Ze kozen duidelijk voor een kopman (Kas was voorin vooral bezig te controleren). Men zit wel goed op 1 lijn bij Astana en met de rustdag voor de boeg kan Vino zeker terugkomen. Het hangt natuurlijk ook van de aard van de blessures af. Als Vino gewoon wat tijd nodig is, terwijl Klodens blessures voorlopig niet zullen verbeteren was het een goede keus.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Ereinion het volgende:
Intelligen gefahren? Je beste man opofferen voor iemand die toch al op een aanzienlijke achterstand staat is slim?
Uhm Klöden zijn leven anders niet zeker? leipe gasten die Kazakken hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Ereinion het volgende:
Intelligen gefahren? Je beste man opofferen voor iemand die toch al op een aanzienlijke achterstand staat is slim?
Die lijn lijkt te zijn: alleen een Kazach mag voorin eindigen. Laat Kloden hier voor eigen kansen rijden (of beter, laat Vinokourov voor hem tempo maken), en hij eindigt makkelijk binnen de minuut. Een achterstand die voor Kloden in de tijdritten geen enkel probleem is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ze kozen duidelijk voor een kopman (Kas was voorin vooral bezig te controleren). Men zit wel goed op 1 lijn bij Astana en met de rustdag voor de boeg kan Vino zeker terugkomen. Het hangt natuurlijk ook van de aard van de blessures af. Als Vino gewoon wat tijd nodig is, terwijl Klodens blessures voorlopig niet zullen verbeteren was het een goede keus.
Dat speelt vast wel een rol, maar men wil Vino nog niet opofferen. We weten natuurlijk niet de exacte details. Als Vino niet aan de beterende hand was zou men Kloden echt niet opofferen. Plus alle 3 Astana mannen hebben nu nog kansen, wat tactisch wel handig is.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die lijn lijkt te zijn: alleen een Kazach mag voorin eindigen. Laat Kloden hier voor eigen kansen rijden (of beter, laat Vinokourov voor hem tempo maken), en hij eindigt makkelijk binnen de minuut. Een achterstand die voor Kloden in de tijdritten geen enkel probleem is.
Leipiquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Bezemwagen het volgende:
Kann ja auch sein dass der Leipi nicht so gut Deutsch spricht. Vielleicht wollte er nur sagen: die sind gar nicht intelligent gefahren, die sind ganz verrückt gefahren. Und viellieicht kann man auch sagen dass der Leipi selber nicht so intelligent ist.
Hij schijnt een scheurtje te hebben in zijn staartbeen, wat hij overigens al eens eerder gehad heeft. Volgens de berichten is staan op de pedalen het meest problematisch voor hem, hoewel hij dat vandaag toch een paar keer duidelijk zichtbaar deed.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Overigens, wat is er exact mis nu met Kloden?
quote:"Vino hersteld en strijdvaardig"
**Aleksandr Vinokoerov zal dinsdag,in
de negende etappe,laten zien dat hij
nog niet uitgerangeerd is.Dat zegt Marc
Biver,de ploegleider van Astana.
Volgens Biver is zijn kopman voldoende
hersteld van zijn val om de strijd weer
aan te gaan met de klassementsrenners.
Biver:"Kasjetsjkin mag best meerijden
met een kopgroep,maar de aanval openen
mag hij niet.En ook Klöden heeft een
beschermde status,maar Vinokoerov is
onze kopman.Op de Iseran,de Telegraphe
en de Galibier zal Aleksandr de wereld
laten zien waarňm hij onze kopman is."
Zonder beschermde status had Klöden gewoon Vino moeten helpen terugkomen na de val afgelopen donderdag, maar nu mocht ie gewoon in het peloton blijven zitten. Dát is 'beschermde status'. Maar als er verder niemand meer is, zal hij toch Vino moeten helpen in plaats van voor zijn eigen kans te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben benieuwd....
Vraag me wel af hoe veel een 'beschermde status' bij Astana is als je gewoon keihard moet wachten/knechten of verboden wordt aan te vallen.
vorig jaar had kloden moet winnen en hij was gisteren ook erg sterk vond ik toen het bergop ging. Beetje jammer dat ze hem bij vino lieten.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kuploeg. De grootste kanshebber in je ploeg hebben en dat dan verprutsen omdat één of andere corrupte regering een ander wil zien winnen
Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen? Die zakten op de Schlucht massaal door het ijs, met enkel Armstrong die er net aan bleef hangen en na de rustdag sleurden ze 'plots' met z'n allen op kop om 95% van het peloton uit het wiel te rijdenquote:
toen lieten ze zich afslachten ook. Maar astana heeft al een discoverytje gedaan hoor. als je die ploeg zondag bezig zag dan kon je zeggen dit is de sterkste ploeg. De zaterdag was die ploeg nergens te bespeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen? Die zakten op de Schlucht massaal door het ijs, met enkel Armstrong die er net aan bleef hangen en na de rustdag sleurden ze 'plots' met z'n allen op kop om 95% van het peloton uit het wiel te rijden![]()
verwacht ik ook, was in de dauphine ook al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:30 schreef Ericr het volgende:
Kaske zakt ook nog wel door het ijs, ze gokken op de verkeerde paarden bij Astana. Vino zal vandaag in ieder geval iets moeten doen wil hij nog kans maken op de overwinning.
Daar vond ik Kashechkin niet echt door het ijs zakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:22 schreef flyck het volgende:
[..]
verwacht ik ook, was in de dauphine ook al.
Gewoon allemaal goeie pot bier gehad hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen? Die zakten op de Schlucht massaal door het ijs, met enkel Armstrong die er net aan bleef hangen en na de rustdag sleurden ze 'plots' met z'n allen op kop om 95% van het peloton uit het wiel te rijden![]()
hij moest lossen bij leipo, evans en co. dusjah die verzwakte met de dag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar vond ik Kashechkin niet echt door het ijs zakken.
Was meer de kracht van Moreau toen.
Whehe... zo had ik dat nog nooit bekeken, maar nu je het zegt....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |