quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Tim86 het volgende:
het blijft echt een bondsmannetje die de bakker..
gewed op Arthurs?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Tim86 het volgende:
nee..alleen op meer dan 40 gamesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee..alleen op meer dan 40 games
Maar dat boeit me niet zo..zit hier te juichen voor de bakker maar doel puur op zijn uitstraling..petje achterover, hangende schouders en lekker spinnen maar
Tja, Nederlanders hebben nou eenmaal geen dramatische verhalen in de trant van: "Ik was eerst ballenjongen maar ben toen gemarteld en heb mezelf leren tennissen met een houten racket en visdraad als snaren."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Sla je ze toch lekker overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
Serieus, die screenshots voegen werkelijk niks toe.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Tja, Nederlanders hebben nou eenmaal geen dramatische verhalen in de trant van: "Ik was eerst ballenjongen maar ben toen gemarteld en heb mezelf leren tennissen met een houten racket en visdraad als snaren."
Ik vind dat geen mazzel, anders had hij het alsnog wel afgemaakt op eigen service. Vind die australische supporters wel grappig trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een mazzel zeg, niet normaal.
Je was met RG scherper qua bijzondere beelden. Dit zijn idd wel erg vervangbare plaatjes.quote:
Ach, setpoints gehad in alle drie de sets.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een mazzel zeg, niet normaal.
Heb je gelijk in, zal me proberen te beperken tot speciale caps, deal ????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je was met RG scherper qua bijzondere beelden. Dit zijn idd wel erg vervangbare plaatjes.![]()
Ik vind kleinzusje denk ik de geilste username die ik ooit op FOK! heb gezien trouwens, wat misschien ook wel weer wat over mij zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel gezellig en het het topic wat leuker maken. Maar als het de meesten stoort, kap ik er mee. Prima![]()
Bondspelers......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |