Barbara Barend.quote:Voetbalrechten verhuizen naar RTL
De samenvattingen van de wedstrijden uit de eredivisie zullen vanaf het komend seizoen te zien zijn bij RTL. Vandaag werd namelijk bekend dat de huidige zendgemachtigde Tien definitief is overgenomen door de Luxemburgse zender.
Het bericht komt niet geheel uit de lucht vallen. Enkele maanden geleden werd er ook al gespeculeerd over een overname van de zender van John de Mol, al was toen nog niet duidelijk of het om SBS of RTL zou gaan.
Wat er met de presentatoren van Tien gaat gebeuren is nog niet bekend. De KNVB zal in het begin van de avond komen met een persverklaring, waarin verdere details bekend zullen worden gemaakt.
Bron: Voetbalzone
quote:Inmiddels is duidelijk dat de voetbalrechten mee gaan naar RTL. Ook radiozender 538 komt in handen van RTL. Al het personeel van Tien wordt ontslagen. Alleen presentatrice Linda de Mol gaat mee naar RTL.
Bron: FOK!frontpage
Barend kan ik wel missenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wilfred Genee en Frits Barend hebben ruzie met RTL, zal het een gemis vinden wanneer ze niet mee mogen verhuizen.
Is een onzinverhaal:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wilfred Genee en Frits Barend hebben ruzie met RTL, zal het een gemis vinden wanneer ze niet mee mogen verhuizen.
quote:Een belangrijke vraag bij een eventuele samenwerking is wat er met de presentatoren van Tien zal gebeuren. Zo zou sportgezicht Wilfred Genee niet meer welkom zijn bij zijn oude werkgever RTL. Notermans heeft echter goed nieuws voor Genee: “Dat Wilfred niet mag komen is een kulverhaal. Dat is zeker.“
Het hele Internet staat hier vol mee, moet je voor de grap eens buiten FOK! kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef Dos37 het volgende:
ik vond het al jammer todat ik voetbalzone zag
Mooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:27 schreef XxxPimxxX het volgende:
Is een onzinverhaal:
1 van die serieuze bronnen in de OPquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
Inderdaad het staat overal
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B8018D60BEC5.html
http://www.nu.nl/news/113(...)ender_Tien_over.html
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ing_media_nieuws.xml
wil je nog meer
Daar kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Al het personeel van Tien wordt ontslagen..
of SBS6quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Zal de NOS nu de rechten krijgen/kopen om als tweede de samenvattingen te mogen uitzenden (tijdens Studio Voetbal)? Dat recht heeft RTL nu maar daar hebben ze straks natuurlijk niks meer aan...
Zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Zal de NOS nu de rechten krijgen/kopen om als tweede de samenvattingen te mogen uitzenden (tijdens Studio Voetbal)? Dat recht heeft RTL nu maar daar hebben ze straks natuurlijk niks meer aan...
Studio Voetbal kan het wel gebruiken. Misschien dat het dan wat vaker over de competitie gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja, wie ontvoert Babs even zodat zij niet het zooitje gaat presenteren.
Kan je ook niet combineren met Funniest Home Video'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ben ik ff blij dat Hans Kraay het niet doet met SBS![]()
Pijnlijk voor de Molquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou wel eens een sportzender kunnen gaan worden. RTL heeft al veel in het pakket voor livesport, nu de eredivisie rechten er nog bij, wie weet...
Tennis, Golf, Formule 1, MotoGP, Champcar, Rally, nu ook voetbal... Alle randvoorwaarden zijn zo ongeveer aanwezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou wel eens een sportzender kunnen gaan worden. RTL heeft al veel in het pakket voor livesport, nu de eredivisie rechten er nog bij, wie weet...
Voetbalvrouwen niet te vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tennis, Golf, Formule 1, MotoGP, Champcar, Rally, nu ook voetbal... Alle randvoorwaarden zijn zo ongeveer aanwezig.
Ik hoop dat die kwal verdwijnt, bij Voetbal Insite was hij wel okay, maar hij is een presentator van niets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef Ephemera het volgende:
Ooh, Wilfred Genee vind ik juist zo tof.Die mag van mij wel bij RTL komen
![]()
Alles wat Tien in bezit had, dus ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef mcyodogg het volgende:
Voetbalrechten, worden daar ook de rechten van Oranje/buitenlands voetbal/jupiler league mee bedoelt?
Nou johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hmmm hoop niet dat het helemaal gaat veranderen. Ik vind het dat het net goed ging lopen.
Dan is een sportzender helemaal zo'n gek idee niet inderdad. Kunnen ze aanvullen met rechten die ze al hebben zoals autosport en darts(?).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles wat Tien in bezit had, dus ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |