quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:47 schreef BoukeF het volgende:
Als je dan gelijk mijn mok wilt vullen,
Hij staat schuin achter je op Hans zijn bureau,
1x een espresso en 1x een gewone zwarte koffie past net in de mok.
Ik zie hem wel over 5 minuten verschijnen op terras 2
De eerste slok was lekkerquote:
Shit ja, had ik geen rekening mee gehouden... Nou ja die humor kan ik dan nog hebben... Astu, moge hij lekker smaken !!quote:
Er zijn nog meer mensen met koffiebehoeften op terras 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef aster-x het volgende:
[..]
Shit ja, had ik geen rekening mee gehouden... Nou ja die humor dan ik dan nog hebben... Astu, moge hij lekker smaken !!
Tis dat de koffie zo goed is!!
Zullen we ff [ontopic] blijven ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen met koffiebehoeften op terras 2.
in ruil voor wat pepermuntjes?
Wel eerlijke koffie...quote:
daar vraag je ook om als je midden in de supermarkt een bakkie gaat slurpen,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had gisteravond een vlieg in de koffie automaat van de C1000
Omdat dat laatste niet gratis isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef BoukeF het volgende:
[..]
daar vraag je ook om als je midden in de supermarkt een bakkie gaat slurpen,
waarom niet snel boodschapjes doen om dan lekker thuis een bakkie te drinken?
Drink jij toevallig ook die oploskoffie Cafitesse?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Naamah het volgende:
Ik werk bij DEGoede koffie dus hier, drink het alleen nauwelijks.
Nee man! Cafitesse is evul!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
Drink jij toevallig ook die oploskoffie Cafitesse?
Ben blij dat ik het ook eens van een kenner hoor. Zit zelf vaak op de weg, ga je 's ochtends met een dorstig koffiekeeltje langs het benzinestation krijg je een bak oploskoffiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee man! Cafitesse is evul!Hij staat hier wel, maar niemand gebruikt 'm. Hebben hier een Schaerer staan (als het je iets zegt..) met koffieboontjes.
Check, net afgeleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:19 schreef aster-x het volgende:
Lekker BoukeF, het is nog ruim voor 11en... dus volgens goed itiaans gebruik mag een Cappuccino... terras 1 svp!
Heerlijk hé, DE koffiequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef bobsqaud het volgende:
Ik heb nog 2 weken stagedaarna gewoon weer thuis DE koffie
Maar Chandler was toch ook een meisjesnaam?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Chandler het volgende:
Hier is geen koffie... thee...
mietjes hé
thuis kan ik in dezelfde modus geraken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef aster-x het volgende:
Hmm, das zwaar minder... en thuis toch wel hoop ik ?
[Senseo mode] Knop drukt [/Senseo mode]
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga koffie zetten !!
Hier ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef Haaibaaike het volgende:
De koffie smaakt lekker
alle koffie achtige dranken met suiker zijn bochtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Onze koffieautomaat op werk is een waardeloos kreng.![]()
Het enige wat nog enigszins te zuipen is is de cappucino, maar dan wel met suiker. Zonder suiker is ook dat bocht.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef bobsqaud het volgende:
Hier perfect op stage thuis met een Jura apparaat
De koffie thuis en in het Koffie SC smaakt altijd geweldigquote:
quote:
Zo erg is het nou ook weer niet hoor...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
De automaten doen het niet.
ik maak het mezelf gemakkelijk met een 1-1-startquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:07 schreef Ashram het volgende:
De koffie hier is best te doen. Weet niet wat voor merk het is.
Ik neem altijd een 1-4'tje compleet!
Liefst ervoor EN tijdens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie voor of na de sex?
Luiheid wint het weer van smaak van een goede bak koffiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor...
Ik drink geregeld een bakkie senseo, voornamelijk omdat het gewoon makkelijk is.
Maar dat zelf zetten lekkerder is, vind ik wel ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |