zijn toch altijd terug te vinden in de op..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Nummer 302 al.![]()
Waar zijn 299, 300 en 301 gebleven.
quote:
Goeie zaak, cross-topic postenquote:
Zij heeft mijn nummer, dus dat weet ik nog niet, maar als het kan nog morgenavondquote:
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak, cross-topic posten![]()
oh jawelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zij heeft mijn nummer, dus dat weet ik nog niet, maar als het kan nog morgenavond
was gewoon een bijna perfect uiterlijk ook als je het mij vraagt, mooi figuurtje, mooi lang haar, gezonde hoeveelheid babyvet (kan dat op je 20e nog?)
Vooral het laatste is supermooi!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat kan daar ook wel hoor, maar deze foto's zijn buiten gemaakt.
Discotheken vind ik ook prima, maar zo'n tentfeest op z'n tijd is ook supermooi.
Zuipen voor bijna niks, ultralam rondlopen daar
Best vermakelijk.
hey Bquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Nummer 302 al.![]()
Waar zijn 299, 300 en 301 gebleven.
je moet sowieso die chick eens een keer een dag aan de kant bonjouren en gewoon weer eens die hard komen zuipen hier tim.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral het laatste is supermooi!
Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op het buurtfeest geweest. Met het broertje van eer, eerst goed veel rosé opEn toen daar aan het bier!
Heerlijke avond!
allemaal koffiekopjes zekerquote:
idem hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
dat is inklaringskosten + belasting?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh eerik, ik had voor 150 dollar besteld en moest 50!!!! euro betalen aan de douane..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
idem hier... MOet nog veel te veel leren
[afbeelding]
BrandX, al 2 dagen staat ie klaar voor je:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
komt even om het hoekje kijken hoe het hier gaatallemaal, heb maar vijf minuutjes chilltijd
heb je zo'n ding in je hut, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel veel ja
Ik haat de vaatwasser inruimen echt intens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |