Blu Cantrell - Hit 'Em Up Stylequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=m9D_CbnRLzI
Weet iemand dit nummer misschien?
Dit soort telefoons moeten ze echt verbiedenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef OSR2007 het volgende:
beste mensen,
ik zoek al 2 weken zeer hard naar een nummer, die ik de laatste 2 weken dus voorbij heb horen komen, in sets van Erick E. In de break komt het melodietje op welke bestaat uit 2x7 toontjes, sampletje wat gebruikt wordt kan ik moeilijk omschrijven, maar klinkt ook vrolijk.
ik heb hier een hele gare telefoon rip, van een stukje waar je het het beste hoort,
met een beetje goed luisteren versta je het wel redelijk,
http://members.ams.chello.nl/n.ekris/record.mp3
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt,
Ik schaam me dood dat ik hem weet, maar het is Zware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljumpquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:23 schreef Kriebbel het volgende:
Lekker duidelijk verzoek weer:
Ik zoek een apres ski nummer, met de tekst erin:
"hé ho we moeten naar beneden" "hé ho de piste die is rond" etc etc
Iemand die me kan helpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik schaam me dood dat ik hem weet, maar het isZware Jongens vs DJ Daroon - Jodeljump
> 1: zany - be on your wayquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand welke nummers ze draaien in gate 1 tot 6?
The Necromancer - 6thgate (Jumpstyle_Mix)
Groetjes en bedankt![]()
google zegt: Armin van Buuren - light the sky ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een nummer met de volgende gezongen tekst:
"If you only knew..... just how much the sun needs you"
"You would be suprised......????"
Kan hem niet vinden....quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
google zegt: Armin van Buuren - light the sky ?
Off The Wall (Junior Vasquez Remix) ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zoek de dance achtige remix van Off the wall van michael jackson ... ik dacht dat het wisdom was maar dat lijkt er niet op. hij heet wel 'off the wall'
Mitiska & Jaren - If you only knewquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een nummer met de volgende gezongen tekst:
"If you only knew..... just how much the sun needs you"
"You would be suprised......????"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |