abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51451751
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoe raad je het zo?

Gelukkig heeft de EO geen belangstelling voor de voetbalrechten. Andries Knevel die commentaar geeft bij Ajax-Feyenoord, ik zie het al voor me.
Hij is Feyenoorder dus laat maar zitten inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:35:41 #155
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51451873
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is Feyenoorder dus laat maar zitten inderdaad.
Is die Farizeeër geïnteresseerd in voetbal?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51454267
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Tan is ook de perfecte persoon voor talkshows. Neutraal en op de achtergrond, prima presentator.
Jaha, want Tan is gewoon oliedom, kent 100 woorden Nederlands, een overduidelijke ajacied en kan een gesprek niet sturen. Tis eigenlijk helemaal niks Zet die maar lekker voor de autocue bij de Wedstrijden. Bij gebrek aan beter. En zet daar Mulder maar bij.

B. Barend is niks en zal ook nooit iets worden. Laat die het vrouwenvoetbal maar doen komend seizoen.

Ben blij met Voetbal Insite. Genee is een raspresentator en Derksen een icoon die niet te vervangen is. Ik hoop dat Gullit de plaats van v Hanegem in neemt. Of nog beter Hans Kraaij jr. maar dat zal wel weer niet . Mn enige vrees is dat Frits Barend zich nog ergens weet tussen te werken
pi_51455694
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Is die Farizeeër geïnteresseerd in voetbal?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51456330
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

Jaha, want Tan is gewoon oliedom, kent 100 woorden Nederlands, een overduidelijke ajacied en kan een gesprek niet sturen. Tis eigenlijk helemaal niks Zet die maar lekker voor de autocue bij de Wedstrijden. Bij gebrek aan beter. En zet daar Mulder maar bij.

B. Barend is niks en zal ook nooit iets worden. Laat die het vrouwenvoetbal maar doen komend seizoen.

Ben blij met Voetbal Insite. Genee is een raspresentator en Derksen een icoon die niet te vervangen is. Ik hoop dat Gullit de plaats van v Hanegem in neemt. Of nog beter Hans Kraaij jr. maar dat zal wel weer niet . Mn enige vrees is dat Frits Barend zich nog ergens weet tussen te werken
Mondje dicht over Humberto .
pi_51844079
Tan heeft net zelf bevestigd dat hij de 19.00 uitzending gaat doen bij RTL. Ook de zaterdag en als ik het goed begreep Jan Joost van Gangelen de vrijdagavond.
pi_51844107
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tan heeft net zelf bevestigd dat hij de 19.00 uitzending gaat doen bij RTL. Ook de zaterdag en als ik het goed begreep Jan Joost van Gangelen de vrijdagavond.
nee vrijdagavond doet humberto 't SAMEN met jan joost zei die
Hij krijgt 't druk dus!

EINDELIJK van genee af

Genee gaat zondagavond met J-D een soort voetbal insite maken. *mooi dan kijk ik naar voetbal bij de nos*
pi_51847442
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan-Joost hadden ze moeten lozen
pi_51847636
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, en Genee moeten houden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51847665
quote:

[..]

Hij was goed bij het jeugd-EK anders.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:47:53 #164
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51849102
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies, en Genee moeten houden.
Precies mijn woorden. Of gewoon Genee om 7 uur vond ik prima.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:49:24 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51849144
quote:

[..]

J-D hadden ze moeten lozen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51849166
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij was goed bij het jeugd-EK anders.
Ja, hij doet ze werk wel. Maar ik irriteer me altijd mateloos aan hem. Kan hij verder niets aan doen
pi_51849244
De droom van Genee is ook snel weer over dus
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 11:58:29 #168
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51849415
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Nywuob het volgende:
Godzijdank. Wat een dweil is dat zeg.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_51849637
Overigens werd Tan ook nog gevraagd of er met Toppers gestart zou worden. Maar die kans is nihil. Hij is er zelf wel voorstander van, maar je hebt te maken met adverteerders en hij begreep ook dat de kijker vast gehouden moest worden. Die kans is groter natuurlijk met Ajax / PSV op het eind dan aan het begin.

Verder hangt het er een beetje vanaf hoe het programma opgebouwd wordt, want als er maar 4 wedstrijden op zondag zijn ipv 6, dan moet het programma nog steeds en altijd van 19.00 tot 20.30 duren.

Ik denk dat er dus niet heel veel gaat veranderen ten opzichte van het laatste half jaar 'De Wedstrijden'.
pi_51851004
quote:
Op vrijdag trapt RTL 7 om 20.30 uur af met het door Jan-Joost van Gangelen gepresenteerde ‘Voetbal Op Vrijdag’, met een wekelijkse live registratie uit de hoogste voetbalcompetitie van Nederland. Na het laatste fluitsignaal is het aansluitend de beurt aan de hoogtepunten uit de Jupiler League en een vooruitblik op het voetbalweekeinde in binnen- en buitenland. Ook Barbara Barend blijft een prominente rol spelen in de voetbaluitzendingen van RTL 7.

In Voetbal Op Zaterdag: Bundesliga komen de samenvattingen van de beste duels uit de Duitse hoogste divisie aan de orde. Nadat in Sport Levensgevaarlijk vervolgens is gebleken dat sport lang niet altijd gezond hoeft te zijn, is het tijd voor het door Wilfred Genee voorgezeten ‘Voetbal Op Zondag’. Na een overzicht van de hoogtepunten uit de Duitse Bundesliga, Italiaanse Serie A, Spaanse Primera Division, Scottish League, Franse Ligue 1 en Portugese SuperLiga gaat de mannenzender van RTL Nederland nog een keer de diepte in. Met Johan Derksen en een keur aan kenners wordt de staat van Koning Voetbal besproken,.
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:35 #171
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51852325
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens werd Tan ook nog gevraagd of er met Toppers gestart zou worden. Maar die kans is nihil. Hij is er zelf wel voorstander van, maar je hebt te maken met adverteerders en hij begreep ook dat de kijker vast gehouden moest worden. Die kans is groter natuurlijk met Ajax / PSV op het eind dan aan het begin.

Verder hangt het er een beetje vanaf hoe het programma opgebouwd wordt, want als er maar 4 wedstrijden op zondag zijn ipv 6, dan moet het programma nog steeds en altijd van 19.00 tot 20.30 duren.

Ik denk dat er dus niet heel veel gaat veranderen ten opzichte van het laatste half jaar 'De Wedstrijden'.
Het 1e seizoen bij Talpa was vreselijk maar 2e seizoen vond ik prima te kijken hoor.
  Redactie Games donderdag 26 juli 2007 @ 14:33:49 #172
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51854286
Samenvattingen voortaan in 'logische' volgorde

Kijkers van tv-programma De Wedstrijden worden komend seizoen verlost van één van de voornaamste frustraties. RTL 4 zal de samenvattingen op basis van 'belangrijkheid' uitzenden.

Dat schrijft De Telegraaf. RTL maakte woensdag haar plannen bekend voor de nieuwe programmering. Zoals bekend verhuist het Eredivisie-voetbal deze zomer van Tien/Talpa naar RTL. Humberto Tan wordt het nieuwe gezicht van 'De Wedstrijden'. Hij volgt Wilfred Genee op.

Geruststellend nieuws voor voetbalfans is verder dat de reclameblokken tussen de samenvattingen maximaal vier minuten zullen bedragen.

RTL gaf nog geen duidelijkheid over de vraag wie Voetbal Insite komend seizoen zal presenteren. Onlangs ging het gerucht dat Genee terugkeert in het voetbalpraatprogramma, waardoor Barbara Barend noodgedwongen plaats zou moeten maken. Dat bericht is echter nog niet bevestigd.
pi_51868234
Het is in goede handen bij RTL volgens mij.
pi_51869726
Jep, ik ben tevreden met het voorgestelde beleid en de presentatoren.
That's all folks!
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:49:50 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51870371
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Fathom het volgende:

[..]

Het 1e seizoen bij Talpa was vreselijk maar 2e seizoen vond ik prima te kijken hoor.
ik vond het idd steeds beter worden. (misschien gewenning)

Maar zo als het was bij de NOS op het laatst wil ik ook zeker niet weer met het journaal ertussen enzo..
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51870680
hoop wel dat Tan ondertiteld wordt.................

Maar genee moet blij zijn. Bij dit programma heeft hij nog een eigen inbreng ipv voorleesmoeder te spelen...
pi_51878878
Ik ben benieuwd, maar de plannen klinken veelbelovend
pi_52014754
De voetbalrechten bij RTL

Vrijdag
- 20:30 uur RTL7: Voetbal op Vrijdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met een live eredivisiewedstrijd en samenvattingen uit de eerste divisie.

Zaterdag
- 18:00 uur RTL7: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met samenvattingen uit de Bundesliga.
- 22:00 uur RTL4: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.

Zondag
- 19:00 uur op RTL4: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
- 21:30 uur RTL7: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Wilfred Genee: gecombineerd programma met buitenlands voetbal en discussie. Met naast Wilfred Genee in ieder geval Johan Derksen.
pi_52014824
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
De voetbalrechten bij RTL

Vrijdag
- 20:30 uur RTL7: Voetbal op Vrijdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met een live eredivisiewedstrijd en samenvattingen uit de eerste divisie.

Zaterdag
- 18:00 uur RTL7: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met samenvattingen uit de Bundesliga.
- 22:00 uur RTL4: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.

Zondag
- 19:00 uur op RTL4: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
- 21:30 uur RTL7: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Wilfred Genee: gecombineerd programma met buitenlands voetbal en discussie. Met naast Wilfred Genee in ieder geval Johan Derksen.
Teveel Jan-Joost. Dus wat op Talpa/Tien zat gaat dus naar RTL4, rest blijft bij RTL7. Alleen is Voetbal Insite nu Voetbal op Zondag?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52014994
Ik wil een apart praatprogramma met Genee en Derksen . Op Tien was de discussie amper te volgen, omdat er weer een samenvatting tussen door moest komen tussen FC Porto en Beira Mar om maar wat te noemen .
pi_52015110
Wel relaxed dat het zondagavond programma al om 21.30 komt. Als de NOS slim is plannen zij Studio Voetbal in rond 22.30 ofzo.
pi_52015295
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Wel relaxed dat het zondagavond programma al om 21.30 komt. Als de NOS slim is plannen zij Studio Voetbal in rond 22.30 ofzo.
Ja idd.
pi_52015624
quote:
Maar dat van RTL zal wel zolang duren dat het om 22:30 ook echt nog wel bezig is.
pi_52018424
quote:
Dat zouden ze drie weken lang kunnen doen, tot dat ze zien dat het ze kijkers kost en dan komt het 'gewoon' om 21.45/22.00 of misschien gaat VI wel naar 22.00+. 21.30 is veel te vroeg op een zondagavond om dan alweer na te bespreken, in mijn ogen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 01:06:33 #187
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52034155
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Nywuob het volgende:
Het is niet de eerste keer dat hij tweede viool moet spelen (ondergang Sport7) of dirigent is van een kamerorkest (Toto-divsie, SBS6).

En het is ook niet de eerste keer dat Humberto Tan dirigent is van een groot orkest (NOS). Met als enig verschil dat Jan-Joost de vrijdag al neemt.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:56:18 #188
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_52235644
Morgen Jupiler League dus nog op Talpa/Tien.......
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_52236128
quote:
RTL4 brengt voorbeschouwing op eredivisie

Vooruitlopend op een beslissing van de NMa over de overname van Tien door RTL, zal RTL4 zondag al aandacht besteden aan de start van de voetbalcompetitie in de eredivisie. Van 19.00 tot 20.30 uur (tegelijk met De Wedstrijden op Tien) komt Voetbal op Zondag dan live vanuit het stadion van PSV, met een voorbeschouwing op het nieuwe seizoen. Humberto Tan presenteert het programma en ontvangt o.a. de analisten Johan Derksen en Jan van Halst.
http://medialog.blogspot.(...)rbeschouwing-op.html

Om erin te komen zeg maar.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52238025
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

http://medialog.blogspot.(...)rbeschouwing-op.html

Om erin te komen zeg maar.
Is er dan geen JC Schaal? Wie gaat er dan naar kijken? Is verzet naar zaterdag
pi_52238324
De Jupiler League is vrijdag dan wel nog op Talpa trouwens .
pi_52238453
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jupiler League is vrijdag dan wel nog op Talpa trouwens .
Wanneer gaat het allemaal over dan? Vanaf zondag dus al het voetbal op RTL?
pi_52238489
Zodra de NMA toestemming geeft volgens mij, en dat zou de 10de zijn dacht ik.
pi_52238548
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodra de NMA toestemming geeft volgens mij, en dat zou de 10de zijn dacht ik.
Ok, mooi, niet dat het halverwege opeens gaat gebeuren. De hele Eredivisie dus op RTL. Je komt nog eens ergens als voetballiefhebber de laatste jaren.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:57:10 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52238954
Volgende week staat RTL8 bij ons in de Gids
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:21:33 #196
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_52248270
nieuwe zender of ipv andere zender
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:49:46 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52251218
gewoon nieuwe zender, tien staat er ook nog tussen.
pi_52252975
Alle omroepgidsen hebben Tien en RTL8 gepubliceerd, omdat het er op lijkt dat de beslissing van de NMa nog even op zich laten wachten. Het zal me dus niks verbazen dat een deel van de eredivisie nog wel op Tien wordt uitgezonden.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:32:46 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52338490
quote:
NMa keurt samenwerking tussen RTL en Talpa goed
Uitgegeven: 13 augustus 2007 18:53
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2007 18:53

DEN HAAG - Het televisieconcern RTL Nederland en John de Mols televisiebedrijf Talpa mogen met elkaar samenwerken. Dat heeft de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) maandag bekendgemaakt.

De NMa stelt dat "de concentratie op de markten voor vrij toegankelijke televisie en televisieadvertenties geen wezenlijk verschil in marktverhoudingen teweeg brengt", zo meldde de toezichthouder.

Samenwerken

Eind juni lieten de twee bedrijven na maanden van overleg weten nauw te willen samenwerken. Daarbij verdwijnt Talpa's televisiezender Tien.

Radiozender Radio 538, ook een Talpa-bedrijf, wordt overgenomen door RTL. Ook de voetbalrechten gaan over naar RTL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52463104
Wat biedt RTL voor voetbalfans in het buitenland?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')