Ik heb niet meer gelezen wat je hierna allemaal hebt gezegd, ik ga eerst op deze post reageren:
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:09 schreef bramos-elvis het volgende:[..]
als je beseft dat er ook (vracht)auto's met 80 km/h rijden, ben je idd een gevaar op de weg. Bij snelwegen zit het voornamelijk in de snelheidsverschillen tussen voertuigen.
Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur in mijn vakanties, dus ik ben me daar heel goed van bewust.
quote:
En dan zeker ook nog toeteren als je moet remmen voor iemand met 100 een auto met 80 wilt inhalen of probeert in te voegen.
Ik zei dat ik het op situaties doe waar het verantwoord is. Aangezien ik al aangaf dat ik zelf chauffeur ben kan ik de situaties waar vrachtauto's in gaan halen feilloos aan zien komen, en in drukker verkeer rijd ik sowieso niet te hard, omdat het daar onveilig is zoals ik ook al aangaf. Nee dus, op je vraag.
quote:
Als je je nou eens verdiept in verkeersmaterie alvorens hier te lopen blaten.
Hier ga ik niet eens op in, begrijp je?
quote:
Maar idd, de klabakken moeten beter en meer controleren, maar dan wel op de echt onveilige plekken. Maar dan nog, je kan de wegbeheerder altijd vragen waarom er op een plaats gecontroleerd wordt.
Dat was dus ook mijn punt. Als je trouwens de wegbeheerder, wie dat ook mag zijn, vraagt waarom ze controleren zal het antwoord altijd iets met verkeersveiligheid zijn. De discussie of dit juist is gaan ze niet aan natuurlijk.
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]