties heen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:36:43 #69
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51244871
Een jongen bij mij in de klas die zit ook de hele dag in de wereld van warcraft, maar die heeft zèlfs z`n school ervoor opgegeven. Ik zie hem nooit meer.
pi_51256752
Ik begin niet eens aan wow..
@geppie, ik ga volgend jaar op voetbal.. (heb er ook al iets van 5 jaar opgezeten). tijdens sporten voel je je inderdaad een stuk 'vrijer'

mja, volgend jaar studeren, dus kom je weer in een nieuwe klas enzo
Ik verveel me nu alleen de pleuris in de vakantie
pi_51257618
Als ik iets doe in de vakantie is het wel vervelen, en altijd als ik dan naar buiten ga met een vriend gaan we altijd wiet roken en ds'en
pi_51258168
Zoals al een paar zeiden: zoek een goede vriend. Ga er wat mee voetballen, thuis mee aan het bier zitten etc . Ga eens naar een discotheek. Als het niet leuk is, kan het de volgende keer alleen maar leuker worden.

Ik heb zelf ook niet veel vrienden, maar voel me totaal niet alleen of zo. Misschien kun je wel met iemand op vakantie .
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef Glennz het volgende:
Als ik iets doe in de vakantie is het wel vervelen, en altijd als ik dan naar buiten ga met een vriend gaan we altijd wiet roken en ds'en
Precies, gewoon wat ouwehoeren .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 juli 2007 @ 14:33:10 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51259515
Herkenning en ik verveel me nu ook de pleuris .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 8 juli 2007 @ 14:58:11 #74
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_51260123
Ik herken dit eigenlijk niet....

Hoe kan je nou geen vrienden hebben ik snap als je wat minder sociaal bent dat het wat langzamer gaat maar je moet wat verdr gaan als alleen gesprekken op het werk of school. Daarna vraag je ze mee uit of organiseer je een feest thuis. Bier en frituur en films succes gegarandeerd.

Ik weet niet eens hoe ik vrienden maak het gaat gewoon vanzelf
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 juli 2007 @ 15:07:31 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51260378
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:58 schreef DoimeN het volgende:
Ik herken dit eigenlijk niet....

Hoe kan je nou geen vrienden hebben ik snap als je wat minder sociaal bent dat het wat langzamer gaat maar je moet wat verdr gaan als alleen gesprekken op het werk of school. Daarna vraag je ze mee uit of organiseer je een feest thuis. Bier en frituur en films succes gegarandeerd.

Ik weet niet eens hoe ik vrienden maak het gaat gewoon vanzelf
Ikzelf vraag vaak genoeg mensen iets te doen ed. Maar het punt is dat het eigenlijk aldoor van mijn kant moet komen en dan hoef je die persoon ook niet echt meer. Als jij telkens de gesprekken moet starten, voor dingen uitnodigen ed.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 8 juli 2007 @ 16:03:28 #76
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_51261707
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ikzelf vraag vaak genoeg mensen iets te doen ed. Maar het punt is dat het eigenlijk aldoor van mijn kant moet komen en dan hoef je die persoon ook niet echt meer. Als jij telkens de gesprekken moet starten, voor dingen uitnodigen ed.
Inderdaad, no offence maar als ik de andere kant zou zijn zou het een teken zijn om geen vrienden meer te willen zijn. Maar ben jij wel leuk genoeg? Dat is ook vaak bij mensen zonder vrienden, vaak andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf een saai leven hebben. Verzin anders iets zodat je in zo'n kring komt en dan toffe dingen gaan doen. Laat het niet uitkomen anders word je uitgekotst
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 juli 2007 @ 16:37:36 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_51262567
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Inderdaad, no offence maar als ik de andere kant zou zijn zou het een teken zijn om geen vrienden meer te willen zijn. Maar ben jij wel leuk genoeg? Dat is ook vaak bij mensen zonder vrienden, vaak andere mensen de schuld geven terwijl ze zelf een saai leven hebben. Verzin anders iets zodat je in zo'n kring komt en dan toffe dingen gaan doen. Laat het niet uitkomen anders word je uitgekotst
Ooh ik zit zelf op school wel in een grote groep, maar verder wil het ook niet echt.
Leuk genoeg ben ik vast wel Er zijn genoeg mensen waar ik wel mee praat en dergelijke en veel mensen zijn ook heel verbaasd als ze horen dat ik niet echt échte vrienden heb dus daar zal het niet aan liggen
Ik ben altijd in voor nieuwe dingen ook, dus mja Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Op internet heb ik ook altijd leuk contact maar in het echt wil het niet echt vlotten maarja.
  zondag 8 juli 2007 @ 16:43:05 #78
158277 Michellll
Techno junkie
pi_51262727
je mag dr wel een paar van mij hebben

heb er helaas niet meer elke dag tijd voor
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
  zondag 8 juli 2007 @ 16:45:01 #79
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51262779
Ik praat ook altijd wel met veel mensen, maar het zijn niet m`n beste vrienden ofzo. Als ik mensen bijvoorbeeld vraag om mee te gaan naar Walibi of naar een concert schrikt het ze weer af vanwege de prijs ofzo, dus daarom ga ik ook altijd alleen. En tja een discotheek daar durf ik dan alleen weer niet toe te gaan omdat het me dan saai lijkt or something... En in contacten leggen ben ik ook weer niet de beste.
  zondag 8 juli 2007 @ 16:53:14 #80
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51263019
Keer een meeting organiseren
pi_51263228
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:43 schreef Michellll het volgende:
je mag dr wel een paar van mij hebben

heb er helaas niet meer elke dag tijd voor
"Piet, ik geef je weg aan Klaas."
pi_51268069
Beste TS; ik herken mezelf voor een groot gedeelte in jouw verhaal. Ik was en ben altijd wel behoorlijk populair op school, op zo'n manier dat eigenlijk iedereen je aardig vindt. Ik ben wat dat betreft het schoolvoorbeeld van een allemansvriend. Alleen blijft dat eigenlijk hangen in oppervlakkigheid, af en toe een praatje, maar dat is het ook wel.
Het ontbreekt mij aan mensen waar ik echt dingen mee onderneem. Zoals bijvoorbeeld uitgaan of gewoon slap ouwehoeren. Aan de ene kant mis ik dat wel, als ik dan van anderen verhalen hoort over hun uitstapjes met vrienden, en dan moet ik vertellen over mijn eigen saaie leventje. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer prima, omdat ik het ook fijn vind om op mijzelf gericht te zijn.

De oorzaak hiervan is een combinatie van factoren. Vroeger had ik wel een aantal "echte vrienden", maar door andere klassenindelingen is dat een beetje verwaterd. Bovendien hield ik ook altijd de boot af als ze mij vroegen om ergens mee naar toe te gaan, omdat ik me dan nogal opgedrongen voelde en bovendien wilde ik ook weer niet te close worden. Hierdoor is de huidige situatie ontstaan. Het is niet dat ik me eenzaam voel, of dat ik het als een groot probleem ervaar, maar een wijziging van de huidige situatie naar een iets grotere sociale kring, zou ik wel fijner vinden.
pi_51270866
mensen die zich vervelen in de zomer moeten werk zoeken of zo
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:32:28 #84
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_51271083
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Teteteterek het volgende:
mensen die zich vervelen in de zomer moeten werk zoeken of zo
K werk me de tyfus. Ben 17 en sta dag in dag uit om half 4 of 4 uur op om kranten te lopen, en in de middag ook nog wat kranten weg werken. Goed voor 600 euri in de maand ofzo, ik verveel me nog
pi_51271243
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

K werk me de tyfus. Ben 17 en sta dag in dag uit om half 4 of 4 uur op om kranten te lopen, en in de middag ook nog wat kranten weg werken. Goed voor 600 euri in de maand ofzo, ik verveel me nog
Ga nog meer werken.
  zondag 8 juli 2007 @ 22:30:29 #86
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_51273273
Zo..ik kan me echt niet voorstellen dat je zonder vrienden zit...dan verveel je je de pleuris!
Ik maak nog steeds deel uit van dezelfde vriendengroep van 5 man die ik nu al 10 jaar ken. Staan altijd voor elkaar klaar en we vertrouwen elkaar blindelings. Maarre ts succes verder..je moet zelf ook wat ondernemen en accept it: als je geen prater bent dan wordt het ook lastig...andere mensen krijgen dan niet het idee om jou te benaderen.
pi_51277457
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook weer een beetje extreem, hè. Maar heb je buiten dat geen hobby's of zo.

Trouwens als je zo vroeg moet werken kun je 's avonds ook geen leuke dingen doen..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:10:13 #88
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_51294424
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ga regelmatig alleen de danscafe in. Gewoon omdat ik wil dansen.. Tuulk de eerste keer was vreemd. Maar ik vremaak me altijd wel. Zolang er goede muziek wordt gedraaid tenminste. En af en toe kom je iemand tegen waar je beetje tegenaan lult. Maar af en toe sta ik ook gewoon aan de bar met een glas. Beetje om me heen te kijken.

Je moet t gewoon doen, niet te veel nadenken, ze zijn toch vaak allemaal bezope nof je ziet ze toch nooit meer
Je gaat me toch niet vertellen dat een beetje om je heen kijken met een glas in je hand leuk is? ieder zijn hobbies natuurlijk Van de andere kant is dat hetzelfde wat veel mensen in groepjes die danskroegen doen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 9 juli 2007 @ 18:44:54 #89
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51299564
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:10 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat een beetje om je heen kijken met een glas in je hand leuk is? ieder zijn hobbies natuurlijk Van de andere kant is dat hetzelfde wat veel mensen in groepjes die danskroegen doen.
Niks om me heen staren.. Dansen!! Gewoon lekker uitleven... Als de muziek klote is ben ik er ook snel weer weg.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juli 2007 @ 21:16:10 #90
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51304329
Als meid in je eentje uitgaan is ook weer anders dan als man uitgaan in je eentje. Ik zeg niet dat het makkelijker of geaccepteerd is dat vrouwen makkelijker alleen uitgaan.
Maar dames hoeven maar te knippen en er staat 10 man klaar om contact te leggen, zo zijn mannen geprogrammeerd door de natuur.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:20:33 #91
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51304508
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Noway666 het volgende:
Als meid in je eentje uitgaan is ook weer anders dan als man uitgaan in je eentje. Ik zeg niet dat het makkelijker of geaccepteerd is dat vrouwen makkelijker alleen uitgaan.
Maar dames hoeven maar te knippen en er staat 10 man klaar om contact te leggen, zo zijn mannen geprogrammeerd door de natuur.
Nou.. ben die 10 man nog niet tegengekomen hoor. Dat gebeurd echt niet bij iedereen
Denk jiuist eerder dat mannen makkelijker alleen uit kunnen gaan. Beetje aan de bar bier drinken.. niemand kijkt vreemd op. Als meisje is dat gelijk raar (met wijntje dan ).
pi_51304590
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Noway666 het volgende:
alsof je daar wat aan hebt, die mannen willen toch alleen maar scoren
  maandag 9 juli 2007 @ 21:27:05 #93
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51304718
Haha da's ook weer waar maar ik doelde ook eigenlijk een beetje op het feit dat je wellicht eerder aangesproken wordt.
En ja als je het vaker doet of doorbroken bent en je kan je als meubulair gedragen in een cafe dan is het best wel okay. Ik sprak wel eens af met mensen in een cafe maar soms kwamen ze ook niet opdraven, da's wel even minder maar goed ik kwam altijd wel iemand tegen, van school of andere keren.

Ik ben het uitgaan een beetje zat geworden de afgelopen jaren dus zomaar een onbekende tent induiken zal ik niet gauw willen doen, tis wel een sterke drempel.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:32:48 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51304955
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Noway666 het volgende:
Haha da's ook weer waar maar ik doelde ook eigenlijk een beetje op het feit dat je wellicht eerder aangesproken wordt.
En ja als je het vaker doet of doorbroken bent en je kan je als meubulair gedragen in een cafe dan is het best wel okay. Ik sprak wel eens af met mensen in een cafe maar soms kwamen ze ook niet opdraven, da's wel even minder maar goed ik kwam altijd wel iemand tegen, van school of andere keren.

Ik ben het uitgaan een beetje zat geworden de afgelopen jaren dus zomaar een onbekende tent induiken zal ik niet gauw willen doen, tis wel een sterke drempel.
ja oke.. tis ook wel verschil tussen nieuwe tent of een tent waar je regelmatig komt. Ik zou ook niet alleen naar een nieuwe tent gaan of ergens waar ik haast nooit komt.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:37:16 #95
160478 Dr_Filibuster
Das feuer liebt mich
pi_51305144
Ik kom verder nooit in R&P, maareh.. goed topic!
Mensen, laten we ophouden om mekaar van vlakbij met een automatisch wapen door de kop te schieten.
pi_51310113
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ja oke.. tis ook wel verschil tussen nieuwe tent of een tent waar je regelmatig komt. Ik zou ook niet alleen naar een nieuwe tent gaan of ergens waar ik haast nooit komt.
hoezo niet, niemand kent je toch, en met een beetje geluk zie je ze ook niet meer.
ik moet er niet aan denken om een vage kennis/klas genoot etc. tegen tekomen als (niet dat ik dit doe) alleen zou uitgaan.
hij: leuke he?
ik: zeker!
hij: met wie ben je?
ik: alleen

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 9 juli 2007 @ 23:53:11 #97
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51310235
Ja ook niet de leukste situatie natuurlijk. Maar dan zeg ik gewoon.. tja niemand wou mee, en ik wil lol.
Nadeel van een nieuwe tent is dat je niet weet of t leuk gaat worden. als t ver weg is mag je ook niet eens drinken omdat je nog moet rijden bv. 95% van de tijd dat ik naar mijn tent toega heb ik een leuke tijd. Dus dan weet je zeker dat je niet voor niks gaat.
pi_51311360
herken mezelf heel erg in de OP. Ik heb uiteindelijk schijt aan alles en iedereen gekregen en doe lekker waar ik zin in heb. Niet meer wanhopig op zoek naar vrienden
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:01:45 #99
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51311973
Ik heb zelf ook weinig vrienden. Ik heb eigenlijk maar 2 echt goede vrienden, de één ken ik al mijn hele leven en de ander een jaar of 2 nu, ontmoet via internet. Verder ga ik op school wel vaak met dezelfde groep meiden om, maar verder dan een keer naar Walibi ben ik nooit gekomen.

Ik weet niet hoe het komt, ik ben van mezelf juist heel sociaal voor zover ik weet. Altijd vrolijk en ik spreek ook snel mensen aan, op het werk of bij concerten enzo. Maar ik mis het vaak wel, als iemand het heeft over z'n vaste vriendengroep ofzo ben ik vaak toch wel jaloers. Ik heb een paar jaar geleden wel een een vaste groep vrienden gehad, maar dat verwaterde omdat ik met één van hen een relatie kreeg die uitging.

Ik weet echt niet wat 't is, het is heus niet dat ik zelf de boot afhou ofzo. Ik neem wel weinig initiatief, ik spreek niet snel met iemand af ofzo. Het was voor mij laatst echt een klein wonder dat ik m'n beste vriendin mee naar de bios vroeg, terwijl ik haar al m'n hele leven ken. Maar ik snap dus niet waarom anderen nooit initiatief nemen om iets met mij te gaan doen ofzo. Ik vraag me soms echt af of ik wel 'leuk genoeg' ben, terwijl ik juist op m'n werk (vakkenvuller) wel eens hoor dat ik goed omga met klanten enzo.
Ik leer wel graag nieuwe mensen kennen, maar ik heb het op het moment te druk om een sport te zoeken ofzo.

Ik zit er soms eigenlijk best wel mee, vooral als ik mensen over hun vrienden hoor praten enzo.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 02:00:13 #100
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_51312869
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef TubewayDigital het volgende:
herken mezelf heel erg in de OP. Ik heb uiteindelijk schijt aan alles en iedereen gekregen en doe lekker waar ik zin in heb. Niet meer wanhopig op zoek naar vrienden
Niet bang dat je er spijt van gaat krijgen? Of verwacht je dit nog heel lang vol te kunnen houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')