Ach, setpoints gehad in alle drie de sets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een mazzel zeg, niet normaal.
Heb je gelijk in, zal me proberen te beperken tot speciale caps, deal ????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je was met RG scherper qua bijzondere beelden. Dit zijn idd wel erg vervangbare plaatjes.![]()
Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens, wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel gezellig en het het topic wat leuker maken. Maar als het de meesten stoort, kap ik er mee. Prima![]()
Bondspelers......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Tim86 het volgende:
het blijft echt een bondsmannetje die de bakker..
het is gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel gezellig en het het topic wat leuker maken. Maar als het de meesten stoort, kap ik er mee. Prima![]()
wahaha, same herequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens, wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.
Is goed, heb je echt gelijk inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
het is gezellig![]()
alleen iets meer bijzondere shots graag van bijzondere momenten, montage enz![]()
Lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef TheArt het volgende:
0-2, bye bye wedstrijd.
Daarom zeg ik het nu ook bij Arthurs slimmekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Lol?
Dat zeiden we bij die 4-2 voor Thiemo ook dus en hij staat nog steeds voor in sets![]()
Schei eens uit zeg... er kan nog van alles gebeuren man....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef TheArt het volgende:
0-2, bye bye wedstrijd.
haha, je bent er trots op zie ik aan je signature?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is goed, heb je echt gelijk in![]()
![]()
![]()
Ben een beetje lui en te actief tegelijk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
haha, je bent er trots op zie ik aan je signature?
Nadat Becker serveerde voor de partijquote:
Die is nergens te zien he ???quote:
Nope, abonnement moet je dokken. Maar dan krijg je ook watquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef hoM3r het volgende:
Is dat sport 1 een gratis zender via digitale tv trouwens? Anders ga ik dat ondergestofte kastje wat ik ooit van UPC heb gekregen maar eens aansluiten.
En niet één keer, maar voor en na elk punt. Paupers...quote:
ja idd. Het is alleen wel een betaalzender. Maar je kan alsnog kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef hoM3r het volgende:
Is dat sport 1 een gratis zender via digitale tv trouwens? Anders ga ik dat ondergestofte kastje wat ik ooit van UPC heb gekregen maar eens aansluiten.
Daar lijkt het niet opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:00 schreef hoM3r het volgende:
Ik hoef jullie tenniskenners natuurlijk niet uit te leggen dat deze 8e game een break terug wordt voor de Bakker, dat is pure logica, dynamiek.
Zij hebben nou eenmaal geen Thomputer achter de handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef Kutgier het volgende:
"Door Wimbledon is the A-team komen te verFallen"
RTL 7
Ik had al gepost toen ik het zag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef Kutgier het volgende:
verFallen"
De aflevering gister was vermakelijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef SteveBallmer het volgende:
Zeg, houdt 'geen regen' in dat we vanavond verstoken blijven van The A-team??![]()
NIemand wordt moe van grastennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vijfde set dus, fitheid moet in het voordeel zijn van De Bakker.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef Norrage het volgende:
wedden dat de nieuwe topic er al is voordat zijn wedstrijd voorbij is, en wedden dat hij er dan in zal staan?
simpelequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef SteveBallmer het volgende:
Nou De Bakker, pak 'm or loose me forever.![]()
Je moeder op een houtvlot.quote:
Nou en? Hij moet deze pot gewoon pakken.quote:Die jongen staat aan het begin van een tenniscarriere. 18 jaar en 2-0 voorstaan tegen een routinier.
Ik verwacht veel van hem de komende jaren.
De Bakker heeft nog amper een graspartij mogen spelen, Arthurs heeft al 3 wedstrijden staan timmeren. Doorgaans is dat kansloos als er weinig verschil is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou en? Hij moet deze pot gewoon pakken.
inderdaad ja..goddamn crocodile huntersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef BVO het volgende:
Ik kan geen Wayno meer horen.
Zatlappen zijn hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi, dat geschreeuw langs de kant. Net het britse parlement.
The umpire strikes back?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:34 schreef Daklem het volgende:
Wat een tering dronken gasten zeg!!! Ik snap niet dat de empire er niets van zegt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |