tiefthekel heb ik daar aan. Mensen die vinden dat alle films van Tarantino geweldig vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef karr-1 het volgende:
Die film is echt fantastisch, die heb ik volgens mij wel 100 keer gezien of zo. Ik ben zoiezo een fan van Tarantino, maar deze is echt een meesterwerkje.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
tiefthekel heb ik daar aan. Mensen die vinden dat alle films van Tarantino geweldig vinden.
Tuurlijk maakt hij goede films. Maar sommigen zijn gewoon kut.
Maar nee, het zijn cult-films, dus als je cool wil zijn, vind je al die films geweldig.![]()
cult-films die je cool moet vinden omdat dat cool is![]()
From dusk till down dinges is gewoon kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]jamaar..... als je zou nou gewoon écht leuk vindt?
welneequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
From dusk till down dinges is gewoon kut.![]()
'Maar het is van Tarantino, geweldig, respect!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee. Tis niet de beste film die hij ooit gemaakt heeft, maar wel gewoon een leuke film
Dat vind ik wel aardig van je opzich!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Telecaster het volgende:
Ik vind alles van wat ie tot nu toe heeft gemaakt zwaar OK. Maar als ie een kutfilm maakt zal ik de eerste zijn die dat toegeeft.
Goeie film, regelmatig met plezier gekeken, maar de hele hype er omheen ontgaat me ook ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Bob-B het volgende:
pulp fiction is ook zoooo overgewaardeerd.
Volgens mij regisseert tarantino slechts 1 of 2 'rooms'....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Goeie film, regelmatig met plezier gekeken, maar de hele hype er omheen ontgaat me ook ja.
Persoonlijk vind ik Reservoir Dogs nog steeds één van de beste films van Tarantino.
En Four Rooms natuurlijk![]()
Sin city heeft ie in iedergeval aan meegewerkt ja. Vond ik best goed eikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef S-Two het volgende:
Pulp Fiction is wel tof ja, Reservoir Dogs ook. Die met die stewardess is ook wel redelijk, maar Kill Bill vond ik maar matig. En volegns mij is Sin City ook van hem? Wat een scheitfilm was dat zeg.
Ware het niet, dat de film geregisseerd is door Robert Rodriguez. Tarantino heeft de screenplay geschreven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
true.. alleen de laatste room is door hem geregiseerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij regisseert tarantino slechts 1 of 2 'rooms'....
Ja iedereen die lacht doet dat. Right.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, ik sluit me helemaal aan bij TS. Tarantino is zwaar overrated. Mensen die lachen bij Tarantinofilms zijn zo sneu. Je kunt gewoon horen dat ze lachen, omdat je hoort te lachen
.
Waarom zetten zoveel mensen een mening neer als een stelling.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Mustard_Man het volgende:
eens met TS.
Pulp fiction is bijvoorbeeld zooooooo overrated.
kill bill is al helemaal sneu.
wat is er sneu aan KB I en II danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Mustard_Man het volgende:
eens met TS.
Goed onderbouwtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Mustard_Man het volgende:
eens met TS.
Tarantino films cultfilms noemen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat is dus iets typisch van die filmofielen. Een soort van ongeschreven wet om dan Tarantino te moeten aanbidden.
die vond ik dan weer wat tegenvallenquote:
In Sin City heeft hij welgeteld 1 scene geregisseerd, die zowat het slechtste van de hele film is (in de auto).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Sin city heeft ie in iedergeval aan meegewerkt ja. Vond ik best goed eik
Mijn mening is altijd pure waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waarom zetten zoveel mensen een mening neer als een stelling.
Zo van: "Omdat ik het zeg, dan is het waar"![]()
Triester dan triest.
ik heb alleen KB 1 (in de bios) gekeken, daarna hadden we totaal geen behoefte om de tweede te gaan zien want allejezus wat een bagger.quote:
dankje, het kostte mij vele seconden.quote:
geen idee wat hij wel of niet gedaan heeft, ik vond het gewoon best een goeie filmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In Sin City heeft hij welgeteld 1 scene geregisseerd, die zowat het slechtste van de hele film is (in de auto).
een van de vier jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij regisseert tarantino slechts 1 of 2 'rooms'....
ow.. jij bent gewoon te dom voor KB.. zeg dat danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd pure waarheid.
[..]
ik heb alleen KB 1 (in de bios) gekeken, daarna hadden we totaal geen behoefte om de tweede te gaan zien want allejezus wat een bagger.
Die tekenfilm gedeeltes![]()
![]()
![]()
Die neppe gevechten met dat zogenaamd grappige bloedspuiten
![]()
![]()
![]()
![]()
en jaja blabla dat is gewoon een genre en daar moet je van houden en blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kankerpoep.
En als de film door iemand anders dan tarantino geregisseerd was had de hele wereld het kut gevonden.
ik spreek de absolute waarheid en je weet het.
[..]
dankje, het kostte mij vele seconden.
Absoluut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Bob-B het volgende:
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Uhuh, ik sluit me helemaal aan bij TS. Tarantino is zwaar overrated. Mensen die lachen bij Tarantinofilms zijn zo sneu. Je kunt gewoon horen dat ze lachen, omdat je hoort te lachen
.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Bob-B het volgende:
Nou bij die duffe gesprekken in Death Proofquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef MASD het volgende:
Filmliefhebbers adoreren dan ook Stanley Kubrick
En Alfred Hitchcock.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef MASD het volgende:
quote:
hahahahahaha hostel. vergeleken bij die bagger is iedere film van rodriguez een meesterwerk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:49 schreef StrayDog het volgende:
From dusk till dawn is niet eens van Tarantino.
Valt me nog mee dat niemand Hostel heeft genoemd, heeft hij alleen zijn naam opgeplakt en veel mensen denken dat de film dan ook van hem is.
hostel is van zo'n franse regisseur als ik het goed hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:49 schreef StrayDog het volgende:
From dusk till dawn is niet eens van Tarantino.
Valt me nog mee dat niemand Hostel heeft genoemd, heeft hij alleen zijn naam opgeplakt en veel mensen denken dat de film dan ook van hem is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:02 schreef MASD het volgende:
[..]
hostel is van zo'n franse regisseur als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]je zou ook eerst even op wikipedia kunnen kijken voordat je onzin gaat uitkramen op een forum.
Sukkel, waar zeg ik dat ik vind dat Tarantino kutfilms maakt? Ik zeg dat niet iedereen zomaar moet aannemen dat Trantino alleen maar goede films maakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, lekker eigenwijs en alto hoor, TS, dat je zomaar dit allemaal durft te posten. Niemand zal jou meer van meelopen betichten, want je durft toch even mooi maar te zeggen hoe kut je Tarantino wel niet vindt! Zo! Daar zullen ze niet van terughebben. Ha!
Good for you!
voor 1 keertje is ie nog net te doen. wat me nog t meest irriteert is dat het ook over amsterdam gaat, terwijl er helemaal geen opnames in amsterdam of nederland zijn geweest en er geen enkele nederlander in de film door een nederlander wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef S-Two het volgende:
Hostel vond ik dan wel weer grappig (voor een keertje).
Misschien is de Transformers wat voor je.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
Sukkel, waar zeg ik dat ik vind dat Tarantino kutfilms maakt? Ik zeg dat niet iedereen zomaar moet aannemen dat Trantino alleen maar goede films maakt.
Maar jij bent ook stoer, omdat je zeer scherp en oplettend bent![]()
mwah... dat lijkt me sterk voor een film die al 13 jaar oud is, te koop is voor 2 euro en minstens 10 keer op de nederlandse en belgische tv is geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef floris.exe het volgende:
9 van de 10 keer hebben mensen Pulp Fiction in hun lijstje met hun vijf meest favoriete films staan. 50% van die mensen heeft de film nooit gezien.
Bron?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef floris.exe het volgende:
9 van de 10 keer hebben mensen Pulp Fiction in hun lijstje met hun vijf meest favoriete films staan. 50% van die mensen heeft de film nooit gezien.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef floris.exe het volgende:
Jij hebt helaas de redenen waarom het zo gefilmd is niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb alleen KB 1 (in de bios) gekeken, daarna hadden we totaal geen behoefte om de tweede te gaan zien want allejezus wat een bagger.
Die tekenfilm gedeeltes![]()
![]()
![]()
Die neppe gevechten met dat zogenaamd grappige bloedspuiten
![]()
![]()
![]()
![]()
Reservoir Dogs vind ik juist zijn beste film, Kill Bill vond ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind alleen Pulp Fiction, Kill Bill (beide) en Death Proof goed (maar dan ook echt geniaal). De rest vond ik wat minder, vooral Reservoir Dogs was saai
Tarantino heeft alleen het script geschreven en een rol in de film, nerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:50 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
'Maar het is van Tarantino, geweldig, respect!'
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pulp Fiction: top!
Reservoir Dogs: top!
Kill Bill: top!
Jackie Brown: top!
From Dusk Till Dawn: top!
Death Proof: kanker
Inglorious Basterds: top!
Die film had ik met nul komma nul verwachtingen gekeken, vond het wel vermakelijk al moet je wel in de juiste stemming zijn. Dat laatste geld trouwens voor de meeste Tarantino films.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
Tarantino heeft maar 1 scene geschoten van Sin Cityquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef S-Two het volgende:
Pulp Fiction is wel tof ja, Reservoir Dogs ook. Die met die stewardess is ook wel redelijk, maar Kill Bill vond ik maar matig. En volegns mij is Sin City ook van hem? Wat een scheitfilm was dat zeg.
Het is al vaker op dit forum gezegd, maar volgens mij valt Tarantino vooral in de smaak bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat is dus iets typisch van die filmofielen. Een soort van ongeschreven wet om dan Tarantino te moeten aanbidden.
Ik vind dat afcajos altijd gelijk heeft, behalve als jullie dit niet vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef afcajos het volgende:
Tegenwoordig is de groep Tarantino haters net zo goed als de Tarantino adeptenVorm godverdomme een eigen mening en zeik geen regisseur af omdat ie zo populair is. Andersom natuurlijk ook, ga niet blind films leuk vinden omdat het van die ene regisseur is.
Dit soort topics zijn natuurlijk nutteloos.
100% mee eens..quote:
Eens, ik vond RD, PF en FDtD heel vet, kill bill was daarintegen super kutquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef afcajos het volgende:
Tegenwoordig is de groep Tarantino haters net zo groot als de Tarantino adeptenVorm godverdomme een eigen mening en zeik geen regisseur af omdat ie zo populair is. Andersom natuurlijk ook, ga niet blind films leuk vinden omdat het van die ene regisseur is.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef afcajos het volgende:
Tegenwoordig is de groep Tarantino haters net zo groot als de Tarantino adeptenVorm godverdomme een eigen mening en zeik geen regisseur af omdat ie zo populair is. Andersom natuurlijk ook, ga niet blind films leuk vinden omdat het van die ene regisseur is.
Dit soort topics zijn natuurlijk nutteloos.
Deathproof, OF je bent een wijf OF een fag wil je die film leuk vinden.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Deathproof, OF je bent een wijf OF een fag wil je die film leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |