new age? mag je voortaan ook The Office US niet meer kijken hèquote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Die new age crap kan mij echt niet boeien.
Geef mij dan maar Fawlty Towers, Benny hill, Tommy Cooper & Mr Bean.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Geef mij dan maar Fawlty Towers, Benny hill, Tommy Cooper & Mr Bean.
Daar vind ik ook geen donder aan.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
die Britse shit mag eruit voor mij part.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar vind ik ook geen donder aan.Verder mag dat nieuwe nieuwsprogramma ook weg van mij. Ik wil meer van series als scrubs, that 70's show enzo zien en dan heb ik het niet over herhaling.
Ik kijk het vanavond/vannacht wel als ik niet moe benquote:
ja er zitten weer van die grapjes in die eigelijk net over het randje zijn, maar dat is de beste humorquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zit nu Sarah Silverman te kijken, en het is nog best grappig eigenlijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens wat zitten die mensen hier te zeiken over ondertiteling?kunnen jullie geen engels?
Ondertiteling kan heel prettig zijn als er mensen in je huis lopen te ouwehoeren.quote:Trouwens wat zitten die mensen hier te zeiken over ondertiteling?
Eens. En dat terwijl ik Boom Chicago geweldig vond toen ik er was op Leidseplein, maja dat was aantal jaar geleden en samenstelling van cast is paar keer veranderd.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef tomttt het volgende:
Mag ik even kwijt dat het CCNnews erg slecht is.... ik heb nog nooit zo iets bagger gezien!!! wat een slecht grappen en die Greg Shapiro
![]()
![]()
Zoals bij zoveel van dit soort programma's is de helft bagger en de helft wel redelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Breuls het volgende:
CCN is nog steeds megaflauw, maar ik zie het zich nog wel verbeteren denk ik. En ook al is het flauw, ik heb toch een paar keer gelachen.
Sommige afleveringen worden al voor de 4e keer uitgezonden iddquote:Op woensdag 12 september 2007 01:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
En deze Reno afl is ook al twee keer of meer geweest
Wat ik van CCN gezien heb (en dat is bar weinig want ik hou het maar zeer kort vol... eigenlijk klik ik bij voorbaat al over maar soms ben ik even iets anders aan het doen en ben ik niet snel genoeg bij de afstandsbediening) , is dat ze het heel erg grappig vinden om het hele programma in het Engels te doen door een idioot die heel geforceerd semi-serieus grappig probeert te doen... en dan als toppunt van de hilariteit (HA!... HA.... ha..... ehm... h... a....) NEDERLANDSE woordjes erdoorheen gooien...(!)quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Breuls het volgende:
CCN is nog steeds megaflauw, maar ik zie het zich nog wel verbeteren denk ik. En ook al is het flauw, ik heb toch een paar keer gelachen.
10 minuten videoclips uitzenden van World's Funniest Animal's is ook erg grappig en lollig... maar het is niet briljante TVquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
Ik zie de op z'n Nederlands uitgesproken namen niet als toppunt van de hilariteit, noch als een poging daartoe. Maar als je graag iets wil hebben om kritiek op te geven, ga vooral je gang.
Ik moest er vanavond weer om lachen trouwens. Het mag dan niet zo briljant zijn (ahum), het doel van een komisch programma is toch wel grappig zijn. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |