abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50887487
Ik zou het echt heel apart vinden als ze de topclubs als eerste doen en hoe. Ze zullen toch ook adverteerders willen trekken en die voetbalrechten terug willen verdienen - het is en blijft een commerciële zender.

Dan zou je wellicht reclame krijgen net als bij de F1 in zo'n klein kutschermpje of om de wedstrijd een lang reclameblok. Ben erg benieuwd.
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:53:32 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50887964
Ik vrees er ook voor. Straks zakken we weer af naar het niveau van NOS, met ook nog eens Barend als presentatrice, dan ga ik echt afhaken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:54:08 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50887974
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef pfaf het volgende:
Ik vrees er ook voor. Straks zakken we weer af naar het niveau van NOS, met ook nog eens Barend als presentatrice, dan ga ik echt afhaken.
Dat had ik dus met Genee.. Daar haakte ik af. .
-
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:57:54 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50888020
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat had ik dus met Genee.. Daar haakte ik af. .
Die kon ik nog enigszins negeren, geluid even wat zachter enzo... Bij Barby is dat niet genoeg.
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:00:23 #105
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50888057
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die kon ik nog enigszins negeren, geluid even wat zachter enzo... Bij Barby is dat niet genoeg.
Nee, Barbara is ook een ramp. En Johan Derksen nog veel meer.
Maar als het oude format weer terugkomt, weet je iig wanneer je moet kijken.. Hoef je niet verplicht het hele programma te kijken .
-
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:03:34 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50888109
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, Barbara is ook een ramp. En Johan Derksen nog veel meer.
Maar als het oude format weer terugkomt, weet je iig wanneer je moet kijken.. Hoef je niet verplicht het hele programma te kijken .
Dat is zo, geheel volgens NOS concept: eerst 7 min. Ajax, reclame, 7 min. PSV, reclame, 7 min. AZ, Derksens gezanik, reclame, RTL boulevard, reclame, 10 min. de andere wedstrijden.

7 minuten over 7 kan de tv weer uit.
pi_50888307
Jongens niet zo naief. Dit is alleen een lokkertje om de overname onder het publiek positief te laten ontvangen. Straks op RTL4 worden gewoon alle commerciele trucs weer uit de kast gehaald. :s
pi_50888433
Ik verheug me nu al op het gezeik over de reclame straks. RTL mag er als Luxemburgse zender andere regeltjes op nahouden, dus maak je borst maar nat. En ach, als ze die volgorde weer ouderwets gaan doen schakel ik wel om 19:15 in, hoef ik Ajax in ieder geval niet te zien.

Ze kunnen ook mooi een schifting doen in personeel. Genee, Van Gangelen, Tan, Van Halst en Mulder mee en Gullit en Barend ( ) eruit.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50888489
Trouwens, het zou heel goed kunnen dat Endemol gewoon het voetbalprogramma blijft verzorgen. Dan is kwaliteit i.i.g. gewaarborgd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50888683
Ik ben benieuwd, denk alleen dat er weinig verandert
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:13:45 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_50889678
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef vingerplant het volgende:
Ik verheug me nu al op het gezeik over de reclame straks. RTL mag er als Luxemburgse zender andere regeltjes op nahouden, dus maak je borst maar nat. En ach, als ze die volgorde weer ouderwets gaan doen schakel ik wel om 19:15 in, hoef ik Ajax in ieder geval niet te zien.

Ze kunnen ook mooi een schifting doen in personeel. Genee, Van Gangelen, Tan, Van Halst en Mulder mee en Gullit en Barend ( ) eruit.
veel erger kon het toch niet worden bij tien. in het verdrag van de eredivisie en het tv station staat ook dat er maximaal maar 3 minuten reclame mag zitten in een reclame blok. bij tien was het minimaal 3 minuten.
ik vind dit een juiste stap. het is nog niet perfect maar het voetbal is iig weg bij tien. als er 1tje het kon verneuken waren zij het wel. een miljoen kijkers verliezen vind ik echt knap...

maareh, bedankt dat je Ajax ziet als de favoriet voor volgend jaar. als Ajax wordt uitgezonden om 19 uur is dat de belangrijkste wedstrijd of de wedstrijd van de koploper
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_50891703
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

veel erger kon het toch niet worden bij tien. in het verdrag van de eredivisie en het tv station staat ook dat er maximaal maar 3 minuten reclame mag zitten in een reclame blok. bij tien was het minimaal 3 minuten.
ik vind dit een juiste stap. het is nog niet perfect maar het voetbal is iig weg bij tien. als er 1tje het kon verneuken waren zij het wel. een miljoen kijkers verliezen vind ik echt knap...

maareh, bedankt dat je Ajax ziet als de favoriet voor volgend jaar. als Ajax wordt uitgezonden om 19 uur is dat de belangrijkste wedstrijd of de wedstrijd van de koploper
Wat een onzin zeg. Die miljoen kijkers verlies heeft niks met de kwaliteit van het programma te maken. Ik vind het ook nogal vreemd qua reclame RTL een stap vooruit te noemen vergeleken met Tien. Zij zullen wel weer wat op die regels vinden. Kijk je wel eens Formule 1?

Als je de NOS-situatie krijgt komt Ajax gewoon als 1e, of ze nu 1e of 3e staan. Maar ze zijn natuurlijk wel een favoriet he, zou een schande zijn als dat niet zo was
pi_50891812
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens, het zou heel goed kunnen dat Endemol gewoon het voetbalprogramma blijft verzorgen. Dan is kwaliteit i.i.g. gewaarborgd.
Ik dacht te denken ( ) dat het Eyeworks was
pi_50891995
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef vingerplant het volgende:

Als je de NOS-situatie krijgt komt Ajax gewoon als 1e, of ze nu 1e of 3e staan. Maar ze zijn natuurlijk wel een favoriet he, zou een schande zijn als dat niet zo was
Over onzin gesproken zeg. De NOS begon gewoon met de nummer 1 van de competitie.
pi_50892060
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Over onzin gesproken zeg. De NOS begon gewoon met de nummer 1 van de competitie.
Je hebt gelijk; het is al een tijdje geleden maar toen Ajax eind jaren '90 6e en 7e stond kwamen ze voor de ploegen die boven hun stonden. Dat was irritatie nummer 1. Er werd inderdaad begonnen met de koploper, my bad
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:31:05 #116
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50892095
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik dacht te denken ( ) dat het Eyeworks was
Dat klopt ook wel ongeveer.

Eyeworks (van Oerlemans) heeft begin 2005 WK Producties van Kees Jansma overgenomen en is zo verantwoordelijk voor veel voetbalwedstrijden op tv, zoals interlands van het Nederlands elftal, wedstrijden om de Amstel Cup en de eredivisiewedstrijden op Canal+.
Secrets never die. Only people.
pi_50900488
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Die miljoen kijkers verlies heeft niks met de kwaliteit van het programma te maken. Ik vind het ook nogal vreemd qua reclame RTL een stap vooruit te noemen vergeleken met Tien. Zij zullen wel weer wat op die regels vinden. Kijk je wel eens Formule 1?
RTL is juist de enige commerciele zender die meer dan een kwartier reclame per uur uit mag zenden omdat zij onder Luxemburg vallen en niet onder Nederland, in tegenstelling tot Tien en SBS .
pi_50900535
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

RTL is juist de enige commerciele zender die meer dan een kwartier reclame per uur uit mag zenden omdat zij onder Luxemburg vallen en niet onder Nederland, in tegenstelling tot Tien en SBS .
Idd, maar dat realiseert men zich niet helemaal
pi_50901500
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Tien
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50903213
quote:

[..]

Dat zeg ik toch ook... LEZEN!
pi_50994668
quote:
Tv-kijkers: voetbal hoort bij NOS
Door ANGELA DE JONG

HILVERSUM - De deal tussen Tien en RTL schudt het medialandschap flink op. Mediadirecteur Jan de Jong van de NOS maakt zich op voor een spannende winter. Daarin zal naast het gevecht om de kijker ook de strijd om de voetbalrechten weer losbarsten.

Er is inmiddels contact geweest met RTL-baas Fons van Westerloo. Binnenkort gaan hij en de NOS eens ‘gezellig’ om de tafel zitten, zegt De Jong. Beide heren zetten hun deuren afgelopen week al publiekelijk voor elkaar open, direct nadat dinsdagmiddag de deal tussen RTL en Tien was beklonken.

Maar er is geen haast, vindt De Jong, want voor komend seizoen ligt alles al vast. RTL neemt alle voetbalrechten over van Talpa en gaat onder meer op zondagavond de samenvattingen van de eredivisie uitzenden. ,,Wat de insteek wordt van het gesprek? Dat weet ik nog niet. Maar het is niet zo uniek om met een concurrent te praten. Dat gebeurt wel vaker. We werken nu ook al samen. Als RTL de NOS als serieuze en goede partner ziet, sla ik zo’n uitnodiging niet af.’’

Had de Eredivisie CV de rechten niet opnieuw moeten aanbesteden? De Jong noemt het echter ‘vanzelfsprekend’ dat ze overgaan naar RTL. ,,Ik begrijp best dat de Eredivisie CV het gevoel heeft met de neus in de boter te vallen. Het voetbal komt nu bij de grootste commerciële zender van Nederland en gaat vast meer kijkers trekken. Financieel hadden wij het niet kunnen trekken om voor komend jaar de rechten over te nemen. We zaten er dus ook niet achteraan.”

Blij is hij natuurlijk niet met de ontwikkeling. ,,Een toch al sterke concurrent wordt nog sterker met John de Mol aan zijn zijde. Ook op andere vlakken, met series als Gooische Vrouwen en groot amusement op zaterdag. Daar krijgen wij als NOS meer of minder last van. De rust is bepaald nog niet weergekeerd in medialand. Het wordt een spannende winter, de strijd om de kijkcijfers wordt nog heviger. Er zal RTL veel aan gelegen zijn om het marktleiderschap van Nederland 1 over te nemen.”

John de Mol bracht de NOS en de publieke omroep een gevoelige slag toe toen hij eind 2004 de eredivisie met veel geld binnenhaalde. Maar verwacht geen leedvermaak bij De Jong dat nu alweer het doek voor Tien valt. „Het initiatief om iets nieuws te beginnen in een overvolle markt, vind ik lovenswaardig. De Mol had van mij ook best tien procent of meer marktaandeel mogen halen, zolang hij ze maar weghaalt bij RTL en SBS en niet bij ons.’’

Vanaf het begin was er veel kritiek op De Wedstrijden bij Tien. Topduels die aan het einde van het programma zaten, langdurige analyses tussendoor, en niet te vergeten de reclameonderbrekingen. Er keken gemiddeld een miljoen minder mensen dan naar de NOS, waar opeens iedereen openlijk naar terugverlangde. Terwijl Studio Sport eerder nog als ouderwets werd weggezet.

,,Er is inmiddels wel gebleken, ook in Europa, dat je het voetbal niet op zo’n heel andere wijze kan brengen dan wij deden,’’ stelt De Jong. ,,Je moet de samenvattingen gewoon op een leuke, nette manier achter elkaar zetten, zonder ellenlange analyses ertussen. Maar als je zoveel betaalt voor de rechten, dan moet het programma ook wel enige lengte hebben, dat snap ik ook. Voetbal is voor de commerciëlen een middel om geld te verdienen, of zoals voor De Mol, een middel om een zender op de kaart te zetten. Terwijl het voor ons een doel op zich is.’’

Hij verwacht dat RTL ‘meer richting NOS zal opschuiven’. ,,Ze krijgen de rechten nu in de schoot geworpen, kunnen zich veroorloven het met minder reclame te doen. Maar of ze dat ook langdurig gaan doen, is een interessante vraag. Net als wie het gaat presenteren. Wij hopen natuurlijk dat de kijker erbij blijft dat niets beter smaakt dan het origineel en dat voetbal nog steeds bij de NOS en Studio Sport hoort. Dat sentiment heeft afgelopen jaren overleefd, en laten we hopen dat dat dit seizoen ook zo blijft.’’

Eind dit jaar worden de eredivisierechten opnieuw aanbesteed. Biedt de NOS mee? ,,Het is een diepe wens om het voetbal weer uit te zenden. Maar tussen die wens en de realiteit van het geld zit een gapend gat. De extra miljoenen die we komende jaren krijgen uit Den Haag helpen niet, die zijn hard nodig om het bestel overeind te houden. Dus we zullen hard moeten gaan nadenken.”

Is hij de afgelopen dagen nog gebeld door oud-collega’s, op zoek zijn naar een baan? Lachend: ,,Nee. Ik denk dat ze zelf nog niet weten waar ze aan toe zijn. Wat mij betreft zijn ze welkom, maar we hebben geen vacatures voor presentatoren.”
Wel leuk en aardig dat RTL een seizoen lang met minder reclame kan doen, maar het seizoen daarop zal het natuurlijk dan drie keer zoveel zijn. Ik verwacht ook wel dat de kijkcijfers wat gaan stijgen, maar ik ben vooral benieuwd naar het team.

De rechten uiteindelijk terug naar de NOS zie ik niet meer gebeuren.
pi_50994715
Joh, je mag hier nog blij zijn met die rechten, de Rai laat heel wat minder van de Serie A zien hoor. Alles is SKY of Mediaset en Italie 1 heeft dan wel laat op de avond beelden, maar dat is op de zaterdag an ook echt laat (gewoon na middernacht).

De Rai mag vrijwel niks laten zien aan wedstrijdbeelden van de competitie, alleen La Domenica Sportiva op de zondagavond wel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51393123
quote:
Humberto Tan naar RTL Nederland
Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 om 11:54

Humberto Tan verhuist met het eredivisievoetbal mee van Tien naar RTL Nederland. Dat meldt De Telegraaf. “Ik ben met RTL nu in gesprek over de exacte invulling van mijn werkzaamhe- den“, aldus de sportpresentator in de krant. Tan zegt dat hij geen minuut onzeker was over zijn toekomst. “Voor mij was vrij snel duidelijk dat ik met het voetbal mee zou gaan.” De carrière van Tan begon in 1994 bij de NOS. In 2005 stapte hij over naar het tv-station van mediatycoon John de Mol.
Goede keus. Tan doet het altijd erg prima.
pi_51393294
Mooi Tan vind ik een van de besten op zijn vakgebied
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:56:42 #126
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51393669
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Goede keus. Tan doet het altijd erg prima.
Eens. Tan is ook de perfecte persoon voor talkshows. Neutraal en op de achtergrond, prima presentator.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:16:53 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51393999
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Tan is ook de perfecte persoon voor talkshows. Neutraal en op de achtergrond, prima presentator.
en dat terwijl het gewoon echt een dikke Ajacied is
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:18:14 #129
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51394044
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:41 schreef DIGGER het volgende:
Joh, je mag hier nog blij zijn met die rechten, de Rai laat heel wat minder van de Serie A zien hoor. Alles is SKY of Mediaset en Italie 1 heeft dan wel laat op de avond beelden, maar dat is op de zaterdag an ook echt laat (gewoon na middernacht).

De Rai mag vrijwel niks laten zien aan wedstrijdbeelden van de competitie, alleen La Domenica Sportiva op de zondagavond wel.
Leuk, fijn, maar we zijn hier in Nederland.

Vind het trouwens wel aardig bij Talpa, mis de NOS niet zo eerlijk gezegd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51394683
Willem van Hanegem verkocht aan FC Utrecht. . Het had zo mooi kunnen zijn...
Hoi.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:42:46 #131
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_51394812
kan tan de boel niet gaan presenteren?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:33:10 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51398498
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Leuk, fijn, maar we zijn hier in Nederland.

Vind het trouwens wel aardig bij Talpa, mis de NOS niet zo eerlijk gezegd.
Ik snap de kritiek op Talpa ook niet, vooral niet de kritiek op het zogenaamde vele gepraat rondom de wedstrijden. Dat doen ze bij Match of the Day ook en dat vindt iedereen geweldig.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:35:27 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51415152
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik snap de kritiek op Talpa ook niet, vooral niet de kritiek op het zogenaamde vele gepraat rondom de wedstrijden. Dat doen ze bij Match of the Day ook en dat vindt iedereen geweldig.
Buiten dat maar bij de NOS telde alleen de top 3, leuk als je een top 3 supporter bent maar de rest kwam er bekaaid van af, gelukkig had Talpa er een andere kijk op, hopelijk gaat RTL op die voet door.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:41:13 #134
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51415329
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Buiten dat maar bij de NOS telde alleen de top 3, leuk als je een top 3 supporter bent maar de rest kwam er bekaaid van af, gelukkig had Talpa er een andere kijk op, hopelijk gaat RTL op die voet door.
Precies en het irritantste was dat tussen de voetbaluitzendingen ineens het journaal werd uitgezonden. Dat werd nooit op twee zenders tegelijkertijd uitgezonden, maar op zondag ineens wel en dat was puur om reclame uit te kunnen zenden, maar daar hoorde je nooit iemand over. Talpa is ten onrechte kapot gemaakt.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 01:37:07 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51416671
De Wedstrijden belichtte de hele competitieronde goed en met ruime samenvattingen.

Hopen dat RTL idd zo doorgaat! D'r zijn meer duels dan de top3, en vaak zijn die andere duels nog leuker om te zien ook!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51420763
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Dat alle clubs evenveel aandacht krijgen is een eis van de KNVB. Elke samenvatting moet geloof ik 9 minuten zijn ofzo.
Bovendien gaat het programma op RTL volgens mij gewoon weer door de makers van De Wedstrijden gemaakt worden. Goede zaak, want ik vond het een uistekend programma. Veel beter dan de NOS.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:53:44 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51421356
De wedstrijden moet gewoon precies hetzelfde blijven. De tot aan toe. RTL de wedstrijden ofzo.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51448229
quote:
Tan mag voetbal RTL presenteren
Door MARK LANGESLAG

HILVERSUM - Humberto Tan presenteert komend voetbalseizoen bij RTL 4 de zondagse voetbalsamenvattingen, melden betrouwbare bronnen. Wilfred Genee heeft te horen gekregen dat RTL hem passeert voor deze belangrijkste sportuitzending. De zender voert daarvoor ‘imago-redenen’ aan; Genee was de afgelopen twee jaar hét voetbalgezicht van Tien.

Genee, die twee jaar geleden RTL verruilde voor Talpa, is wel gevraagd terug te keren als presentator van het praatprogramma Voetbal Insite.

Genee zou dan weer herenigd worden met zijn tafelpartner Johan Derksen, hoofdredacteur van weekblad Voetbal International. RTL wil met Voetbal Insite op de late zondagavond concurreren met Studio Voetbal, de tegenhanger op Nederland 1. Tan en Genee waren niet bereikbaar voor commentaar.
Tan op de 19.00 is misschien weer iets too-much. Vind hem in een talk-show setting echt veel beter. Genee bij VI terug is natuurlijk wel tof.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:35:11 #139
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51449873
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak, want ik vond het een uistekend programma. Veel beter dan de NOS.
Ik ook en dat geldt volgens mij voor de meeste 'voetbalfanatici'. Voor de mensen die het voetbal alleen in grote lijnen volgen (je weet wel, die lui die als Zeeuws miejse verkleed langs de lijn bij Oranje staan) geldt dat echter niet. Vraag me af waar dat door komt.
pi_51450509
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik ook en dat geldt volgens mij voor de meeste 'voetbalfanatici'. Voor de mensen die het voetbal alleen in grote lijnen volgen (je weet wel, die lui die als Zeeuws miejse verkleed langs de lijn bij Oranje staan) geldt dat echter niet. Vraag me af waar dat door komt.
Bang voor vernieuwing ofzo. Paar maanden geleden kwam 'De Pers' ook met zo'n aktie: 'Voetbal moet weer terug bij de NOS'. Ik las wat reacties op die site en het leek wel of iedereen vergeten was hoe bagger de NOS eigenlijk was.

De NOStalgie ( ) is leuk, maar De Wedstrijden was natuurlijk een veel beter programma.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:56:19 #141
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51450685
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Bang voor vernieuwing ofzo. Paar maanden geleden kwam 'De Pers' ook met zo'n aktie: 'Voetbal moet weer terug bij de NOS'. Ik las wat reacties op die site en het leek wel of iedereen vergeten was hoe bagger de NOS eigenlijk was.

De NOStalgie ( ) is leuk, maar De Wedstrijden was natuurlijk een veel beter programma.
Ja, maar het kreeg bij voorbaat geen kans. En dat terwijl iedereen Match of the Day de hemel in prijst en De Wedstrijden leek daar toch echt veel meer op dan Studio Korfbal.
pi_51450843
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, maar het kreeg bij voorbaat geen kans. En dat terwijl iedereen Match of the Day de hemel in prijst en De Wedstrijden leek daar toch echt veel meer op dan Studio Korfbal.
Juist, ook weer de oude bekende maaiveldmentaliteit kwam om de hoek kijken volgens mij. John de Mol had grote plannen, geeft veel geld uit, en de nuchtere Nederlander hakt hem daarom graag de kop af.
De Wedstrijden is daar duidelijk ook de dupe van geworden.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:01:37 #143
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51450888
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Juist, ook weer de oude bekende maaiveldmentaliteit kwam om de hoek kijken volgens mij. John de Mol had grote plannen, geeft veel geld uit, en de nuchtere Nederlander hakt hem daarom graag de kop af.
De Wedstrijden is daar duidelijk ook de dupe van geworden.
Mede dankzij de NOS en de publieke omroep als geheel, die haar positie misbruikt heeft om de concurrent kapot te maken.
pi_51451021
De Wedstrijden was een prima programma hoor. Alleen de rest van Tien vond ik rotzooi.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:06:12 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51451046
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef mcyodogg het volgende:
De Wedstrijden was een prima programma hoor. Alleen de rest van Tien vond ik rotzooi.
Dat is waar, maar dat geldt voor Nederland 2 met de EO ook.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:08:40 #146
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51451127
quote:

[..]

Dit wordt RTL Nederland he. Anders hadden ze die voetbalrechten ook niet binnen kunnen halen (ja voor Luxemburg mss ). Ze vallen dus ook onder de Nederlandse regels mbt de reclameduur.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:10:41 #147
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51451193
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef mcyodogg het volgende:
Idd al dat gezeur. Persoonlijk vond ik het een beter/ leuker programma, dan de manier waarop SS het voetbalgedeelte vorm gaf.
pi_51451216
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat geldt voor Nederland 2 met de EO ook.
EO
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:12:23 #149
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51451252
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

EO
Ben je nog naar de Jongerendag geweest?
pi_51451302
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ben je nog naar de Jongerendag geweest?
Nee, ben er in het verleden wel twee keer geweest. Was best leuk, maar het is nu niet meer zo mijn ding, al heb ik wel dingen op TV gezien. Wel een vet spektakel hoor, en gratis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')