abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51502654
Maar ze houden zo wel drie ijzers in het vuur (Klöden, Vino, Kascheschkin). Dat kunnen niet veel andere ploegen zeggen.
  zondag 15 juli 2007 @ 21:53:20 #102
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51502660
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Ereinion het volgende:
Intelligen gefahren? Je beste man opofferen voor iemand die toch al op een aanzienlijke achterstand staat is slim?
Ze kozen duidelijk voor een kopman (Kas was voorin vooral bezig te controleren). Men zit wel goed op 1 lijn bij Astana en met de rustdag voor de boeg kan Vino zeker terugkomen. Het hangt natuurlijk ook van de aard van de blessures af. Als Vino gewoon wat tijd nodig is, terwijl Klodens blessures voorlopig niet zullen verbeteren was het een goede keus.
I hate it here
pi_51502674
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Ereinion het volgende:
Intelligen gefahren? Je beste man opofferen voor iemand die toch al op een aanzienlijke achterstand staat is slim?
Uhm Klöden zijn leven anders niet zeker? leipe gasten die Kazakken hoor
pi_51502744
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ze kozen duidelijk voor een kopman (Kas was voorin vooral bezig te controleren). Men zit wel goed op 1 lijn bij Astana en met de rustdag voor de boeg kan Vino zeker terugkomen. Het hangt natuurlijk ook van de aard van de blessures af. Als Vino gewoon wat tijd nodig is, terwijl Klodens blessures voorlopig niet zullen verbeteren was het een goede keus.
Die lijn lijkt te zijn: alleen een Kazach mag voorin eindigen. Laat Kloden hier voor eigen kansen rijden (of beter, laat Vinokourov voor hem tempo maken), en hij eindigt makkelijk binnen de minuut. Een achterstand die voor Kloden in de tijdritten geen enkel probleem is.
pi_51502830
Kann ja auch sein dass der Leipi nicht so gut Deutsch spricht. Vielleicht wollte er nur sagen: die sind gar nicht intelligent gefahren, die sind ganz verrückt gefahren. Und viellieicht kann man auch sagen dass der Leipi selber nicht so intelligent ist.
  zondag 15 juli 2007 @ 21:59:19 #106
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51502831
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:56 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Die lijn lijkt te zijn: alleen een Kazach mag voorin eindigen. Laat Kloden hier voor eigen kansen rijden (of beter, laat Vinokourov voor hem tempo maken), en hij eindigt makkelijk binnen de minuut. Een achterstand die voor Kloden in de tijdritten geen enkel probleem is.
Dat speelt vast wel een rol, maar men wil Vino nog niet opofferen. We weten natuurlijk niet de exacte details. Als Vino niet aan de beterende hand was zou men Kloden echt niet opofferen. Plus alle 3 Astana mannen hebben nu nog kansen, wat tactisch wel handig is.

Overigens, wat is er exact mis nu met Kloden?
I hate it here
pi_51502883
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Bezemwagen het volgende:
Kann ja auch sein dass der Leipi nicht so gut Deutsch spricht. Vielleicht wollte er nur sagen: die sind gar nicht intelligent gefahren, die sind ganz verrückt gefahren. Und viellieicht kann man auch sagen dass der Leipi selber nicht so intelligent ist.
Leipi , das een andere ploeg
pi_51510288
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Overigens, wat is er exact mis nu met Kloden?
Hij schijnt een scheurtje te hebben in zijn staartbeen, wat hij overigens al eens eerder gehad heeft. Volgens de berichten is staan op de pedalen het meest problematisch voor hem, hoewel hij dat vandaag toch een paar keer duidelijk zichtbaar deed.

Ik denk dat de tactiek van Astana behalve op het Kazachse kopmanschap ook gebaseerd is op de verwachting dat Vino beter zal herstellen van zijn blessure dan Klöden. Als ze voelen aankomen dat Klöden niet iedereen naar huis zal fietsen in de tijdritten, dan is het misschien wel verstandig om hem zoals vandaag Vino in zijn zware dagen te laten helpen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  maandag 16 juli 2007 @ 10:29:24 #109
40566 Ericr
Livewrong
pi_51514338
Laat ze alles maar opofferen voor Vino bij Astana, scheelt weer wat concurrentie voor Rasmussen in deze Tour. Ik denk niet dat Vino nog remonteert, ondanks zijn heldhaftige karakter.
  maandag 16 juli 2007 @ 10:31:44 #110
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51514395
Kuploeg. De grootste kanshebber in je ploeg hebben en dat dan verprutsen omdat één of andere corrupte regering een ander wil zien winnen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 23:06:36 #111
862 Arcee
Look closer
pi_51540615
quote:
"Vino hersteld en strijdvaardig"

**Aleksandr Vinokoerov zal dinsdag,in
de negende etappe,laten zien dat hij
nog niet uitgerangeerd is.Dat zegt Marc
Biver,de ploegleider van Astana.

Volgens Biver is zijn kopman voldoende
hersteld van zijn val om de strijd weer
aan te gaan met de klassementsrenners.

Biver:"Kasjetsjkin mag best meerijden
met een kopgroep,maar de aanval openen
mag hij niet.En ook Klöden heeft een
beschermde status,maar Vinokoerov is
onze kopman.Op de Iseran,de Telegraphe
en de Galibier zal Aleksandr de wereld
laten zien waarňm hij onze kopman is."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51541118
Ik ben benieuwd....

Vraag me wel af hoe veel een 'beschermde status' bij Astana is als je gewoon keihard moet wachten/knechten of verboden wordt aan te vallen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_51542631
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben benieuwd....

Vraag me wel af hoe veel een 'beschermde status' bij Astana is als je gewoon keihard moet wachten/knechten of verboden wordt aan te vallen.
Zonder beschermde status had Klöden gewoon Vino moeten helpen terugkomen na de val afgelopen donderdag, maar nu mocht ie gewoon in het peloton blijven zitten. Dát is 'beschermde status'. Maar als er verder niemand meer is, zal hij toch Vino moeten helpen in plaats van voor zijn eigen kans te gaan.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:07:17 #114
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51543056
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kuploeg. De grootste kanshebber in je ploeg hebben en dat dan verprutsen omdat één of andere corrupte regering een ander wil zien winnen
vorig jaar had kloden moet winnen en hij was gisteren ook erg sterk vond ik toen het bergop ging. Beetje jammer dat ze hem bij vino lieten.
Valt vino morgen tegen en kloden moet bij hem blijven dan zal kasheckhin de nieuwe kopman zij denk ik. Die was ook goed gister.

Ondanks de grote woorden van de ploegleiding denk ik dat vino morgen niks zal kunnen uitrichten. Colon en kloden zullen wel tempo moeten maken vanaf de eerste berg als rabo niet hard genoeg gaat, maar denk dat vino sneller breekt dan de rest. en dan moet kloden bij vino blijven omdat kasheckhin gelijk reageert op een uitlooppoging van wat grotere namen en kloden dan de lul is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51544544
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen? Die zakten op de Schlucht massaal door het ijs, met enkel Armstrong die er net aan bleef hangen en na de rustdag sleurden ze 'plots' met z'n allen op kop om 95% van het peloton uit het wiel te rijden
pi_51548166
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen? Die zakten op de Schlucht massaal door het ijs, met enkel Armstrong die er net aan bleef hangen en na de rustdag sleurden ze 'plots' met z'n allen op kop om 95% van het peloton uit het wiel te rijden
toen lieten ze zich afslachten ook. Maar astana heeft al een discoverytje gedaan hoor. als je die ploeg zondag bezig zag dan kon je zeggen dit is de sterkste ploeg. De zaterdag was die ploeg nergens te bespeuren.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:30:10 #117
40566 Ericr
Livewrong
pi_51548245
Kaske zakt ook nog wel door het ijs, ze gokken op de verkeerde paarden bij Astana. Vino zal vandaag in ieder geval iets moeten doen wil hij nog kans maken op de overwinning.
pi_51548988
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:30 schreef Ericr het volgende:
Kaske zakt ook nog wel door het ijs, ze gokken op de verkeerde paarden bij Astana. Vino zal vandaag in ieder geval iets moeten doen wil hij nog kans maken op de overwinning.
verwacht ik ook, was in de dauphine ook al.
pi_51549034
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:22 schreef flyck het volgende:

[..]

verwacht ik ook, was in de dauphine ook al.
Daar vond ik Kashechkin niet echt door het ijs zakken.

Was meer de kracht van Moreau toen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:30:36 #120
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51549124
quote:

[..]

Gewoon allemaal goeie pot bier gehad he
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_51551167
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Daar vond ik Kashechkin niet echt door het ijs zakken.

Was meer de kracht van Moreau toen.
hij moest lossen bij leipo, evans en co. dusjah die verzwakte met de dag.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:05:23 #122
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51551382
quote:

[..]

Gaan ze bij Astana een Discovery'tje doen?
Whehe... zo had ik dat nog nooit bekeken, maar nu je het zegt....
Blijkbaar geen Jehova's getuigen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51552751
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ben benieuwd
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:49:35 #124
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51557050
Zijn pleisters op z'n knie worden wel met de dag kleiner ..
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51563701
Vinokourov heeft nu toch wel de tour verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')