Zolang het geen naaktfoto's van een mannelijke tennisser zijn:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik jullie even aan het lachen maken ?
kan wel een klein verzetje gebruiken jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik jullie even aan het lachen maken ?
Ik ook normaliter maar ik had wel op 'm gegokt bij de prono... maar nu mag ie zo snel mogelijk exitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:57 schreef Daklem het volgende:
hmm. Ik weet niet wat het is. maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan Tim Henman.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ok:
Ik dacht: mooie caps, veel wedstrijden kijken, kom ik koop streams op de WD site. Ik dacht kom 1 dagje betalen en kijken of het werkt. Zo gedacht zo gedaan. Alles ok qua betaling. Maar niks geen streams te zien. Na lang zoeken bleek ik ma 25 juni te hebben gekocht.![]()
![]()
![]()
![]()
Oer stomquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:59 schreef Cerubo het volgende:
Kun je daar alleen betalen met een CreditCard.
Volgens mij wel, weet het niet zeker ???
Niet zo snugger trouwens
duur grapje , maar dat is fijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:00 schreef Daklem het volgende:
[..]Je hebt mij iig aan het lachen gekregen.
En belachelijk stom van die site natuurlijk dat het uberhaupt nog technisch mogelijk is een wedstrijd van gisteren te kopen. Ik zou gewoon een mailtje sturen en toegang voor morgen eisen voor het betaalde geld.quote:
Dat wist je toch al wel voordat de partij begon?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
Dubbele fout en Nadal gaat voor de partij serveren.
Kirilenko eruit.
Dat Kirilenko ging verliezen? Nou nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat wist je toch al wel voordat de partij begon?![]()
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat, als ik daar was, met wat kornuiten, en met wellicht een stevige pint, er ook wat folklorische liederen ten gehoren gebracht zouden worden. En hard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een asocialen. Was blij dat het afgelopen was, stel mongolen.
Pff, stel je niet aan. De Bakker werd toch niet beledigd of uitgescholden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een asocialen. Was blij dat het afgelopen was, stel mongolen.
Ik ergerde me er ook mateloos aan, maar achteraf heb je eigenlijk gewoon gelijk... Ze waren luidruchtig, maar niet tegen De Bakker...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Pff, stel je niet aan. De Bakker werd toch niet beledigd of uitgescholden?
Beetje sfeer bij tennis mag best. Aussies zijn daar nou eenmaal wat rauwer in dan ons tennisvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |