Alsof iemand op Havo of VWO nooit een propje heeft gegooid, of iemand een keer heeft uitgescholden. Wat een onzin.quote:Een grote meerderheid van de leerlingen, ruim 80 procent, zegt zich wel eens schuldig te maken aan lichtere misdragingen, zoals met dingen gooien in de klas, verbale agressie en het stelen van bedragen kleiner dan vijf euro.
Ook 'ander' VMBO-volkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Sanderrrr het volgende:
inderdaad, en niet alleen in de grote steden, daar is altijd meer criminaliteit.
Inderdaad, maar nu doen ze net alsof het VMBO een broedplaats is voor criminelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef Apotheose het volgende:
misdragen zit toch gewoon in de mens zelf. Of je nou op t VMBO zit of op de HAVO... Alsof ze daar alleen maar braaf in de schoolbankjes zitten met de armen over elkaar
We bedoelen eigenlijk gewoon allochtonenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ja ik denk ik zeg het maar iets subtieler anders krijg ik meki weer achter me aan.
Nee het is doodnormaal als je als docent van alles naar je hoofd krijgt als je die kutmennekes iets wil leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
NEEE, met dingen gooien in de klas...
Verschrikkelijk...
![]()
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef thedude0 het volgende:
Wat een jank topic.
Mensen op het VMBO zijn gewoon dom, zo is het nu en zo zal het altijd blijven
Alsof het ook echt een constante stroom van propjes isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee het is doodnormaal als je als docent van alles naar je hoofd krijgt als je die kutmennekes iets wil leren.
jij wel dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!
Zo te zien ben jij dus niet goed genoeg voor het VMBO?![]()
Jij begint over propjes, in dat stukje staat 'dingen' gooien...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Alsof het ook echt een constante stroom van propjes is. Ook ging het om propjes gooien in het algemeen, niet perse tegen de docent. Kan dus ook tegen een klasgenoot die voor je zit.
Dan verander je propjes in een stuk pen, wat maakt mij het uit. Het principe is hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij begint over propjes, in dat stukje staat 'dingen' gooien...
En je wilt zeggen dat dit wel goede argumentatie is ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Oe, geweldige post! Je hebt me overtuigd! Wat een argumentatie ook, wauw!
Zo te zien ben jij dus niet goed genoeg voor het VMBO?![]()
Ik zal niet zeggen dat VMBO op enige manier verbeterd is ten opzichte van de Mavo, maar ik word zo ziek van die mensen die alleen maar zeggen dat VMBO-ers gelijk staan aan drugsgebruikende criminelen, die de hele dag alleen maar zitten te verrekken op school.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Simmertje het volgende:
Zolang het Vmbo niet afgeschaft wordt zal dit wel zo blijven. Het is te hopen dat ze ooit weer opsplitsen in de Mavo en Vbo.
Dat klopt wel ja, het is niet zo dat je een hele prestatie hebt geleverd als je dat diploma hebt gehaald, maar dan hoef je nog niet zo denegerend te doen over de mensen die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Aasgier het volgende:
Je zal er in elk geval minder gemotiveerde leerlingen vinden dan op scholen met een hoger niveau.
Zelfs al haal je je diploma kan je er dan nog echt trots op zijn of moet je je bijna schamen voor dat diploma?
Het hele imago en het hele school systeem is eigenlijk gewoon triest?
Inderdaad!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat VMBO op enige manier verbeterd is ten opzichte van de Mavo, maar ik word zo ziek van die mensen die alleen maar zeggen dat VMBO-ers gelijk staan aan drugsgebruikende criminelen, die de hele dag alleen maar zitten te verrekken op school.
Tsja... Als er 1 vmbo-er een misdaad pleegt zijn meteen alle VMBOers crimineel. Hokjesplaatserijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu doen ze net alsof het VMBO een broedplaats is voor criminelen.
Tuurlijk. Nooit bij stilgestaan dat er nu HBOers ooit begonnen zijn op t VMBO? Nee he? Of is HBO nu ook weer overrated?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef thedude0 het volgende:
Wat een jank topic.
Mensen op het VMBO zijn gewoon dom, zo is het nu en zo zal het altijd blijven
zit je bij hun in de klas dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
nooit zal eens iemand opmerken dat de gemiddelde VMBO'er zelden op school is!
Mensen die dat hebben gedaan hoeven zich natuurlijk niet aangesproken te voelen door mijn uitspraak, wijsneus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nooit bij stilgestaan dat er nu HBOers ooit begonnen zijn op t VMBO? Nee he? Of is HBO nu ook weer overrated?Ach, het is ook nooit goed.
![]()
Het is duidelijk dat je dan geen les kan geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee het is doodnormaal als je als docent van alles naar je hoofd krijgt als je die kutmennekes iets wil leren.
En havo is beter dan vmbo omdat? Wij kregen precies dezelfde boeken alleen het werd iets minder zwaar (10%) meegeteld.quote:
Was het een fiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:18 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb VWO gedaan en inderdaad ook wel eens iets door de klas gegooid. Wat dat betreft vindt ik 80% nog aan de lage kant.
Dat dan weer niet neequote:
Dan hoor je dus niet op het VWO thuis, jij lutser!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:21 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet neeMaar ik heb ook nooit berekend hoe die het beste op een dak gegooid kon worden!
Dus eigenlijk is alles kut?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DR878 het volgende:
VMBO, dat is echt voor trieste mensen.
Havo en Vwo nog zelfs meer
Dan heb ik het over tegenwoordig. Paar jaa geleden was het wel anders.
Allemaal kleine snotneuzen die denken dat ze wat zijn, weten, en die mietige VWO rakkertjes die denken dat ze einstein zijn maar toch allemaal 1en halen.
Vroegah was alles beter wilt hij zeggen.quote:
Dan hoor je er idd thuis. Ik heb nog geen boek aangeraakt voor de examens, en met mij vele anderen. (althans dat zeggen ze)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:11 schreef nvido het volgende:
En ik moet eerlijk zijn, mijn vmbo-diploma heb ik, zonder op te scheppen, met 5 uurtjes wiskunde te leren behaald.
waarom zeg je dan dat alle vmbo-ers dom zijn en altijd zo zullen blijven. Terwijl er toch een selectie van die dombo's het toch wel haalt tot het hbo.. , wijsneusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan hoeven zich natuurlijk niet aangesproken te voelen door mijn uitspraak, wijsneus.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:11 schreef nvido het volgende:
...En ik moet eerlijk zijn, mijn vmbo-diploma heb ik, zonder op te scheppen, met 5 uurtjes wiskunde te leren behaald....
hboquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat alle vmbo-ers dom zijn en altijd zo zullen blijven. Terwijl er toch een selectie van die dombo's het toch wel haalt tot het hbo.. , wijsneus
Omdat VWO'ers kneusjes zijn(uit ervaring)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:15 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
En havo is beter dan vmbo omdat? Wij kregen precies dezelfde boeken alleen het werd iets minder zwaar (10%) meegeteld.
Bij mij was het juist omgedraaid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 05:42 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik deed VMBO-T op een VMBO-T/HAVO/VWO school, en er was daar helemaal niets mis met het VMBO of de VMBO-ers.
Toen ik daarna echter naar een 100% VMBO school ging was het echt één grote tering zooi.
VMBO scholen.![]()
Als je VMBO-T doet moet je echt altijd voor een VMBO-T/HAVO/VWO school kiezen in plaats van een VMBO school.
Dat is dus zó waar, he? Mijn zusje heeft VMBO gedaan en dat eerst op een VMBO school. Ze moest zich vooral rustig houden, onzichtbaar blijven en af en toe duiken als er weer een stoel door het lokaal vloog. Na een jaar trok ze het niet meer en ging naar een VMBO-T/HAVO/VWO school. Daar heeft ze het veel beter naar haar zin gehad met klasgenoten die zich tenminste een beetje wisten te gedragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 05:42 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik deed VMBO-T op een VMBO-T/HAVO/VWO school, en er was daar helemaal niets mis met het VMBO of de VMBO-ers.
Toen ik daarna echter naar een 100% VMBO school ging was het echt één grote tering zooi.
VMBO scholen.![]()
Als je VMBO-T doet moet je echt altijd voor een VMBO-T/HAVO/VWO school kiezen in plaats van een VMBO school.
Vooral dat laatste " ik heb heus niet geleerd " stuk is vaak niet waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dan hoor je er idd thuis. Ik heb nog geen boek aangeraakt voor de examens, en met mij vele anderen. (althans dat zeggen ze)
Slechts 80%.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze doen net alsof mensen die op het VMBO zitten automatisch criminelen zijn.
HAVO is beter dan VMBO omdat VWO'ers kneusjes zijn? Goed zo, jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Omdat VWO'ers kneusjes zijn(uit ervaring)
quote:In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4
Ik dacht eerst ook dat het een grap was maar dat is het helaas niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:55 schreef pmdomela het volgende:
Examenvraag van het VMBO aardrijkskunde (dit is geen grap):
De vraag:
[..]
[afbeelding]
Conclusie: VMBO =
Ligt niet zo zeer aan het VMBO het hele onderwijs is bedroevend slecht op het moment.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
Beste Vmbo'ers
Laat je alstjeblieft niet uit de tent lokken door die losertjes die jullie dom noemen. Ik schaam me ervoor dat het collega's 'hoger opgeleiden' van me zijn.
Johquote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef Space-Chinees het volgende:Want zover ik begrijp bestaat er in het VMBO een theoretische tak (het oude Mavo), een praktische tak en/of een gemixte.
Dus we mogen van jou verwachten dat je na de basisschool bent gaan werken en nu jaloers bent op de rest?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DR878 het volgende:
VMBO, dat is echt voor trieste mensen.
Havo en Vwo nog zelfs meer
Dan heb ik het over tegenwoordig. Paar jaa geleden was het wel anders.
Allemaal kleine snotneuzen die denken dat ze wat zijn, weten, en die mietige VWO rakkertjes die denken dat ze einstein zijn maar toch allemaal 1en halen.
Ik geloof dat jouw vaardigheden mbt. begrijpend lezen halverwege de basisschool hun hoogtepunt bereikt hebben, is het niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Joh, volgens mij moet je zelf naar het vmbo.
Even voor de duidelijkheid:
VMBO:
Leerweg Ondersteunend onderwijs
Basisberoepsgerichte leerweg
Kaderberoepsgerichte leerweg
Gemengde leerweg
Theoretische leerweg
Hoezo "geen theoretische tak (het oude Mavo), een praktische tak en/of een gemixte."
VWO'ers beschikken over de hersencapaciteit welke benodigd is om het werk van VMBO'ers ten uitvoer te brengen, andersom ligt dat een stuk gecompliceerder.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:32 schreef Lardyy het volgende:
Waarom noemt iedereen VMBO achterlijk of iets in die trend![]()
Iedereen z'n eigen dacht ik altijd, als alle VWO'ers met een goede baan hun kinderen niet zouden kunnen brengen naar een Creche wat geleid wordt door VMBO'ers, dan hadden zij ook niks.
En dat geldt ook andersom, als een VMBO'er zich niet kan laten informeren, omtrent moeilijk begrijpbare dingen, door VWO'ers, dan hadden de VMBO'ers niks.
Hiermee wil ik dus zeggen dat iedereen afhankelijk is van elkaar, en je dus moeilijk denigrerende dingen kunt gaan zeggen over iemand zijn opleiding noch hersencapaciteit![]()
![]()
Je beschikt over een prima zelfkennis, en nog moedig ook dat je het durft toe te geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:45 schreef Lardyy het volgende:
Wil ook iemand interessant doen!!!
Mijn zegje heb ik al gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Jongens het ging over vmbo'ers en niet over jullie woordenschat
Beetje imponeren met vocabulaire is zooooo 1999quote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
VWO'ers beschikken over de hersencapaciteit welke benodigd is om het werk van VMBO'ers ten uitvoer te brengen, andersom ligt dat een stuk gecompliceerder.
Tevens zou een verdeling tussen laaggeschoold en hooggeschoold werk evengoed ontstaan in een maatschappij waarin iedereen over dezelfde hersencapaciteit kan beschikken. Aan de hand van de sociale segregatie lijkt me dit zeer aannemelijk, tevens bezit niet ieder individu een gelijke mate aan motivatie.
Haha, bovenstaande reacties van Lardyy zijn een bevestiging van de juistheid van de generalisatie mbt. de stupiditeit van MBO'ers.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Originele_Naam het volgende:
Jongens het ging over vmbo'ers en niet over jullie woordenschat
hehequote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha, bovenstaande reacties van Lardyy zijn een bevestiging van de juistheid van de generalisatie mbt. de stupiditeit van MBO'ers.
Zolang de vorm correct is lijkt deze mij niets afdoen aan de boodschap.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Beetje imponeren met vocabulaire is zooooo 1999![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |