Hij is Feyenoorder dus laat maar zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo?![]()
Gelukkig heeft de EO geen belangstelling voor de voetbalrechten. Andries Knevel die commentaar geeft bij Ajax-Feyenoord, ik zie het al voor me.![]()
Is die Farizeeër geïnteresseerd in voetbal?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is Feyenoorder dus laat maar zitten inderdaad.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Tan is ook de perfecte persoon voor talkshows. Neutraal en op de achtergrond, prima presentator.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is die Farizeeër geïnteresseerd in voetbal?![]()
Mondje dicht over Humbertoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Jaha, want Tan is gewoon oliedom, kent 100 woorden Nederlands, een overduidelijke ajacied en kan een gesprek niet sturen. Tis eigenlijk helemaal niks Zet die maar lekker voor de autocue bij de Wedstrijden. Bij gebrek aan beter. En zet daar Mulder maar bij.
B. Barend is niks en zal ook nooit iets worden. Laat die het vrouwenvoetbal maar doen komend seizoen.
Ben blij met Voetbal Insite. Genee is een raspresentator en Derksen een icoon die niet te vervangen is. Ik hoop dat Gullit de plaats van v Hanegem in neemt. Of nog beter Hans Kraaij jr. maar dat zal wel weer niet . Mn enige vrees is dat Frits Barend zich nog ergens weet tussen te werken![]()
nee vrijdagavond doet humberto 't SAMEN met jan joost zei diequote:Op donderdag 26 juli 2007 08:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tan heeft net zelf bevestigd dat hij de 19.00 uitzending gaat doen bij RTL. Ook de zaterdag en als ik het goed begreep Jan Joost van Gangelen de vrijdagavond.
Jan-Joost hadden ze moeten lozenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tan heeft net zelf bevestigd dat hij de 19.00 uitzending gaat doen bij RTL. Ook de zaterdag en als ik het goed begreep Jan Joost van Gangelen de vrijdagavond.
Hij was goed bij het jeugd-EK anders.quote:
Ja, hij doet ze werk wel. Maar ik irriteer me altijd mateloos aan hem. Kan hij verder niets aan doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij was goed bij het jeugd-EK anders.
Godzijdank. Wat een dweil is dat zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Nywuob het volgende:
De droom van Genee is ook snel weer over dus![]()
quote:Op vrijdag trapt RTL 7 om 20.30 uur af met het door Jan-Joost van Gangelen gepresenteerde ‘Voetbal Op Vrijdag’, met een wekelijkse live registratie uit de hoogste voetbalcompetitie van Nederland. Na het laatste fluitsignaal is het aansluitend de beurt aan de hoogtepunten uit de Jupiler League en een vooruitblik op het voetbalweekeinde in binnen- en buitenland. Ook Barbara Barend blijft een prominente rol spelen in de voetbaluitzendingen van RTL 7.
In Voetbal Op Zaterdag: Bundesliga komen de samenvattingen van de beste duels uit de Duitse hoogste divisie aan de orde. Nadat in Sport Levensgevaarlijk vervolgens is gebleken dat sport lang niet altijd gezond hoeft te zijn, is het tijd voor het door Wilfred Genee voorgezeten ‘Voetbal Op Zondag’. Na een overzicht van de hoogtepunten uit de Duitse Bundesliga, Italiaanse Serie A, Spaanse Primera Division, Scottish League, Franse Ligue 1 en Portugese SuperLiga gaat de mannenzender van RTL Nederland nog een keer de diepte in. Met Johan Derksen en een keur aan kenners wordt de staat van Koning Voetbal besproken,.
Het 1e seizoen bij Talpa was vreselijk maar 2e seizoen vond ik prima te kijken hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens werd Tan ook nog gevraagd of er met Toppers gestart zou worden. Maar die kans is nihil. Hij is er zelf wel voorstander van, maar je hebt te maken met adverteerders en hij begreep ook dat de kijker vast gehouden moest worden. Die kans is groter natuurlijk met Ajax / PSV op het eind dan aan het begin.
Verder hangt het er een beetje vanaf hoe het programma opgebouwd wordt, want als er maar 4 wedstrijden op zondag zijn ipv 6, dan moet het programma nog steeds en altijd van 19.00 tot 20.30 duren.
Ik denk dat er dus niet heel veel gaat veranderen ten opzichte van het laatste half jaar 'De Wedstrijden'.
ik vond het idd steeds beter worden. (misschien gewenning)quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Fathom het volgende:
[..]
Het 1e seizoen bij Talpa was vreselijk maar 2e seizoen vond ik prima te kijken hoor.
Teveel Jan-Joost. Dus wat op Talpa/Tien zat gaat dus naar RTL4, rest blijft bij RTL7. Alleen is Voetbal Insite nu Voetbal op Zondag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
De voetbalrechten bij RTL
Vrijdag
- 20:30 uur RTL7: Voetbal op Vrijdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met een live eredivisiewedstrijd en samenvattingen uit de eerste divisie.
Zaterdag
- 18:00 uur RTL7: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met samenvattingen uit de Bundesliga.
- 22:00 uur RTL4: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
Zondag
- 19:00 uur op RTL4: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
- 21:30 uur RTL7: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Wilfred Genee: gecombineerd programma met buitenlands voetbal en discussie. Met naast Wilfred Genee in ieder geval Johan Derksen.
Ja idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Wel relaxed dat het zondagavond programma al om 21.30 komt. Als de NOS slim is plannen zij Studio Voetbal in rond 22.30 ofzo.
Maar dat van RTL zal wel zolang duren dat het om 22:30 ook echt nog wel bezig is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Wel relaxed dat het zondagavond programma al om 21.30 komt. Als de NOS slim is plannen zij Studio Voetbal in rond 22.30 ofzo.
Dat zouden ze drie weken lang kunnen doen, tot dat ze zien dat het ze kijkers kost en dan komt het 'gewoon' om 21.45/22.00 of misschien gaat VI wel naar 22.00+. 21.30 is veel te vroeg op een zondagavond om dan alweer na te bespreken, in mijn ogen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Het is niet de eerste keer dat hij tweede viool moet spelen (ondergang Sport7) of dirigent is van een kamerorkest (Toto-divsie, SBS6).quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Nywuob het volgende:
De droom van Genee is ook snel weer over dus![]()
http://medialog.blogspot.(...)rbeschouwing-op.htmlquote:RTL4 brengt voorbeschouwing op eredivisie
Vooruitlopend op een beslissing van de NMa over de overname van Tien door RTL, zal RTL4 zondag al aandacht besteden aan de start van de voetbalcompetitie in de eredivisie. Van 19.00 tot 20.30 uur (tegelijk met De Wedstrijden op Tien) komt Voetbal op Zondag dan live vanuit het stadion van PSV, met een voorbeschouwing op het nieuwe seizoen. Humberto Tan presenteert het programma en ontvangt o.a. de analisten Johan Derksen en Jan van Halst.
Is er dan geen JC Schaal? Wie gaat er dan naar kijken? Is verzet naar zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://medialog.blogspot.(...)rbeschouwing-op.html
Om erin te komen zeg maar.
Wanneer gaat het allemaal over dan? Vanaf zondag dus al het voetbal op RTL?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jupiler League is vrijdag dan wel nog op Talpa trouwens.
Ok, mooi, niet dat het halverwege opeens gaat gebeuren. De hele Eredivisie dus op RTL. Je komt nog eens ergens als voetballiefhebber de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodra de NMA toestemming geeft volgens mij, en dat zou de 10de zijn dacht ik.
quote:NMa keurt samenwerking tussen RTL en Talpa goed
Uitgegeven: 13 augustus 2007 18:53
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2007 18:53
DEN HAAG - Het televisieconcern RTL Nederland en John de Mols televisiebedrijf Talpa mogen met elkaar samenwerken. Dat heeft de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) maandag bekendgemaakt.
De NMa stelt dat "de concentratie op de markten voor vrij toegankelijke televisie en televisieadvertenties geen wezenlijk verschil in marktverhoudingen teweeg brengt", zo meldde de toezichthouder.
Samenwerken
Eind juni lieten de twee bedrijven na maanden van overleg weten nauw te willen samenwerken. Daarbij verdwijnt Talpa's televisiezender Tien.
Radiozender Radio 538, ook een Talpa-bedrijf, wordt overgenomen door RTL. Ook de voetbalrechten gaan over naar RTL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |