Huhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Gelukkig vlieg ik nooit naar Mallorca. Want de kans om naast een gozer die nooit z'n ondergoed verschoont laat ik schieten.
@ Buschetta: Yummy, Frikadellen en ham/kaas croissantsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef F04 het volgende:Hoe groot/klein is Dusseldorf in vergelijking met Schiphol?
Wat kleiner, maar nog steeds wel goede internationale verbindingen.Klopt het dat roken gewoon overal mag in de luchthaven?
Nee. Er zijn rookplekken. Daarbuiten mag je niet roken.Op het moment waneer ik met de auto naar Dusseldorf moet ben ik in Roosendaal, en ik heb de route al helemaal uitgeplant + autorijtijd. Maar is Google Maps wel betrouwbaar kwa rijtijd?
's ochtends tot ca. 9:00 moet je op de 52 bij Mönchengladbach met file rekenen- neem 30 min extra.
Als je langer weggaat, neem P4 en dan de monorail. Korter: P1,2 of 3, als die vol zijn P8.Vanaf schiphol heb ik al heel vaak gevlogen, maar wat zijn de verschillen daar kwa procedures in vergelijking met Schiphol?
Er is één hoofdgebouw met drie pieren/terminals, veiligheidscontrole aan het begin van elke pier/terminal. Daarna kun je niet meer naar een andere pier/terminal. Het hoofdgebouw is één grote hal, erg overzichtelijk.
Veiligheidscontrole is professioneel en beleefd.
Ja, hij is kleiner, maar het is zeker geen klein vliegveld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef F04 het volgende:
Is de luchthaven veel kleiner dan Schiphol of valt 't wel mee?
Wat is dit voor een contradictiequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
Ik ben aan het denken of ik wel via Schiphol of Dusseldorf zou gaan, want AMS is wel veel korter rijden, amaar balastingen zijn duurder. En aangezien ik meestal ruim van tevoren op de luchthaven ben wil ik daar toch iets te doen hebben.
Ik vlieg binnenkort de 1e keer vanaf Dusseldorf, dus ik ben wel extra benieuwd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Wat is dit voor een contradictie![]()
Eerst vertel je dat je via Dusseldorf wil vliegen, vraagt om ervaringen. Je krijgt allerlei behulpzame figuren die hun verhalen vertellen. Daarna ga je weer over de belastingen, autoreis en allerlei andere triviale zaken beginnen. Misschien moet je maar met de boot gaan.
[afbeelding]
Fijne reis.![]()
Korter rijden, ja, maar dan ben je een half uur bezig van de parkeerplaats naar de luchthaven te komen, sta je een half uur te wachten om in te checken en je moet een half uur lopen naar het eind van de fucking D pier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef F04 het volgende:
Ik ben aan het denken of ik wel via Schiphol of Dusseldorf zou gaan, want AMS is wel veel korter rijden, amaar balastingen zijn duurder. En aangezien ik meestal ruim van tevoren op de luchthaven ben wil ik daar toch iets te doen hebben.
'nuff said..quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Korter rijden, ja, maar dan ben je een half uur bezig van de parkeerplaats naar de luchthaven te komen, sta je een half uur te wachten om in te checken en je moet een half uur lopen naar het eind van de fucking D pier.
Ik HAAT Schiphol
Ja en jaquote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef F04 het volgende:
Dusseldorf airport heeft toch ook wel een lekker hotel en een overdekt parkeerpark mag ik hopen?
De skytrain gaat naar een enorm station waar alle treinen stoppen, ook de ICE treinen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:03 schreef F04 het volgende:
Wat ik wel mis is een spoorlijn, alleen is er wel zón sky train, amar waar gaat die naar toe?
Hebben ze daar ook een soort van vertrekhal 1/2/3? Hoe zit het met hun tex free assortiment?
Het is dan ook een kleinere luchthaven, maar ga je vliegen om ergens heen te komen of om boodschappen te doen?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef F04 het volgende:
Dus veel minder shops zeker dan op Schiphol.
Vliegen natuurlijk, maar meestal ben ik z''on 6 uur eerder op de luchthaven voordat het vliegtuig vertrekt. Dus ik zou het prettig vinden als er de mogelijkheid is om lekker te gaan shoppen, en wat etenswaren kopen voor op de plaats van bestemming, en misschien een restaurantje pakken.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is dan ook een kleinere luchthaven, maar ga je vliegen om ergens heen te komen of om boodschappen te doen?
Is dat niet een beeeetje overdrevenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Vliegen natuurlijk, maar meestal ben ik z''on 6 uur eerder op de luchthaven voordat het vliegtuig vertrekt.
Jaquote:Dus ik zou het prettig vinden als er de mogelijkheid is om lekker te gaan shoppen, en wat etenswaren kopen voor op de plaats van bestemming, en misschien een restaurantje pakken.
Maar zitten er ook winkeltjes/restaurant NA de paspoortcontrole?
Ik vlieg het liefst van Münster, direct voor de terminal parkeren, straat oversteken, inchecken, naar boven lopen. 5 minuten na het parkeren sta je voor de gate.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb Düsseldorf juist als groot en onoverzichtelijk in herinnering. Maar goed, Schiphol is dan ook niet mijn thuisluchthaven. Luchthavens als Zaventem of Köln/Bonn vindt ik prettiger, ben je veel sneller waar je wezen moet. Düsseldorf duurde ellendig lang.
Niet gedacht om op ENGLISH te drukkenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Ik heb zojuist die website van Dusseldorf airport doorgenomen wat niet handig is, is dat alles duits is.
Ik heb heb er wel het een en ander gebrepen, en het viel me op dat ze best grote parkeer facilliteiten hebben.
Ah ik zie 't nu pas. Dank je.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Niet gedacht om op ENGLISH te drukken
Hee, het zijn Duitsers, wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef F04 het volgende:
Dusseldorf bied best veel internationale vluchten aan. Maar controleert de douane ook streng als je bijvoorbeeld van Bangkok komt, en je hebt een transit op Tehran, en dat je dan pas op DUS aankomt?
Jippie! I love coffee! Daar kan ik wel wat uurtjes mee doorkomen. Ik vlieg 21 sep voor het eerst vanaf Dus. De reis gaat naar Delhi.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:51 schreef ID-Tweak het volgende:
Er is een StarbucksIk vlieg 14 Juli voor de eerste keer vanaf DUS naar PHX
![]()
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vlieg volgende week vanaf Dusseldorf-Weeze... is dat hetzelfde vliegveld waar jullie het in dit topic over hebben?
Omdat ratten bekend staan om het feit dat ze kabeltjes doorknagen. Soort bescherming dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef F04 het volgende:
Voor de rest, een beetje een off topic vraagje. Waarom moet een laptop in een apart bakje tijdens de scan door de X rat machine?
Er gaat geen maatschappij naar Delhi zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef CrazyThing het volgende:
[..]
Jippie! I love coffee! Daar kan ik wel wat uurtjes mee doorkomen. Ik vlieg 21 sep voor het eerst vanaf Dus. De reis gaat naar Delhi.
Ooit van indirecte vluchten gehoord, Mahan Air gaat volgens mij naar Delhiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef F04 het volgende:
[..]
Er gaat geen maatschappij naar Delhi zover ik weet.
Nee, en dat vliegveld heet Flughafen (airport) Weeze, en ligt zelfs niet in de buurt van Düsseldorfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vlieg volgende week vanaf Dusseldorf-Weeze... is dat hetzelfde vliegveld waar jullie het in dit topic over hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |