Ja, waarom hebben we alle Amerikaanse zenders niet hier, scheelt downloadenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Maar het lijkt me toch wel toffer, al zullen ze het nooit doen. Waarom is er niet ook gewoon Comedy Central US hier
quote:Op zondag 2 september 2007 15:44 schreef Staafje het volgende:
'Greg'?
- 'Yeah Bob'
'What are these?"
- "... MY BALLS!!"
Omdat iedereen (nouja, bijna iedereen) dan alle series daar kijkt en de kijkcijfers van de Nederlandse zenders dalen, wat betekent dat het minder rendabel is om series uit de VS aan te kopen, wat er weer voor zorgt dat men dat of niet meer doet, of het voor een lagere prijs doet, en in beide gevallen betekent dat minder inkomsten voor de Amerikaanse producenten en omroepen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:01 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben we alle Amerikaanse zenders niet hier, scheelt downloaden![]()
Ja dat wist ik, had ook een PI gebruikt. Maar goeie uitleg verderquote:Op zondag 2 september 2007 18:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat iedereen (nouja, bijna iedereen) dan alle series daar kijkt en de kijkcijfers van de Nederlandse zenders dalen, wat betekent dat het minder rendabel is om series uit de VS aan te kopen, wat er weer voor zorgt dat men dat of niet meer doet, of het voor een lagere prijs doet, en in beide gevallen betekent dat minder inkomsten voor de Amerikaanse producenten en omroepen.
In het kort: money issue.
Ze proberen een 'grappige' versie van TDS/Jon Stewart te zijn, en ze doen dus veels te overdreven 'lollig serieus met een knipoog'quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:20 schreef HiZ het volgende:
CCN kan maar beter heel snel stoppen met proberen ´lollig´ te zijn en snel betere tekstschrijvers inhuren. Anders zie ik ervan komen dat alleen de moeder van Shapiro nog wil kijken.
Tja, je kunt niet alles hebben.. ik keek het ook altijd in die volgorde. Totdat ze die laatste twee zijn gaan herhalen. The Office kan ik niet vaak genoeg zien, maar die andere twee vind ik na 1 keer wel genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef bravo het volgende:
Zucht, wat een kut programmering, normaal keek ik eerst 'the office' , daarna scrubs, daarna that 70's show, en dan slapen
Dat is nu helemaal omgegooid ... ik kijk dus nu niets meer
Begon The Office ooit op tijd dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:44 schreef scarefreak het volgende:
Ik weet het niet... ik ben niet zo blij met de nieuwe programmering...
Moet weer even kijken wat ik nu wel en niet kan/wil kijken. Gelukkig blijft The Office nog een beetje op het zelfde tijdstip, al is het dan wel 20min later pas
Stoer, ik ken ze allemaal al wel maar toch.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Family Guy komt op CCVanaf 17 september
![]()
The Sarah Silverman, dat lijkt me dus echt zo'n ruk programmaquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:50 schreef Visculmania het volgende:
OMG! The Sarah Silverman Program! Vanaf 11 September, elke dinsdag!
Feestje!![]()
Valt wel mee!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:02 schreef Mr.N het volgende:
[..]
The Sarah Silverman, dat lijkt me dus echt zo'n ruk programma![]()
Niet echt de Joods/Amerikaanse humor die is van sommige cabaretiers wel gewend ben, maar dit lijkt mij eerder zo plat als stront humor![]()
Waarom zou je ze niet op TV kunnen zien als je ze van Internet haalt ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Staafje het volgende:
(En nee ik ben niet zo iemand die alle series op internet kijk, kijk ze graag op tv).
CCN heeft dan ook he-le-maal niets met The Daily Show te maken. TDS is een goed geschreven semi-nieuwsshow met een intelligente presentator, CCN is amateur-poep-en-pies-cabaret voor op de camping. Zelden zoiets slechts gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Just_theonedear het volgende:
Vond CCN eigenlijk niets aan. Maar keek de Daily Show ook nooit.
Klopt. Ze hebben shows op het Leidseplein die erg grappig zijn en zijn soms te gast in tv-programma's.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Staafje het volgende:
Die Greg Shapiro vind ik opzich wel grappig, maar CCN kan wel een stuk beter inderdaad. Die lui van CCN schijnen van 'Boom Chicago' te zijn, een of ander amerikaans cabaretgroepje die nogal bekend schijnen te zijn in Amsterdam.
Van the Office zijn niet meer afleveringen dan ze inmiddels hebben uitgezonden., dus dat kan even duren. De andere series volg ik niet zo nauwlettend.quote:En ik zou graag nieuwe afleveringen willen zien van The Office, SouthPark en That 70's Show. Ik ben die herhalingen een beetje beu. (En nee ik ben niet zo iemand die alle series op internet kijk, kijk ze graag op tv).
Eens!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Richardfun het volgende:
CC hier in NL is echt een perfect voorbeeld van een goed idee dat in mijn ogen om zeep word geholpen door het feit dat het gerund word (da's mijn indruk) door een stel debielen met een chromosoompje te veel. Ze gooien veel te vaak programmering om zonder het aan te kondigen, de teletekst klopt vaak niet eens met wat er daadwerkelijk komt, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de beroerde kwaliteit van de ondertitels.
Het betaalt enorm kut, vandaar dat er alleen mongolen op af komen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef Richardfun het volgende:
Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik die zender beter zou kunnen runnen/ondertitelen/plannen dan de Josti-rejects die daar nu zitten. Het is echt zonde, want het is een van de weinige zenders waar ik met plezier naar kijk.
Dit denk je, of weet je somehow?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het betaalt enorm kut, vandaar dat er alleen mongolen op af komen.
Ik ben ooit eens op een site van vertalers terechtgekomen. Alleen maar geklaag hoe slechtbetaald ze zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit denk je, of weet je somehow?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Family Guy komt op CCVanaf 17 september
![]()
Misschien worden ze slecht betaald omdat ze toch niet goed zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 12:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens op een site van vertalers terechtgekomen. Alleen maar geklaag hoe slechtbetaald ze zijn.
new age? mag je voortaan ook The Office US niet meer kijken hèquote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Die new age crap kan mij echt niet boeien.
Geef mij dan maar Fawlty Towers, Benny hill, Tommy Cooper & Mr Bean.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Geef mij dan maar Fawlty Towers, Benny hill, Tommy Cooper & Mr Bean.
Daar vind ik ook geen donder aan.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
die Britse shit mag eruit voor mij part.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar vind ik ook geen donder aan.Verder mag dat nieuwe nieuwsprogramma ook weg van mij. Ik wil meer van series als scrubs, that 70's show enzo zien en dan heb ik het niet over herhaling.
Ik kijk het vanavond/vannacht wel als ik niet moe benquote:
ja er zitten weer van die grapjes in die eigelijk net over het randje zijn, maar dat is de beste humorquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zit nu Sarah Silverman te kijken, en het is nog best grappig eigenlijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens wat zitten die mensen hier te zeiken over ondertiteling?kunnen jullie geen engels?
Ondertiteling kan heel prettig zijn als er mensen in je huis lopen te ouwehoeren.quote:Trouwens wat zitten die mensen hier te zeiken over ondertiteling?
Eens. En dat terwijl ik Boom Chicago geweldig vond toen ik er was op Leidseplein, maja dat was aantal jaar geleden en samenstelling van cast is paar keer veranderd.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef tomttt het volgende:
Mag ik even kwijt dat het CCNnews erg slecht is.... ik heb nog nooit zo iets bagger gezien!!! wat een slecht grappen en die Greg Shapiro
![]()
![]()
Zoals bij zoveel van dit soort programma's is de helft bagger en de helft wel redelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Breuls het volgende:
CCN is nog steeds megaflauw, maar ik zie het zich nog wel verbeteren denk ik. En ook al is het flauw, ik heb toch een paar keer gelachen.
Sommige afleveringen worden al voor de 4e keer uitgezonden iddquote:Op woensdag 12 september 2007 01:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
En deze Reno afl is ook al twee keer of meer geweest
Wat ik van CCN gezien heb (en dat is bar weinig want ik hou het maar zeer kort vol... eigenlijk klik ik bij voorbaat al over maar soms ben ik even iets anders aan het doen en ben ik niet snel genoeg bij de afstandsbediening) , is dat ze het heel erg grappig vinden om het hele programma in het Engels te doen door een idioot die heel geforceerd semi-serieus grappig probeert te doen... en dan als toppunt van de hilariteit (HA!... HA.... ha..... ehm... h... a....) NEDERLANDSE woordjes erdoorheen gooien...(!)quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Breuls het volgende:
CCN is nog steeds megaflauw, maar ik zie het zich nog wel verbeteren denk ik. En ook al is het flauw, ik heb toch een paar keer gelachen.
10 minuten videoclips uitzenden van World's Funniest Animal's is ook erg grappig en lollig... maar het is niet briljante TVquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
Ik zie de op z'n Nederlands uitgesproken namen niet als toppunt van de hilariteit, noch als een poging daartoe. Maar als je graag iets wil hebben om kritiek op te geven, ga vooral je gang.
Ik moest er vanavond weer om lachen trouwens. Het mag dan niet zo briljant zijn (ahum), het doel van een komisch programma is toch wel grappig zijn. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |