abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:33:54 #26
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_50896705
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef Bartoli het volgende:

[..]

die kans is inderdaad zeer groot ja. Maar aan andere kant het is geen garantie dat diezelfde gast met een hema van 49 bij de jeugd dat ook doorzet bij de profs. Meestal bereik je pas wat als je vroeger geen echte topper was en pas later doorbreekt.
Heeft dat laatste net niet alles met de EPO ed te maken ? In vroegere tijden was je natuurlijke hematocriet vaak de doorslaggevende factor voor je fysieke talent. Samen met je ademhaling. Nu trekt men dat gewoon recht.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_50897261
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Heeft dat laatste net niet alles met de EPO ed te maken ? In vroegere tijden was je natuurlijke hematocriet vaak de doorslaggevende factor voor je fysieke talent. Samen met je ademhaling. Nu trekt men dat gewoon recht.
kan er deels mee te maken hebben maar in de jeugdcategorieën heeft het klasse verschil ook met de bouw/volwassenheid/ontwikkeling van een lichaam te maken. Tuurlijk kunnen renners die minder ontwikkeld zijn in die fase tov een andere, één en ander compenseren met doping.
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:05:01 #28
pi_50904693
En Jean-Marie Dedecker stuurde vandaag zéér belastend fotografisch bewijsmateriaal mbt de "Men in black" naar de UCI :

pi_50905222
quote:
Astana Cycling Team a été informée aujourd’hui par l’Union Cycliste Internationale (UCI) que son coureur allemand Matthias Kessler (28 ans) a été contrôlé positif à la testostérone le 24 avril 2007, lors d’un contrôle inopiné à Charleroi (BEL).

Le coureur a cinq jours pour demander une contre-expertise. Selon Matthias Kessler “ce résultat est pour moi inexplicable et je vais immédiatement demander une contre-expertise”.

Jusqu’au résultat de cette analyse B, Matthias Kessler est suspendu de la formation Astana avec effet immédiat.
Kessler is positief bevonden op testosteron de dag voor de Waalse Pijl.
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:22:02 #30
pi_50905298
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:19 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Kessler is positief bevonden op testosteron de dag voor de Waalse Pijl.

another one down ...
pi_50905525
Toch wel verrassend van een jongen van Astana die bij T-Mobile mocht/moest vertrekken
pi_50905928

Nog een tik voor het Duitse wielrennen.
pi_50906055
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef TargaFlorio het volgende:

Nog een tik voor het Duitse wielrennen.
Jep, helaas. Laat die Tour nou asjeblieft zo snel mogelijk beginnen. Weten we direct waar we staan, wie niet mag starten omdat ze nog niet getekend hebben.
pi_50906760
Kessler
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:55 #35
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50907026
Ik wist niet eens dat Kessler nog zo jong was. 28? Die lijkt er echt ook al een eeuwigheid bij te zijn.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:38:35 #36
40566 Ericr
Livewrong
pi_50907843
Scheelt weer wat crashes in de Tour nu Crashler niet mag.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:47:51 #37
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50908175
quote:
***IELRENNEN***************************
**** Positief plasje Matthias Kessler

**Astana-renner Matthias Kessler is bij
een onaangekondigde dopingcontrole op
24 april,een dag voor de Waalse Pijl,
positief bevonden op het gebruik van
het verboden middel testosteron.Kessler
eindigde als vierde op de Muur van Huy.

Het is nog wachten op de uitslag van de
B-staal,maar tot die tijd is de Duitser
op non-actief gesteld door zijn ploeg.

Kessler,tot dit seizoen in dienst van
T-Mobile,won vorig jaar de Touretappe
naar Valkenburg.De renner had de dit
jaar door de internationale wielerbond
(UCI) opgestelde anti-dopingverklaring
nog niet getekend.
Teletekst NOS

Vandaar dat kessler toen aardig reed.
Gevalletje Landis?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_50908461
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Grobbel het volgende:
Ik wist niet eens dat Kessler nog zo jong was. 28? Die lijkt er echt ook al een eeuwigheid bij te zijn.
is ook al vanaf zijn 20e ofzo prof
pi_50912892
Daar gaat er alvast eentje van Astana, het wachten is op meer

En de men in black, is dat dan de beerput die dit jaar op de prétour vrijdag opengaat?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50913023
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef Gitanki het volgende:

En de men in black, is dat dan de beerput die dit jaar op de prétour vrijdag opengaat?
Ik vrees ervoor.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:00:25 #41
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50913912
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.
Ik mag hopen dat ze dat iets sneller dan dat zullen doen. Maar goed, we zitten nog maar anderhalve week van de start af, dus de Tour gaat hoe dan ook een nieuwe dreun overhouden aan een nieuw schandaal.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:06:55 #42
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50914208
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze dat iets sneller dan dat zullen doen. Maar goed, we zitten nog maar anderhalve week van de start af, dus de Tour gaat hoe dan ook een nieuwe dreun overhouden aan een nieuw schandaal.
Daar heb ik helemaal geen zin in. Weer zo'n Tour waarbij je je bij de aanvang van elke etappe moet afvragen of iedereen nog wel mocht starten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50915105
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal geen zin in. Weer zo'n Tour waarbij je je bij de aanvang van elke etappe moet afvragen of iedereen nog wel mocht starten.
Dat schijnt helaas de realiteit van vandaag te zijn.
pi_50918095
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef Gitanki het volgende:
Nee, dat had überhaupt nooit naar buiten mogen komen zonder concrete bewijzen. Die Anne Greppel (ofzo) van de UCI ging weer eerst naar de pers, zonder enkele vorm van bewijs.
pi_50918229
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, dat had überhaupt nooit naar buiten mogen komen zonder concrete bewijzen. Die Anne Greppel (ofzo) van de UCI ging weer eerst naar de pers, zonder enkele vorm van bewijs.
is niet alleen de UCI, daar doet het dopinglab enzo ook aan mee. Zou gauw ook iets verdacht is wordt iemand zijn naam al beschaamd zonder dat je echt dingen kan bewijzen
pi_50930673
Men in black... Ach kom op zeg. Je bent nu al verdacht omdat je in blanco kleding rondrijdt? Volgens mij gewoon een stel renners die er genoeg van hadden door zogenaamde fans steeds herkend/lastig gevallen te worden. Dan trek je wat anders aan, kan je tenminste rustig rondfietsen...

Nee, dit is écht niet de beerput waar iedereen kennelijk op hoopt.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50930757
Men in Black met verdachte waarden, dat is iets anders dan rondrijden in een anoniem shirtje.
pi_50931042
quote:
Pierre Herinne: "Ik volgde dopingkuur bij dokter Van Mol"

Yvan Van Mol, ploegdokter van Quick.Step-Innergetic, prepareerde begin jaren negentig profrenners met anabolica en groeihormoon. Dat zegt Pierre Herinne (38), één van de kopstukken van het dopingnetwerk dat twee weken geleden in Kortrijk werd opgerold. Gerechtelijke bronnen bevestigden dat Herinne dit verklaarde.

Herinne was toen prof bij Lotto
Herinne vertelde de speurders hoe hij zelf begin jaren negentig (1993-1994) een dopingkuur volgde bij dokter Van Mol, in het ziekenhuis van Herk-de-Stad. Herinne was toen prof in de Lotto-ploeg. Van Mol was toen ploegarts bij GB/MG, waar Patrick Lefevere ploegleider was.

Volgens Herinne schreef Van Mol hem andractim voor, een anabool steroïde, en kryptocur, een product dat de aanmaak van testosteron bevordert. Herinne kreeg naar eigen zeggen ook groeihormoon.

Feiten verjaard
Dokter Van Mol gaf toe dat Herinne begin jaren negentig zijn patiënt was. "Maar ik heb hem zeker geen verboden producten voorgeschreven. Als hij dat zegt, liegt hij. Ik heb hem bij mijn weten nooit verboden middelen toegediend."

Het gerecht kan met het verhaal van Herinne over Van Mol niets aanvangen. Ook als de feiten kloppen, zijn ze verjaard, ook voor het Wereld Antidopingagentschap (WADA). (belga/hln)
pi_50931136
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef Ericr het volgende:
Men in Black met verdachte waarden, dat is iets anders dan rondrijden in een anoniem shirtje.
Ja, positieve testuitslagen zijn iets waardoor je iemand van dopinggebruik mag verdenken. Maar ga alsjeblieft niet helemaal een rel lopen veroorzaken omdat er renners in een zwart shirtje rondrijden.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50935229
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:16 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ja, positieve testuitslagen zijn iets waardoor je iemand van dopinggebruik mag verdenken. Maar ga alsjeblieft niet helemaal een rel lopen veroorzaken omdat er renners in een zwart shirtje rondrijden.
dat hangt er vanaf hoe je het beziet he ....

Je kan langst ene kant zeggen dat het is om geen last te hebben van de fans. (alsof wielerterroristen niet aan die outfits geraken -_-).

De andere manier is denken dat ze die kleding dragen om zo de controles te mislopen, want de dopingagentjes gaan echt niet iedereen aanhouden om eventueel na te gaan of het de mannen zijn die ze zoeken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')