Zolang het geen naaktfoto's van een mannelijke tennisser zijn:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik jullie even aan het lachen maken ?
kan wel een klein verzetje gebruiken jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik jullie even aan het lachen maken ?
Ik ook normaliter maar ik had wel op 'm gegokt bij de prono... maar nu mag ie zo snel mogelijk exitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:57 schreef Daklem het volgende:
hmm. Ik weet niet wat het is. maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan Tim Henman.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ok:
Ik dacht: mooie caps, veel wedstrijden kijken, kom ik koop streams op de WD site. Ik dacht kom 1 dagje betalen en kijken of het werkt. Zo gedacht zo gedaan. Alles ok qua betaling. Maar niks geen streams te zien. Na lang zoeken bleek ik ma 25 juni te hebben gekocht.![]()
![]()
![]()
![]()
Oer stomquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:59 schreef Cerubo het volgende:
Kun je daar alleen betalen met een CreditCard.
Volgens mij wel, weet het niet zeker ???
Niet zo snugger trouwens
duur grapje , maar dat is fijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:00 schreef Daklem het volgende:
[..]Je hebt mij iig aan het lachen gekregen.
En belachelijk stom van die site natuurlijk dat het uberhaupt nog technisch mogelijk is een wedstrijd van gisteren te kopen. Ik zou gewoon een mailtje sturen en toegang voor morgen eisen voor het betaalde geld.quote:
Dat wist je toch al wel voordat de partij begon?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
Dubbele fout en Nadal gaat voor de partij serveren.
Kirilenko eruit.
Dat Kirilenko ging verliezen? Nou nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat wist je toch al wel voordat de partij begon?![]()
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat, als ik daar was, met wat kornuiten, en met wellicht een stevige pint, er ook wat folklorische liederen ten gehoren gebracht zouden worden. En hard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een asocialen. Was blij dat het afgelopen was, stel mongolen.
Pff, stel je niet aan. De Bakker werd toch niet beledigd of uitgescholden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een asocialen. Was blij dat het afgelopen was, stel mongolen.
Ik ergerde me er ook mateloos aan, maar achteraf heb je eigenlijk gewoon gelijk... Ze waren luidruchtig, maar niet tegen De Bakker...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Pff, stel je niet aan. De Bakker werd toch niet beledigd of uitgescholden?
Beetje sfeer bij tennis mag best. Aussies zijn daar nou eenmaal wat rauwer in dan ons tennisvolk.
Hij serveerde in het net en zo'n zuiplap riep: ''That was a close one.''quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ergerde me er ook mateloos aan, maar achteraf heb je eigenlijk gewoon gelijk... Ze waren luidruchtig, maar niet tegen De Bakker...
Die heb ik dan even gemist, heb ook niet alles kunnen zien... Van wat ik er van gezien heb, was het niet tegen De Bakker...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij serveerde in het net en zo'n zuiplap riep: ''That was a close one.''
Dus wel degelijk tegen De Bakker gericht.
Och jeetje toch, De Bakker zal er wel tranen in zn ogen van hebben gekregen. Het was toch echt vooral Arthurs aanmoedigen, afgezien van een verdwaalde opmerking.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
open jij ff je eigen "adoreer hier Arthurs aanhangers" topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Och jeetje toch, De Bakker zal er wel tranen in zn ogen van hebben gekregen. Het was toch echt vooral Arthurs aanmoedigen, afgezien van een verdwaalde opmerking.
Tennis je zelf ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Och jeetje toch, De Bakker zal er wel tranen in zn ogen van hebben gekregen. Het was toch echt vooral Arthurs aanmoedigen, afgezien van een verdwaalde opmerking.
Ik heb jarenlang tegen een bal geslagen ja. Zolang er tijdens de punten niet werd geroepen was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tennis je zelf ook?
Dan zou je uit eigen ervaring moeten weten dat dat echt enorm afleidt.
Reageerde thiemo toen niet met 'thank you buddy'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het probleem is, dat gebeurde wel. Mooiste voorbeeld was nog wel die knalharde return van Arthurs, op de voeten van Thiemo boven op de lijn en al die Australiërs gingen al compleet uit hun dak, terwijl Thiemo de bal weldegelijk nog terug had. Het gebeurde veel te vaak dat ze dwars door de punten heen zaten te schreewen. Buiten dat is het ook nog eens respectloos en ontzettend afleidend. Ook het schreeuwen tijdens de pauze. Daarnaast staan er ook nog heel veel mensen hun eerste ronde-partij af te werken en die kregen het dus wel dwars door de rally's heen te verduren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang tegen een bal geslagen ja. Zolang er tijdens de punten niet werd geroepen was er niets aan de hand.
Nog ff en jullie gaan dat publiek de schuld van die nederlaag geven. Hou op zeg, ik heb ze niet gehoord bij 4-2 in de 3e hoor toen De Bakker zelf besloot wat cadeautjes uit te delen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
En belachelijk stom van die site natuurlijk dat het uberhaupt nog technisch mogelijk is een wedstrijd van gisteren te kopen. Ik zou gewoon een mailtje sturen en toegang voor morgen eisen voor het betaalde geld.
Geen dank.![]()
ik heb zelf ook maar ff een quotje onder in mn signature gezetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Idee
En wat was er nou voor mij in het vorie topic ???
Mee eens, dat is niet netjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is, dat gebeurde wel. Mooiste voorbeeld was nog wel die knalharde return van Arthurs, op de voeten van Thiemo boven op de lijn en al die Australiërs gingen al compleet uit hun dak, terwijl Thiemo de bal weldegelijk nog terug had.
Ik zal het publiek op het Centre Court dan ook even inlichten dat ze voortaan wat zachter moeten juichen, dat hoor je ook over het hele park heen.quote:Ook het schreeuwen tijdens de pauze. Daarnaast staan er ook nog heel veel mensen hun eerste ronde-partij af te werken en die kregen het dus wel dwars door de rally's heen te verduren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
ik heb zelf ook maar ff een quotje onder in mn signature gezet. De quote was n.a.v. een post van mij.
Dat punt wat jij aanhaalt was volgens mij Arthurs zelf die een kreet sloeg hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is, dat gebeurde wel. Mooiste voorbeeld was nog wel die knalharde return van Arthurs, op de voeten van Thiemo boven op de lijn en al die Australiërs gingen al compleet uit hun dak, terwijl Thiemo de bal weldegelijk nog terug had. Het gebeurde veel te vaak dat ze dwars door de punten heen zaten te schreewen. Buiten dat is het ook nog eens respectloos en ontzettend afleidend. Ook het schreeuwen tijdens de pauze. Daarnaast staan er ook nog heel veel mensen hun eerste ronde-partij af te werken en die kregen het dus wel dwars door de rally's heen te verduren.
ik vind het ook mooier zonder maar wat de hek. Mn wijzigingspagina werkt niet mee (kan het daar niet wijzigen) en ik heb geen zin de quote opnieuw op te zoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( kunt de quote letters weglaten als je wilt)
![]()
Nee, dat punt bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat punt wat jij aanhaalt was volgens mij Arthurs zelf die een kreet sloeg hoor.
Wel hadden ze hun mond moeten houden tussen 1e en 2e services.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |