allemaal koffiekopjes zekerquote:
idem hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
dat is inklaringskosten + belasting?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh eerik, ik had voor 150 dollar besteld en moest 50!!!! euro betalen aan de douane..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
idem hier... MOet nog veel te veel leren
[afbeelding]
BrandX, al 2 dagen staat ie klaar voor je:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
heb je zo'n ding in je hut, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel veel ja
Ik haat de vaatwasser inruimen echt intens.
Held!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX, al 2 dagen staat ie klaar voor je:
[afbeelding]
i kwil er 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je zo'n ding in je hut, is het weer niet goed
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh jaweldat kan zeker
en mooi dat ze je nummer heeft, en niet andersom![]()
geen dankquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Held!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal de link naar mijn huis mailen, heb hier geen QFR & geen FF
Jij had toch een vriendinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manier(kontje naar achteren en handjes in het haar:9 )
Nummers uitwisselen gaat hier altijd heel snel, en daarna pas echt een praatje maken en zo.. tja.. cultuurtje he.
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duikenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
leedvermaak
vanavond moet ik ook leren.![]()
Was de rekening kwijt maar het waren 3 dingen geloof ik. Belasting + ??? = ... + inklarngskosten = 50 euroquote:
Jij ook heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duiken [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manier(kontje naar achteren en handjes in het haar:9 )
Nummers uitwisselen gaat hier altijd heel snel, en daarna pas echt een praatje maken en zo.. tja.. cultuurtje he.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:24 schreef BrandX het volgende:
oh, en mijn vijf minuutjes zijn om, dus lieverds: [afbeelding]
Het antwoord op jou vraag gaf ik in #301. Vandaar....quote:
ga je alweer wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duiken [afbeelding]
over 150 euro moet je 28 euro belasting betalen, dus die andere 32 knaken zijn die inklaringskosten en iets onbekends.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was de rekening kwijt maar het waren 3 dingen geloof ik. Belasting + ??? = ... + inklarngskosten = 50 euro
Is het interessant genoeg om terug te lezen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zijn toch altijd terug te vinden in de op..![]()
heeft nog, geen harem..quote:
50 - 28 = geen 32 hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over 150 euro moet je 28 euro belasting betalen, dus die andere 32 knaken zijn die inklaringskosten en iets onbekends.
Mijn bedrag zou incl. belasting uitkomen op 80 euro, dan zou het totaalbedrag dus op 112 euro uitkomen. Uitgaande van dezelfde overige kosten als jij had. Op zich prima, ik ga nu in elk geval even naar de winkel om te kijken wat het moet kosten als ik 'm daar koop
Als ze 'm daar uberhaupt al hebben.
dat vindt zij goed? of ze is Indonesisch en vindt dus veel wat de man doet best?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ja. maar flirten, dansen en dergelijke mag dan toch nog wel?
jah, op dergelijke momenten denk ik dat ook inderdaad. En als er geen sms-je komt morgen gewoon weer een ander natuurlijk. Wat dat betref geen tekort aan leuke damesquote:
sorry, zit effe lompt te doen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft nog, geen harem..
[..]
50 - 28 = geen 32 hoor
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, op dergelijke momenten denk ik dat ook inderdaad. En als er geen sms-je komt morgen gewoon weer een ander natuurlijk. Wat dat betref geen tekort aan leuke dames
MOET.... LEREN.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |