of SBS6quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Zal de NOS nu de rechten krijgen/kopen om als tweede de samenvattingen te mogen uitzenden (tijdens Studio Voetbal)? Dat recht heeft RTL nu maar daar hebben ze straks natuurlijk niks meer aan...
Zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Zal de NOS nu de rechten krijgen/kopen om als tweede de samenvattingen te mogen uitzenden (tijdens Studio Voetbal)? Dat recht heeft RTL nu maar daar hebben ze straks natuurlijk niks meer aan...
Studio Voetbal kan het wel gebruiken. Misschien dat het dan wat vaker over de competitie gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja, wie ontvoert Babs even zodat zij niet het zooitje gaat presenteren.
Kan je ook niet combineren met Funniest Home Video'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ben ik ff blij dat Hans Kraay het niet doet met SBS![]()
Pijnlijk voor de Molquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou wel eens een sportzender kunnen gaan worden. RTL heeft al veel in het pakket voor livesport, nu de eredivisie rechten er nog bij, wie weet...
Tennis, Golf, Formule 1, MotoGP, Champcar, Rally, nu ook voetbal... Alle randvoorwaarden zijn zo ongeveer aanwezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou wel eens een sportzender kunnen gaan worden. RTL heeft al veel in het pakket voor livesport, nu de eredivisie rechten er nog bij, wie weet...
Voetbalvrouwen niet te vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tennis, Golf, Formule 1, MotoGP, Champcar, Rally, nu ook voetbal... Alle randvoorwaarden zijn zo ongeveer aanwezig.
Ik hoop dat die kwal verdwijnt, bij Voetbal Insite was hij wel okay, maar hij is een presentator van niets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef Ephemera het volgende:
Ooh, Wilfred Genee vind ik juist zo tof.Die mag van mij wel bij RTL komen
![]()
Alles wat Tien in bezit had, dus ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef mcyodogg het volgende:
Voetbalrechten, worden daar ook de rechten van Oranje/buitenlands voetbal/jupiler league mee bedoelt?
Nou johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hmmm hoop niet dat het helemaal gaat veranderen. Ik vind het dat het net goed ging lopen.
Dan is een sportzender helemaal zo'n gek idee niet inderdad. Kunnen ze aanvullen met rechten die ze al hebben zoals autosport en darts(?).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles wat Tien in bezit had, dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |