quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zijn zege op de Champs Elysées in 2005 is een typisch voorbeeld van waarom Vino zo cool is!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef Arcee het volgende:
Alexandre Vinokourov begint de afsluitende etappe van de Tour de France van 2005 als zesde in het algemeen klassement. Hij heeft slechts 2 seconden achterstand op Levi Leipheimer. In een tussensprint verslaat-ie Leipheimer en z'n hele Gerolsteiner-ploeg op geweldige wijze en pakt 2 seconden terug. Door een verschil van enkele honderdsten van een seconde in de tijdritten blijft-ie echter toch zesde staan. Op de streep in Parijs zijn echter ook nog bonificatieseconden te winnen. Drie kilometer voor de finish springt-ie weg en samen met Krivtsov krijgt-ie een klein gaatje. Met nog 1km te gaan moet Krivtsov afhaken. McGee en even later Cancellara springen ook nog uit het peloton. Daar waar altijd de sprinters uitmaken wie de afsluitende etappe wint, lukt het Vinokourov om vooruit te blijven. Juichend en even verbaasd als de kijkers komt hij over de streep. Een aanvaller pur sang. Hij pakt de bonificatieseconden en eist op de streep in Parijs nog de vijfde plaats voor zich op.
[afbeelding]
Magistraal, wat een krachtpatser.
Inderdaad, daardoor ben ik het wielrennen ook echt gaan volgen (daarvoor alleen tourkijker).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Zijn zege op de Champs Elysées in 2005 is een typisch voorbeeld van waarom Vino zo cool is!
Denk dat hij die slechte dag op wilskracht wel kan beperken. Hij is er volgens mij echt gigantisch op gebrand om deze te winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie 'm nog steeds niet echt winnen.
Altijd wel een flinke slechte dag en die kan je in de Tour niet echt hebben. Of je neemt daarna een fles whiskey.
Hij en een stuk of 8 anderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Denk dat hij die slechte dag op wilskracht wel kan beperken. Hij is er volgens mij echt gigantisch op gebrand om deze te winnen
Ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Formidabele renner.
Ik gun het hem van harte
Klopt maar zoals hij vorig jaar in de 3e week even de controle over de Vuelta nam vond ik toch wel redelijk indrukwekkend. Maar ach, de vuelta is de Tour nietquote:
Daarom, zo is het wel even wat anders dan in de luwte lekker kunnen aanvallen. Ik zou het hem wel gunnen in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Gitanki het volgende:
Als hij geen man in zwarte kledij is.. dan is hij inderdaad topfavoriet.. maar of hij het waar kan maken is gewoon een tweede.
http://www.youtube.com/watch?v=7ZCdDNk2V4Qquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Mooi, dat stukje slowmotion op de finish. Je ziet hem echt verbaasd kijken dat ie echt gaat winnen. En vervolgens lacht ie iedereen straalhard uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7ZCdDNk2V4Q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |