Het weer op de baan is inderdaad wat regenachtig.quote:
haar voetenwerk is ook te slecht voor gras...ze kan het alleen vaak compenseren met brute krachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef Heero87 het volgende:
Toch opvallend... Serena die al twee keer op rij de eerste set met de hakken over de sloot wint. En dat al in de eerste twee rondes...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Laat Henin toch niet ook Wimbledon winnen...
Idd hopelijk niet, ik ga er ook zeker niet van uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Laat Henin toch niet ook Wimbledon winnen...
Niet echt vind ik, ze heeft geen voorbereidingstoernooien gespeeld. Die komt steeds meer in vorm.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef Heero87 het volgende:
Toch opvallend... Serena die al twee keer op rij de eerste set met de hakken over de sloot wint. En dat al in de eerste twee rondes...
Da's waar natuurlijk, zie je wel vaker dat diegenen die uiteindelijk het verst geraken het nog het moeilijkst hadden in hun eerste partijen (Henin op Roland Garros bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet echt vind ik, ze heeft geen voorbereidingstoernooien gespeeld. Die komt steeds meer in vorm.
Idd, het is ongelofelijk, 17 winners, 2 UE.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef TheArt het volgende:
Gasquet speelt echt fantastisch tennis tegen Mahut, die er niet aan te pas komt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef TheArt het volgende:
Gasquet speelt echt fantastisch tennis tegen Mahut, die er niet aan te pas komt.
GSM Tipsy, GSM Gonzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef Andiyan het volgende:
Tipsy gaat het in 5 sets afmaken. Gonzo pakt een (cruciale?) break in de 4e set.
Ja, sport 1 uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:36 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vind Barbare Barend zo vervelend. Ze kreeg het gisteren niet eens voor elkaar om de spelers namen correct uit te spreken, terwijl dat toch eigenlijk het enige is dat ze moet doen
WordtGasquet
ergens uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |