3000:1 is veeeel beter dan 1000:1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, qua kijkhoek zit ik over het algemeen prima, gewoon er rechtvoor... de gehele muur van de tv meubel van dit moment wordt in augustus aangepakt, andere meubels, kleurtje etc en ook een nieuwe tv meubel, mogelijk dus nieuwe tv. Hoe zit dat met de contrastratio? Hoe hoger hoe beter of andersom?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg maar je "every-day-life-when-your-chick-is-not-around-and-when-I-am-gay" ... [afbeelding]
tentfeestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef Houniet het volgende:
wat is dat uberhaupt voor feest gast [afbeelding] [afbeelding]
ik ook nie, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja fruts, hier kan ik niet over meepraten, maar toch een heel goede middag toegewenst!
het was een verkleed feest, althans, dat zeggen ze elk jaar, en misschien dat 10% van de mensen verkleed komt. Dit jaar was het 1001 nacht, en ik vond deze broek in de verkleedkist op het clubhuis, dus trok dat ding maar aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat voor broek heb je aan![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef shifto het volgende:
Ik ben weg mensen, later!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg maar je "every-day-life-when-your-chick-is-not-around-and-when-I-am-gay" ... [afbeelding]
Altijd mooi!quote:
mazzel shiftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef shifto het volgende:
Ik ben weg mensen, later!
Tanks, heb ik weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
3000:1 is veeeel beter dan 1000:1
Veel goedkope tv's hebben 400 of 500:1, dat zou ik nooit kopen, moet wel een beetje diepe kleuren hebben. Maar dat is iets wat ik persoonlijk belangrijk vindt.
Deze tv heeft zie ik 1000:1, wat best redelijk is.
Mijn eigen tv heeft 2800:1, maar die heeft dan ook echt zwaar diep zwart bijvoorbeeld, waar het bij een normale tv snel donkergrijs is
Maar nogmaals, dat zijn dingen die ik persoonlijk belangrijk vindt.
1000:1 voldoet in principe prima
onder de 1000 zou ik 't sowieso niet kopen.
Voor de kijkhoek kun je dan in principe net zo goed LCD nemen, dat is in verbruik en warmte veel goedkoper dan plasma, wat echt heel veel energie gebruikt. Plasma geeft ook wat meer warmte af, wat irritant kan zijn, maar ook dat zijn dingen die je zelf kunt bepalen.
Ik denk in elk geval niet dat jij met een plasma beter af bent dan met een LCD scherm.
ah daar heb ik het niet zo op, geef mij maar een discotheek, lekker dansenquote:
quote:
quote:Altijd mooi!
dan heeft ze verdomde goede feromonen zegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn feromonen.![]()
Nog meer vragen?![]()
Mensen die zich niet aan het thema houden..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het was een verkleed feest, althans, dat zeggen ze elk jaar, en misschien dat 10% van de mensen verkleed komt. Dit jaar was het 1001 nacht, en ik vond deze broek in de verkleedkist op het clubhuis, dus trok dat ding maar aan
ja, dat kan daar ook wel hoor, maar deze foto's zijn buiten gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ah daar heb ik het niet zo op, geef mij maar een discotheek, lekker dansen
Mensen die een thema verzinnen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aan het thema houden..
ja, kut is datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aan het thema houden..
Whahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het was een verkleed feest, althans, dat zeggen ze elk jaar, en misschien dat 10% van de mensen verkleed komt. Dit jaar was het 1001 nacht, en ik vond deze broek in de verkleedkist op het clubhuis, dus trok dat ding maar aan
zijn toch altijd terug te vinden in de op..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Nummer 302 al.![]()
Waar zijn 299, 300 en 301 gebleven.
quote:
Goeie zaak, cross-topic postenquote:
Zij heeft mijn nummer, dus dat weet ik nog niet, maar als het kan nog morgenavondquote:
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak, cross-topic posten![]()
oh jawelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zij heeft mijn nummer, dus dat weet ik nog niet, maar als het kan nog morgenavond
was gewoon een bijna perfect uiterlijk ook als je het mij vraagt, mooi figuurtje, mooi lang haar, gezonde hoeveelheid babyvet (kan dat op je 20e nog?)
Vooral het laatste is supermooi!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat kan daar ook wel hoor, maar deze foto's zijn buiten gemaakt.
Discotheken vind ik ook prima, maar zo'n tentfeest op z'n tijd is ook supermooi.
Zuipen voor bijna niks, ultralam rondlopen daar
Best vermakelijk.
hey Bquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Nummer 302 al.![]()
Waar zijn 299, 300 en 301 gebleven.
je moet sowieso die chick eens een keer een dag aan de kant bonjouren en gewoon weer eens die hard komen zuipen hier tim.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral het laatste is supermooi!
Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op het buurtfeest geweest. Met het broertje van eer, eerst goed veel rosé opEn toen daar aan het bier!
Heerlijke avond!
allemaal koffiekopjes zekerquote:
idem hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
dat is inklaringskosten + belasting?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh eerik, ik had voor 150 dollar besteld en moest 50!!!! euro betalen aan de douane..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
idem hier... MOet nog veel te veel leren
[afbeelding]
BrandX, al 2 dagen staat ie klaar voor je:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
heb je zo'n ding in je hut, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel veel ja
Ik haat de vaatwasser inruimen echt intens.
Held!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX, al 2 dagen staat ie klaar voor je:
[afbeelding]
i kwil er 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je zo'n ding in je hut, is het weer niet goed
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh jaweldat kan zeker
en mooi dat ze je nummer heeft, en niet andersom![]()
geen dankquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Held!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal de link naar mijn huis mailen, heb hier geen QFR & geen FF
Jij had toch een vriendinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manier(kontje naar achteren en handjes in het haar:9 )
Nummers uitwisselen gaat hier altijd heel snel, en daarna pas echt een praatje maken en zo.. tja.. cultuurtje he.
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duikenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
leedvermaak
vanavond moet ik ook leren.![]()
Was de rekening kwijt maar het waren 3 dingen geloof ik. Belasting + ??? = ... + inklarngskosten = 50 euroquote:
Jij ook heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duiken [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neej, ik heb haar nummer niet. Dat werd al uitgewisseld voordat ze tegen me aan stond te rijen op een redelijk zwoele manier(kontje naar achteren en handjes in het haar:9 )
Nummers uitwisselen gaat hier altijd heel snel, en daarna pas echt een praatje maken en zo.. tja.. cultuurtje he.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:24 schreef BrandX het volgende:
oh, en mijn vijf minuutjes zijn om, dus lieverds: [afbeelding]
Het antwoord op jou vraag gaf ik in #301. Vandaar....quote:
ga je alweer wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterkte ermee dan maar... ik ga maar weer eens mn dictaat in duiken [afbeelding]
over 150 euro moet je 28 euro belasting betalen, dus die andere 32 knaken zijn die inklaringskosten en iets onbekends.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was de rekening kwijt maar het waren 3 dingen geloof ik. Belasting + ??? = ... + inklarngskosten = 50 euro
Is het interessant genoeg om terug te lezen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zijn toch altijd terug te vinden in de op..![]()
heeft nog, geen harem..quote:
50 - 28 = geen 32 hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over 150 euro moet je 28 euro belasting betalen, dus die andere 32 knaken zijn die inklaringskosten en iets onbekends.
Mijn bedrag zou incl. belasting uitkomen op 80 euro, dan zou het totaalbedrag dus op 112 euro uitkomen. Uitgaande van dezelfde overige kosten als jij had. Op zich prima, ik ga nu in elk geval even naar de winkel om te kijken wat het moet kosten als ik 'm daar koop
Als ze 'm daar uberhaupt al hebben.
dat vindt zij goed? of ze is Indonesisch en vindt dus veel wat de man doet best?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ja. maar flirten, dansen en dergelijke mag dan toch nog wel?
jah, op dergelijke momenten denk ik dat ook inderdaad. En als er geen sms-je komt morgen gewoon weer een ander natuurlijk. Wat dat betref geen tekort aan leuke damesquote:
sorry, zit effe lompt te doen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft nog, geen harem..
[..]
50 - 28 = geen 32 hoor
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, op dergelijke momenten denk ik dat ook inderdaad. En als er geen sms-je komt morgen gewoon weer een ander natuurlijk. Wat dat betref geen tekort aan leuke dames
MOET.... LEREN.....quote:
Ik ben ook aan het leren!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
MOET.... LEREN.....![]()
*probeert vingers van toetsenbord los te rukken*
Maar ik gaje wel heel erg missen, dus ben er zo wel weer
okquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
MOET.... LEREN.....![]()
vingers zaten vastgeplakt aan het toetsenbord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
MOET.... LEREN.....![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, op dergelijke momenten denk ik dat ook inderdaad. En als er geen sms-je komt morgen gewoon weer een ander natuurlijk. Wat dat betref geen tekort aan leuke dames
jah, die stond nog open omdat ik eventjes dringend weg moest .. gelukje dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het antwoord op jou vraag gaf ik in #301. Vandaar....![]()
Me tooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]leedvermaak
vanavond moet ik ook leren.![]()
Omdat dat niet de manier is je te gedragen als je een vriendin hebt maar zoals ik al zei zal het wel een indo zijn die alles pikt wat de man doetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
@ frutsel, ik wil het ook niet weten
@ de kscers die moeten leren, succes
@ mm, hoezo![]()
FIGUURLIJK, fruts, FIGUURLIJK....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vingers zaten vastgeplakt aan het toetsenbord?
wil ik weten waardoor?![]()
![]()
quote:
volgens mij hij heeft helemaal geen vriendin, dus ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat dat niet de manier is je te gedragen als je een vriendin hebt maar zoals ik al zei zal het wel een indo zijn die alles pikt wat de man doet
we geven elkaar voldoende vrijheid op bepaalde punten ja, gelukkig wel, want anders zou het snel een saaie boel worden in het leven. Voor het trouwen al leven als een gemiddeld getrouwd stel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vindt zij goed? of ze is Indonesisch en vindt dus veel wat de man doet best?
soms is het wel eens aardig jaquote:
tjoh, er wordt nergens wat in gestoken hoor, geen lul en geen tong.. niets, gewoon een avondje uit met een paar onbekende Indonesische dames. Moet toch kunnen of niet? Ik zie echt niet in wat daar nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje lieviequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
succes MPG misschien ga ik zo ook eens een poging tot leren wagen![]()
beetje flirten etc IN de discotheek oke maar daarna ook nog praten over smsjes en anders een dag niet dan is er wel weer een ander etc etcquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we geven elkaar voldoende vrijheid op bepaalde punten ja, gelukkig wel, want anders zou het snel een saaie boel worden in het leven. Voor het trouwen al leven als een gemiddeld getrouwd stel...
[..]
soms is het wel eens aardig ja
[..]
tjoh, er wordt nergens wat in gestoken hoor, geen lul en geen tong.. niets, gewoon een avondje uit met een paar onbekende Indonesische dames. Moet toch kunnen of niet? Ik zie echt niet in wat daar nuaan is. Maar misschien kun je het me vertellen, misschien hebben we wel een ander beeld en praten we over wat anders dan we van elkaar denken nu.
lees eens een paar posts terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgens mij hij heeft helemaal geen vriendin, dus ik zie het probleem niet
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje lievie [afbeelding]
Jij ook succes dan maar [afbeelding]
precies, ik zie het probleem niet. hij gaat toch niet vreemdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
tjoh, er wordt nergens wat in gestoken hoor, geen lul en geen tong.. niets, gewoon een avondje uit met een paar onbekende Indonesische dames. Moet toch kunnen of niet? Ik zie echt niet in wat daar nuaan is. Maar misschien kun je het me vertellen, misschien hebben we wel een ander beeld en praten we over wat anders dan we van elkaar denken nu.
nu zegt ie heel stoer dat hem dat niks uitmaakt zolang er maar niets meeer gebeurdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, ik zie het probleem niet. hij gaat toch niet vreemd?
wat vind je er nou van als jou vriendin dat bij andere doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |