abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:09:26 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50850932
Brought to you by the U.S.

Interessant artikel van abovetopsecret.com en het feit dat de datum zo dichtbij is ( augustus ) leek het mij wel een goed idee voor een topic.

In het kort. Eind juli/begin augustus begint de VS met een zogenaamde valse vlag operatie met betrekking tot visiterende buitenaardse wezens die volgens de TS in dat andere topic al een tijdje aanwezig zijn. Deze buitenaardse wezens zijn niet zodanig kwaadaardig dan dat ze wetenschappelijk afstandelijk zijn. De VS ziet ze als een bedreiging en wilt de eerste slag (die natuurlijk een daalder waard is) leveren door de wereldbevolking en hun leiders bang te maken met meldingen van verdwijningen, extra UFO waarnemingen her en der, electromagnetische storingen, niet te herleiden berichten ( via de mobiel oid? ) en andere zelfgecreëerde situaties die angst op kunnen roepen bij de gemiddelde burger.

Zijn bericht is: wees niet bang, dit zijn dus niet de buitenaardse maar de VS die het allemaal doet om ons bang genoeg te maken zodat we ertegen willen vechten. Hoe kansloos die strijd ook zal zijn.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread288370/pg1
quote:
Let me begin this post by saying that I realize, as a new member, many people will be very skeptical of what I am about to say. I also realize that in the past ATS has been the recipient of several hoaxes/scams that went on for months before being uncovered, so I do not expect anyone to believe what I am going to reveal in its entirety (though what I am about to say is the truth). I accept this and acknowledge that skepticism is necessary in any quest for the truth. I only hope that the moderators on ATS will give me the time to disclose the information I have before they make the mistake of categorizing it as a hoax.

First, let me describe how I found this site and why I chose to post here. To be clear... I did not 'find' this site as much as I have been monitoring it for 5+ years. I am well aware of the personal battles, hoaxes, and accurate information that has appeared here over the years. I know what ATS has gotten wrong and right. Why do I know this? Because part of my position with the government involves monitoring sites like these in hopes of 'feeling out' the public's possible reaction to topics like UFOs/ET presence. I did not create a membership beforehand because I have always been a listener. Now, however, there is something I need to speak out about. Please heare me out:

About four months ago my job description changed dramatically. Whereas before I had been led to believe that ET Presence was a hoax designed to mislead America's enemies, I was suddenly (and with a dramatic demonstration) informed that ET Presence was real and that, as someone who specialized in cultural affairs, I would be tasked (among others) with preparing local and state governments for disclosure. Though this was surprising in and of itself, what came to terrify me was the revelation that the ETs (though they are called 'Visitors' within the government) are actually not -- entirely -- the evil villians the public has, through popular culture, come to see them as. They are, it turns out, extremely detached and interested in us purely for scientific reasons. Our government -- or parts of it, namely the military -- have decided, however, to treat the Visitors as hostiles. My new job, as was described to me and apparently others, was to convince local governments that the ETs were hostile invaders so as to further the military's agenda regarding ETs. In other words... I was to write up 'spin' and propaganda that would help win the country's leaders over to our new 'war effort'.

This shocked me because I felt that it would lead our people into a dangerous and possibly world-ending situation. I feel that we cannot possibly defend against the Visitors (at least in a 'fighting' situation) and that the motives of the military are simply wrong-headed. Don't get me wrong, though: I know that our military leaders are well-meaning and honestly do see the Visitors as a threat... I just think they're wrong.

Anyways, what ATS needs to know is that, around early August, a 'false flag' operation will occur that will make the ETs/Visitors look like they are attacking america. Do not believe it. We cannot allow ourselves to be drawn into a war with an enemy like that.

Sorry that I cannot verify my position as I have a family and assets that would surely be taken from me if my identity were revealed.
quote:
The first phase will be simple. The goal will be to make something strange happen that, at first, will not seem overwhelmingly scary (remember, they do not want the public to panic. They want the public to be scared enough to 'fight' but not so scared that they cannot function). I was told that this phase would involve a ramp-up of 'missing person' cases and aggressive UFOs/lights in the sky. This will last for about two weeks (late July into early August) and it will be deliberately stirred so as to create a 'what's going on?' situation. The timing was chosen to coincide with the most common vacation/recerational dates (as people are more likely to 'chatter' about scary things while in large groups with friends/family).

The second phase will involve strange electromagnetic disturbances. This will NOT be blackouts. I was led to believe that things like jamming/interference of transmissions would occur. Expect everything from screwed up TV programs to bizarre, untraceable messages.

The third phase will involve a mass disapearance. After that, the 'real' war will begin due to a series of provoked air battles between UFOs and fighter jets.

Why does the military see them as a threat? It's really simple: They instinctively see them as a threat and, by definition, consider anything that can violate us territory at will as a threat.

The demonstration I saw involved videotape of both an actual UFO as filmed from a fighter jet and forensic photographs of multiple Visitor cadavers that had been recovered over the years. It was capped of by an inspection of a bell-shaped UFO that had crashed in the 1960s. This inspection occured at a civilian research facility.

I cannot say who I work for but I can say that I am not military and that I work for a branch of the federal government that is concerned with domestic affairs and public attitudes.
Het is onderhand een pagina of 4 dat topic, ik ga het nu even verder lezen.

Anyway, we hoeven geen jaren te wachten om te kijken of dit een hoax is of niet. 2 maandjes, moet te doen zijn .

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 26-06-2007 11:37:20 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:16:27 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50851164
HOAX! (sorry twee maanden te vroeg )

Is dit niet meer iets voor TRU?

(verder is dit niet meer dan een ordinaire tvp)
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:41:11 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50852078
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:16 schreef Echo99 het volgende:
HOAX! (sorry twee maanden te vroeg )

Is dit niet meer iets voor TRU?

(verder is dit niet meer dan een ordinaire tvp)
, kom over twee maanden maar terug met die opmerking, ik weet ook niet of dit wel gaat gebeuren hoor, maar als het wel zo is dan is het goed om mensen in te lichten dat het dus niet die kleine grijze wezentjes zijn die ons aan het bang maken zijn.

Het is een beetje een twijfelgeval lijkt me. Het zijn buitenaardse wezentjes (TRU) maar wel waar de VS ons mee poogt bang te maken en te misleiden via die valse vlag operaties (BNW). Ik neig meer naar BNW in deze .
Vrijheid
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:44:32 #4
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50852192
Heb het topic van Ghosthunter een beetje door zitten spitten. Het verhaal was goed. Alleen dat nemesis scenario geloof ik niet zo in. Waarom vechten als je weet dat het je dood wordt?
Lang leve mij! *O*
pi_50852350
quote:
Sorry that I haven't been able to reply since last night.

I am writing these posts from a computer at a library where I have signed in as an anonymous/general public computer user. This means that I won't be able to post at any given time and it also means that I don't have the time to read and respond to every question that is posted on the board. I have skimmed through some of the replies, however, and have the following responses to some of the most important questions:

1) The 'need to know' question is the most important. The reason behind those questions is that any classified material is only shared with government employees if they need to know the truth to perform their job. So what is my 'need to know'? Let me put it this way... do you really think it would be in the government's interest to have state trooper's shooting at Special Ops in alien disguises? Do you think the government wants state resources to be wasted chasing false flag operations or duplicating work? Sure, some 'mistakes' need to be made by state government and it would backfire if even a large minority of higher state employees knew about what was going on... but, in terms of my job, there has to be some coordination between state and fed in regards to these matters. Specifically, selected state officials need to know the difference between what is real and what isn't. This is also why I was shown a real retrieved object and Visitor cadavers. There is more to this line of thinking but I don't have the time to go into it now.

Also, keep in mind that not every area of the country is the same. I study public opinion and the response of government to it. This means that I need to know what will happen, or what the truth is, if I am to accurately predict what the reaction of a town in Alabama will be to the Visitors in comparison to the reaction of a town in Michigan. In other words, if I didn't know the basics of the truth -- and I know that I do not know everything -- I would not be able to analyze the situation correctly or coordinate with state officials once the operations start.

2)As far as monitoring goes: Not everyone in our project is happy with what is going on. The people who also monitor this site -- and know who I am -- are sympathetic to me. The gov is not some evil institution. The people I am hiding my identity from are a (influential) minority.

This might not seem to make sense in light of decades of conspiracy theories, but you have to know that the Visitor issue, so far as it is handled by the government, is rapidly changing. I cannot vouch for the exact numbers... but I sense that far more gov employees have been brought into it during the last few months than have been brought into it over the last 100 years. This is making things 'looser'. Why are they bringing more people in? Because for any large project, no matter its goals, you have to have a certain number of deckhands. This means that any project that goes from the dark to the light is bound to bring in workers who are not happy with it.

3)I tried to give a simplified summary of the military's thinking before. This was unsatisfactory to people. Let me go further. The military knows that the Visitors have superior tech, but they do not think they will go 'all the way' and use it to its fullest extent. Why? Because the Visitors are passing scientists who will use their tech for defense (as they have) and the military thinks they will only respond, one for one, to any individual engagements. I think that this will be true... but only to a certain point. Continous provocation will, I believe, generate new reactions from the Visitors.

Does this contradict my statement that the Visitors aren't totally evil? No... because what I'm saying is that they are basically scientists, not missionaries or social workers. Even a team of biologists that search the jungles for medicines carry rifles in case they cross an aggressive tiger.
quote:
Again, I have been reading some of these posts and I have to say that I am surprised that you guys expect me to write long posts instantly. It took me several minutes to write the above post (which explains my timing issues). The reality is simply that I do not have the time or ability to respond to every single post or write long posts in a matter of seconds. That is just not going to happen (as a sidenote, I now know how every other informant who has ever been on ATS feels. It is impossible to answer everyone at once).

Ok, to continue what I was writing above (I ran out of space):

4)Why I needed to see the craft: This relates to #1. I need to know the difference between real craft and fake ones. As for the real ones, the one I saw was bell or, you could say, thimble shaped. It appeared to be damaged along one side. This was pretty weird, actually, because the exterior in places that weren't burned/discolored seemed to reflect light in strange ways. Only a dull, unshaded form would appear were, normally, you would expect some sort of pure reflection. I noticed this while our briefing officer led us around the object. He said that it was some sort of 'intelligent material' or something like that.

As for the rest of the craft, the top or 'nose' (though I don't know if it was the true front) had been removed for research purposes. The whole vehicle was displayed at a 45 degree angle on some sort of pneumatic pallet (sorry, I am not a mechanic so I may be using the wrong terms) in the middle of a pretty barren looking workshop (no computers or strange gizmos... just basic storage). Actually, the facility it was in was not that impressive. I WAS NOT TAKEN OUT TO A SECRET MILITARY BASE. This part of the briefing occured in an industrial park near a fairly well populated area. It was not out in the desert or undergound or anything. In fact, the nearby companies were all pretty normal ones and I suspect that this location could fit into pretty much any recently developed suburb. Though it was a highly secured room, the overal 'complex' (and I hate to call it that because it wasn't even that big) was mostly dedicated to what we would consider to be 'everyday' technological concerns. Before we entered the security zone we passed what looked like normal scientists/engineers/researchers and none of them appeared to be military. You'd be surprised, actually, at the number who looked like they just got out of college.

Ok, that's all I have time for now.
---
Nee, niet echt TRU, het gaat hier zozeer niet over het bestaan van buitenaardsen,
maar over de valse vlag operaties die de VS van plan zou zijn in Augustus 2007 uit te voeren...
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_50852519
Interessant topic Jogy!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:29:42 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50853661
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef Echo99 het volgende:
Heb het topic van Ghosthunter een beetje door zitten spitten. Het verhaal was goed. Alleen dat nemesis scenario geloof ik niet zo in. Waarom vechten als je weet dat het je dood wordt?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread288370/pg9 en http://www.abovetopsecret.com/forum/thread288370/pg12 met posts van ghostraven.

In het kort, hij geeft aan dat de VS gokt op het feit dat de buitenaardse alleen defensief zullen blijven. En dat ze het op een gegeven moment zat zijn om steeds weer te moeten vechten tegen ons en weggaan/van verderaf gaan observeren. De poster zelf is bang dat de buitenaardse het op een gegeven moment wel zat worden maar dan dus de grote kanonnen gaan richten. Het gaat om de status quo die de leiders niet willen verliezen en die dus wel verloren wordt als blijkt dat er echt buitenaardsen zijn die ook nog niet eens zo slecht zijn. Veel mensen met invloed in allerlei gebieden zullen macht verliezen en dat mogen we niet hebben natuurlijk.

Anyway, keep it cool en alles komt wel goed lijkt me. Ook als het dus daadwerkelijk waar blijkt te zijn.
Vrijheid
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:42:09 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50856264
http://www.abovetopsecret.com/forum/profile.php?member=GhostRaven&display=posts Alle posts van de TS in dat topic, lekker makkelijk lijkt me .

Het zal mij benieuwen wat er gebeurt in augustus .
Vrijheid
  Moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 14:05:04 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_50857147
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef jogy het volgende:

[..]

, kom over twee maanden maar terug met die opmerking, ik weet ook niet of dit wel gaat gebeuren hoor, maar als het wel zo is dan is het goed om mensen in te lichten dat het dus niet die kleine grijze wezentjes zijn die ons aan het bang maken zijn.

Het is een beetje een twijfelgeval lijkt me. Het zijn buitenaardse wezentjes (TRU) maar wel waar de VS ons mee poogt bang te maken en te misleiden via die valse vlag operaties (BNW). Ik neig meer naar BNW in deze .
Uhhh, mensen inlichten? Alleen de mensen die toevallig in dit forum dit topic aanklikken? Want het lijkt me dat je dan toch een hele grote groep mensen wil waarschuwen. Een brief sturen naar de Spits heeft dan ook geen zin (die moest ff ) Anyway, dit lijkt me weer eens een volledig uit de duim gezogen verhaal. Oh ik wil best geloven dat de Amerikaanse regering allerlei dingen doet die niet door de beugel kunnen, maar ik denk niet dat dit wat met Aliens te maken heeft.

Daarnaast, hoe wil je dat bewijzen? Je schrijft dat ze dat willen doen door onder andere 'een sightinkje hier en daar'. Leuk, maar er worden denk ik zo'n beetje elke dag wel sightings gedaan. Wat je nu gaat krijgen is dat labiele personen die dit mochten lezen de conclusie trekken dat dit daadwerkelijk aan de gang is , terwijl het helemaal niet hoeft te zijn dat er meer sightings worden gedaan waarbij de reden die jij aangeeft ook daadwerkelijk de reden is.

Dat is namelijk hetzelfde als dat er nu geroepen wordt dat het chemtrailen werd stilgelegd wereldwijd nadat er wat brieven waren verschenen in de Spits.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:04:12 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50859536
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhh, mensen inlichten? Alleen de mensen die toevallig in dit forum dit topic aanklikken? Want het lijkt me dat je dan toch een hele grote groep mensen wil waarschuwen. Een brief sturen naar de Spits heeft dan ook geen zin (die moest ff ) Anyway, dit lijkt me weer eens een volledig uit de duim gezogen verhaal. Oh ik wil best geloven dat de Amerikaanse regering allerlei dingen doet die niet door de beugel kunnen, maar ik denk niet dat dit wat met Aliens te maken heeft.

Daarnaast, hoe wil je dat bewijzen? Je schrijft dat ze dat willen doen door onder andere 'een sightinkje hier en daar'. Leuk, maar er worden denk ik zo'n beetje elke dag wel sightings gedaan. Wat je nu gaat krijgen is dat labiele personen die dit mochten lezen de conclusie trekken dat dit daadwerkelijk aan de gang is , terwijl het helemaal niet hoeft te zijn dat er meer sightings worden gedaan waarbij de reden die jij aangeeft ook daadwerkelijk de reden is.

Dat is namelijk hetzelfde als dat er nu geroepen wordt dat het chemtrailen werd stilgelegd wereldwijd nadat er wat brieven waren verschenen in de Spits.
Ik vond het gewoon een interessant topic en het bewijs wordt wel geregeld als er in juli/augustus meer gaat gebeuren dan alleen een sightinkje. Als je die engelse tekst daadwerkelijk leest dan zie je dat de VS dus meer van plan is dan alleen een paar lichtjes in de lucht zoals die nu gezien worden door mensen (of die lichtjes daadwerkelijk buitenaards zijn of niet kan je voor mijn part in het midden laten hoor). Electromagnetische storingen, grotere contacts, gevechten met vliechtuigen en buitenaardse. Het zullen schermutselingen zijn e.d. En mocht het zo zijn dat de VS er echt achter gaat zitten en dus hun versie van de aliens aan ons op wilt leggen dan zal de mainstream er opeens een stuk serieuzer mee omgaan. Ach, hoe dan ook, het is voor mij hetzelfde als het hele 2012 gedoe, weet ervan voor het geval dat het gebeurt en als het niet gebeurt is het des te beter, wat mij betreft.
Vrijheid
pi_50860631
Dit is idd een verhaal dat al een tijdje rondgonst op het net.
Het wordt dan meestal direct weer gelinkt aan de NWO, want de ganse wereld verenigd, tégen een buitenaardse vijand, is natuurlijk een ideaal moment om een Nieuwe Wereld Orde in te voeren ... someone's gotta be in charge, not ?
Dit zou dus volledig mogelijk zijn zelfs zonder echte aliens, maar TS vermeldt erbij dat de aliens wss al aanwezig zijn ... hoe zouden zij hiermee omgaan ? Als ze dan toch zogezegd al in contact staan met de US, gaan ze dat dan zomaar toelaten dat hun 'bestaan' wordt misbruikt om de wereld te misleiden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:36:56 #12
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50860726
Yep, Star Wars Goes Public, zullen we maar zeggen !

.....en ons in films als Independence Day en War of the Worlds, maar laten geloven dat de E.T. kwaadaardig zijn. Dat is al brainwashing, voor dat het gaat gebeuren !
De Illuminatie weet allang hoe zij de geschiedenis willen laten geschieden, alleen moeten ze nu nog klaar zien te komen met de goddelijke helpers, die verantwoordelijk zijn voor de mensen op aarde.
Waarschijnlijk mogen de goddelijke helpers niet ingrijpen, dus is het de taak van de mensheid om een einde te maken, aan de Illuminatie van de 21e eeuw.
Denk eraan, de Illuminatie, zitten in elke hoek van de wereld, In de regeringen, politiek, kapatilisme, godsdiensten !
Allemaal uitschot, die hun geloof bazeren op lettertjes en cijfertjes (666)!
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:43:40 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50860963
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Het wordt dan meestal direct weer gelinkt aan de NWO, want de ganse wereld verenigd, tégen een buitenaardse vijand, is natuurlijk een ideaal moment om een Nieuwe Wereld Orde in te voeren ... someone's gotta be in charge, not ?
Dit zou dus volledig mogelijk zijn zelfs zonder echte aliens, maar TS vermeldt erbij dat de aliens wss al aanwezig zijn ... hoe zouden zij hiermee omgaan ? Als ze dan toch zogezegd al in contact staan met de US, gaan ze dat dan zomaar toelaten dat hun 'bestaan' wordt misbruikt om de wereld te misleiden ?
Ik weet dus niet of ze in contact staan qua praten en dergelijke, of ze hebben het in het verleden wel gedaan en één van de partijen is ermee gestopt, kan ook. Zijn niet bepaald dingen die de gemiddelde mens kan weten op dit moment.

Wat mij niet helemaal ongeloofwaardig in de oren klinkt is het feit dat die buitenaardse wetenschappers zijn en misschien nog niet een extreem geďnteresseerd zijn in deze planeet. Mochten wij opeens massaal gaan tegenstribbelen heb je een redelijke kans dat die buitenaardse dus zoiets hebben van 'ok, dan niet , later! ' en zoeken ze een andere planeet op waar ze met de bevolking kunnen spelen. who knows?

Maar waar die ghostraven bang voor is, is de mogelijkheid dat die knakkers het zat worden en even 'for good measure' hard gaan knallen. Al is mijn grootste zorg dat ik niet zou weten wat er gaat gebeuren, of het nou de buitenaardse zijn die met bommen gaan smijten of de VS die als 'scare tactic' een paar duizend mensen om laat komen en het in de schoenen van de UFO's duwt. Ik bedoel, ze weten dat zoiets goed werkt .
Vrijheid
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:14:48 #14
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50862129
Het is gewoon een feit dat de "aliens" contact zoeken met de mensheid, maar de Illuminatie hoopt natuurlijk, dat als ze d.m.v. force, de aliens weg kunnen jagen, dat ze uiteindelijk de overwinning voor zich claimen en als dat gebeurt, dan worden wij hier op aarde pas echte slaven van de Illuminatie.

Dit is een opname tijdens de Space Shuttle vlucht STS-48. Deze vlucht vondt plaats in 1991.
Hier zie je dat een "object" wordt getorpodeerd vanaf de aarde.
De shuttle bevondt zich op dat moment boven de West-kust van Australie. Heel toevallig ligt daar een grote geheime Amerikaanse militaire basis in het plaatje Alice Springs, genaamd "Pine Gap"
Vermoedelijk zou het "object" vanaf hier getorpedeert zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=Ypyc1e8caw8

Star Wars is vermoedelijk dan toch al jaren bezich.

http://www.geocities.com/Area51/Shadowlands/6583/bases010.html

Heavy shit !
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_50863257
Lol, daan gaan we hier een situatie krijgen :

De aliens zullen dus geopenbaard worden en alle debunkers hier zullen het volledig geloven, gezien de hoeveelheid officieel bewijs.
Dan gaan wij met het verhaal op de proppen komen dat de aliens dus fake zijn en dat de US er achter zit, en dan zijn wij weer de complotgelovers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:51:05 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50863429
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef UncleScorp het volgende:

De aliens zullen dus geopenbaard worden en alle debunkers hier zullen het volledig geloven, gezien de hoeveelheid officieel bewijs.
Dan gaan wij met het verhaal op de proppen komen dat de aliens dus fake zijn en dat de US er achter zit, en dan zijn wij weer de complotgelovers
. Klinkt aannemelijk.
Vrijheid
pi_50863435
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
Idd spijtig dat je reageert zonder de tekst gelezen te hebben ...
pi_50863672
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:00:49 #19
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50865907
quote:
Ok, er staat ons nog wat te wachten van onze Illuminatie assholes !

De vraag natuurlijk is, wie wordt er aangevallen ?

Kind of a Inside Job allah 911 !

Jezus, make my day !
pi_50867464
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef UncleScorp het volgende:

Klinkt jammergenoeg zeer aannemelijk.

Gewoon de hele tijd zeggen, gezien jouw posthistorie kan ik niet geloven dat jij nu wel gelooft,
volgens mij probeer jij me voor de gek te houden, kom eens met duidelijke foto's!!!
Nee joh niet die, dat zijn koplampen van een auto in de verte...
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:34:48 #21
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50869327
Misschien gaan ze het ISS station aanvallen ?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:49:14 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50878637
Weer een boeiende post van GR. Lees zelf maar .
quote:
The situation is changing rapidly. My Visitor information may have been wrong.

The schedule for EM interference/signals is being changed, with experiments in some areas being moved forward.

When the signals start you will know that it is happening and that I was telling the truth. All you need to know is contained in my other responses. You will read/understand them differently once things start to happen.

Remember to look out for the signals. That is what you have to mentally prepare for. That is what you have to take away from this whole interaction.

There is now too much interest in me and I may not be able to post until after event inititiation.
En ik adviseer iedereen om de rest van de discussie ook te lezen, nu ga ik weer verder lezen. Tering, boeiend allemaal. Ookal blijkt het een 'roman' te zijn .
Vrijheid
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 23:18:01 #23
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50879922
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Inderdaad.

Een globale dreiging vereist een globale regering.

Ronald Reagan - Alien Threat (youtube)

Het Iron Mountain Report uit 1966 behandeld het al.
quote:

EXTRATERRESTRIAL ENEMY?

When this was written, over 30 years ago they acknowledged that this would be hard to convince the people of. Even with the UFO sightings that had already been put out. What has happened in the past 30 years?

Well, there have been "alien abductions", and many more UFO sightings. To top it off, there are UFO clubs where people who have "seen aliens" or "been abducted" can get together for conventions.

To top that off, we have had over 25 years of Star Trek, which has enforced a one world government. Throughout both series and the movies they have the "New Age" philosophy. (New Age will be the only philosophy accepted by the NWO) These folks have all kinds of experience with various races on other planets. see: Dirty Watchtower Secrets. // Like Father Like Son: George W. Bush and the Fake Alien Invasion

Star Wars has also conditioned people to believe in a "galaxy far far away". These reinforce extra terrestrial life on other planets. The two movies, "V" and "V the Final Battle" and then the series shows and invasion from another planet. The movie "Alien" shows this also.

The world would have to unite, should the "movies and television programs" come to life with a "real" enemy. see: "War of the Worlds" Mind Control Experiment - New World Order Test Run
Een leuk idee voor een creatief iemand met teveel tijd om mee aan de gang te gaan in de komkommertijd.

Zie ook:

The Hoaxed Alien Invasion Scenario
The Fake Alien Invasion
etc.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:53:42 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50883351
quote:
This is a test
There is no government knowledge of ETI
There is no operation underway
All information that appeared in this thread is false
The information should be deleted immediately
There is no need to store the information
The public should not be aroused by the false information here
There is no operative named Ghost Raven

Laatste post van de user.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 01:18:20 #25
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50883956
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Aussie Bloke en Titor hielden het langer vol.

De storingen ed. was wel goed bedacht. Er zijn altijd wel storingen en als mensen erop gaan letten en elk bericht posten lijkt het ineens heel veel.

O well
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:53:34 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50886047
quote:

[..]

Ik ken het, er staat eigenlijk iets heel anders maar daar moet je oog voor hebben.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50887461
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ken het, er staat eigenlijk iets heel anders maar daar moet je oog voor hebben.
Tell us BG !
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:47:34 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50887876
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Aussie Bloke en Titor hielden het langer vol.

De storingen ed. was wel goed bedacht. Er zijn altijd wel storingen en als mensen erop gaan letten en elk bericht posten lijkt het ineens heel veel.

O well
Ik wacht de komende maand wel af. Ik twijfel nog, zou niet weten waarom maar het jeukt in mijn achterhoofd.
Vrijheid
pi_50895518
quote:
Wat moeten we daar nou van denken
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:07:58 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50895786
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat moeten we daar nou van denken
Dat is het hem juist, geen idee, maar de modjes op ats hebben hem gebanned alszijnde hoaxer.
Vrijheid
pi_50896351
Tssss ... die mods altijd he

Het was idd een meeslepend topic ergens spijtig dat het zo abrupt geeindigd is, want het kwam wel goed op dreef. Heeft ie er nou zelf zo'n 'mysterious end' van gemaakt ?
pi_50900352
quote:

[This is a test
There is no operative named Ghost Raven]

Nu is de eerste pagina van die thread aangepast, er is een mailtje toegevoegd:

U2U from Ghost Raven to Springer:
from: GhostRaven
sent: 6-26-2007 at 10:28 PM

Springer,

This was a completely fabricated story. I am not just some jerk who wanted to waste everyone's time, however. I actually was -- as I hinted in my first few posts -- studying how internet hoaxes get started. In fact, I thought that I had left more than enough hints in those posts for everyone who has been around for a long time to figure out what I was doing. In other words, I did not intend to be a malicious liar. Heck, I even picked a storyline that would be patently absurd.

At every stage in this tale I intended to write up an ending 'summary' that would state what I learned/noticed during the hoaxing. My idea was to be a 'friendly' hoaxer who could point out holes in the system... while trying to entertain everyone.

I decided to deliberately dive the thread into the ground, however, when people started talking about hunting me down, having the police arrest me, or going off into the woods. If I really was a horrible jerk I could have easily kept the community spinning for weeks. In fact, I had material written up that would have won a lot of people over. When I decided to end it, however, I decided to do it in a way that would allow everyone to watch what happens to a thread even after it has been debunked. Again, even in the end, I was experimenting.

Was this a bad thing? Not if you think practice makes perfect.

At any rate, I'd be willing to post a reply on the thread that will show how I constructed the hoax, how I altered it, and what I was looking for tomorrow (if you'd like). As much as some people may hate me... keep in mind that, unlike certain other big hoaxes, I did kamikaze it and I am willing to explain it.

Anyways, have a nice night and feel free to copy this message to the thread.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:17:01 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50900714
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:07 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Nu is de eerste pagina van die thread aangepast, er is een mailtje toegevoegd:

U2U from Ghost Raven to Springer:
from: GhostRaven
sent: 6-26-2007 at 10:28 PM

Springer,

This was a completely fabricated story. I am not just some jerk who wanted to waste everyone's time, however. I actually was -- as I hinted in my first few posts -- studying how internet hoaxes get started. In fact, I thought that I had left more than enough hints in those posts for everyone who has been around for a long time to figure out what I was doing. In other words, I did not intend to be a malicious liar. Heck, I even picked a storyline that would be patently absurd.

At every stage in this tale I intended to write up an ending 'summary' that would state what I learned/noticed during the hoaxing. My idea was to be a 'friendly' hoaxer who could point out holes in the system... while trying to entertain everyone.

I decided to deliberately dive the thread into the ground, however, when people started talking about hunting me down, having the police arrest me, or going off into the woods. If I really was a horrible jerk I could have easily kept the community spinning for weeks. In fact, I had material written up that would have won a lot of people over. When I decided to end it, however, I decided to do it in a way that would allow everyone to watch what happens to a thread even after it has been debunked. Again, even in the end, I was experimenting.

Was this a bad thing? Not if you think practice makes perfect.

At any rate, I'd be willing to post a reply on the thread that will show how I constructed the hoax, how I altered it, and what I was looking for tomorrow (if you'd like). As much as some people may hate me... keep in mind that, unlike certain other big hoaxes, I did kamikaze it and I am willing to explain it.

Anyways, have a nice night and feel free to copy this message to the thread.
Heh, ok. Check. Doet ie goed dan .
Vrijheid
pi_50905494
vaaaage shizzle dit zeg, tevens tvp

toch maar even - ondanks de hoaxaankondiging - opletten in augustus
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:34:55 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50905770
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 08:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tell us BG !
you ask we serve:
quote:
This is a test
There is no operative named Ghost Raven
Test eti underway, false.
Immediately information here.

GR.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:36:47 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50921354
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef Boswachtertje het volgende:
vaaaage shizzle dit zeg, tevens tvp

toch maar even - ondanks de hoaxaankondiging - opletten in augustus
Dat heb ik dus ook ja .
Vrijheid
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:37:43 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50921409
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

you ask we serve:
[..]

Test eti underway, false.
Immediately information here.

GR.
Oeh, nice spin .
Vrijheid
  donderdag 28 juni 2007 @ 01:46:27 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50925155
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Oeh, nice spin .
Ik ben dan ook iemand die direct ergens details in ziet.
Blame the booz ik wilde nog wat typen maar ik kan niet op de woorden komen, verder wel een kusje voor jogy.
pi_50927090
Ze beginnen eraan !!!

Grote stroomuitval in New York
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:22:26 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50928038
quote:
CHICAGO -- Radio listeners and television viewers across Illinois got some unexpected -- and unexplained -- interruptions on Tuesday morning.

Tones from the Emergency Alert System were inadvertently broadcast on radio and TV stations, sporadically interrupting programming.

The Federal Emergency Management Agency said in a statement it is installing a new satellite warning system and that the tones were part of a test. The sounds were intended to be heard internally but were accidentally broadcast instead.

The tones, sometimes lasting three or four minutes at a time, were broadcast several times Tuesday morning. FEMA said the accidental alerts were caused by a contractor's installation error.

Spokeswoman Alexandra Kirin said any states tied to the Illinois broadcast network were potentially affected, including Indiana, Missouri, Wisconsin and Michigan.

Broadcasters said in addition to the alerts, their signals were scrambled and other stations were being broadcast on their frequencies.

There was no emergency, and the Illinois Emergency Management Agency was not told that the test would be conducted, officials said.
Bron

Zoekactie

Het is mogelijk dat het dus daadwerkelijk testen zijn geweest.
Vrijheid
pi_50935123
anti-climax
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:45:32 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50936333
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:22 schreef jogy het volgende:

Het is mogelijk dat het dus daadwerkelijk testen zijn geweest.
"Test eti underway, false."
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:46:06 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50936365
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef Nee het volgende:
anti-climax
Nee joh! we hebben gewoon de mogelijkheid erbij gestopt dat die knakker gesnapt is en monddood is gemaakt. Extra intrige! .
Vrijheid
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:49:40 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50936516
Ik vind die spin van mij steeds interresanter worden in dit gedoe, ik ga er maar eens wat meer over lezen.
pi_50940738
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind die spin van mij steeds interresanter worden in dit gedoe, ik ga er maar eens wat meer over lezen.
Wat bedoel je precies met die spin? Als in een nieuwe draai? Vroeg ik me even af (verder idd interessant wat je al schreef, zit zeker wat in!)
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:02:39 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50941033
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:53 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met die spin? Als in een nieuwe draai? Vroeg ik me even af (verder idd interessant wat je al schreef, zit zeker wat in!)
Ja spin/draai indd.
Ik ben bekend met het soort van abrupt beindigen van alle info en het een hoax noemen, dat doet iemand enkel als er leads zijn (hij zn hachje moet redden, wanneer je wat teveel zegt kun je het niet terugnemen, je kunt enkel het zo neerzetten dat het lijkt alsof het een hoax was maar tegelijkertijd een bericht achterlaten te zeggen dat het eigenlijk geen hoax is, ene positieve vorm van doublespeak.)

Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen toen ik nog erg actief was, daar ga ik trouwens liever niet verder op in.

Ik denk dat de betreffende persoon zich stil wilt houden en zn zegje gedaan heeft, en om de filters te slim af te zijn laat hij alles als hoax achter met een verborgen msg.

Zo werkt dat.
pi_50941188
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja spin/draai indd.
Ik ben bekend met het soort van abrupt beindigen van alle info en het een hoax noemen, dat doet iemand enkel als er leads zijn (hij zn hachje moet redden, wanneer je wat teveel zegt kun je het niet terugnemen, je kunt enkel het zo neerzetten dat het lijkt alsof het een hoax was maar tegelijkertijd een bericht achterlaten te zeggen dat het eigenlijk geen hoax is, ene positieve vorm van doublespeak.)

Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen toen ik nog erg actief was, daar ga ik trouwens liever niet verder op in.

Ik denk dat de betreffende persoon zich stil wilt houden en zn zegje gedaan heeft, en om de filters te slim af te zijn laat hij alles als hoax achter met een verborgen msg.

Zo werkt dat.

Thnx voor de toelichting. Ik zie nml de Amerikaanse regering wel in staat om dit soort geintjes uit te halen (MJ-15 heet dat clubje van de alien-coverup toch?)...

Verder heb ik ooit al eens wat gelezen hieromtrent (alien-kwestie) en toen las ik dat er min of meer 2 buitenaarde partijen waren: 1 die vredelievend waren en probeerden duidelijk te maken dat alleen vrede een optie was, wilden ze met de mensen (USA government) samenwerken en 2 een geavanceerd technologisch ras die ons wel techniek wilden geven in ruil voor bepaalde belangen hier op aarde. En er schijnt dus gekozen te zijn voor groep 2.

Ik zie dus in zijn bericht een indicatie dat groep 1 nog steeds ons wil helpen en dat ze 'weer' terug zijn. Laten we hopen - mocht het allemaal al waar zijn natuurlijk - dat we massaal voor de 1e groep gaan - aangezien technologie leuk en aardig is, maar in handen van de verkeerden heb je er niets aan. En zie hier de wereld...

is gonna save us!
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:27:59 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50941803
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Thnx voor de toelichting. Ik zie nml de Amerikaanse regering wel in staat om dit soort geintjes uit te halen (MJ-15 heet dat clubje van de alien-coverup toch?)...
Nee het heet PI-40, het heette ooit Mj12 overigens.
Ook wel majestic 12 genoemd. Maar nu dus PI-40. Het is trouwens niet een 'alien coverup' clubje eerder een desk. Het is een onderzoeks team geweest inzake nu is het volgens de regering en hunzelf disclosed. Natuurlijk is dat 2e bullshit want dat soort organisaties disclosen nooit hun volledige materiaal.
Beetje zelfde verhaal als de Cia dus. PI-40 werkt overigens samen met een groep wiens naam ik hier absoluut niet ga noemen. Maar ik wel kan zeggen dat het om de top gaat van de macht.
quote:
Verder heb ik ooit al eens wat gelezen hieromtrent (alien-kwestie) en toen las ik dat er min of meer 2 buitenaarde partijen waren: 1 die vredelievend waren en probeerden duidelijk te maken dat alleen vrede een optie was, wilden ze met de mensen (USA government) samenwerken en 2 een geavanceerd technologisch ras die ons wel techniek wilden geven in ruil voor bepaalde belangen hier op aarde. En er schijnt dus gekozen te zijn voor groep 2.
Dat is mogelijk, meer kan ik er niet over zeggen.
quote:
Ik zie dus in zijn bericht een indicatie dat groep 1 nog steeds ons wil helpen en dat ze 'weer' terug zijn. Laten we hopen - mocht het allemaal al waar zijn natuurlijk - dat we massaal voor de 1e groep gaan - aangezien technologie leuk en aardig is, maar in handen van de verkeerden heb je er niets aan. En zie hier de wereld...

is gonna save us!
Ik denk dat de wereld zichzelf moet leren redden, op redding wachten van politieke leiders of buitenaardsen is het toppunt van lafheid. Schaaps gedrag.
pi_50942353
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee het heet PI-40, het heette ooit Mj12 overigens.
Ook wel majestic 12 genoemd. Maar nu dus PI-40. Het is trouwens niet een 'alien coverup' clubje eerder een desk. Het is een onderzoeks team geweest inzake nu is het volgens de regering en hunzelf disclosed. Natuurlijk is dat 2e bullshit want dat soort organisaties disclosen nooit hun volledige materiaal.
Beetje zelfde verhaal als de Cia dus. PI-40 werkt overigens samen met een groep wiens naam ik hier absoluut niet ga noemen. Maar ik wel kan zeggen dat het om de top gaat van de macht.
Oke thnx for the info
quote:
Dat is mogelijk, meer kan ik er niet over zeggen.
begrijpelijk idd..
quote:
Ik denk dat de wereld zichzelf moet leren redden, op redding wachten van politieke leiders of buitenaardsen is het toppunt van lafheid. Schaaps gedrag.
Oh ik wilde het niet doen overkomen alsof ik hen alles wil laten regelen, maar je hebt natuurlijk helemaal gellijk. Ik ga er meer vanuit dat er positieve motivering kan zijn dan dat ze idd ons komen redden. Ik zie het als een potentiaalverhoging van de mens. Dus idd ZELF werk verrichten. Maar de plaatste ik, omdat ik er van overtuigd ben dat wij het daadwerkelijk zelf ook kunnen bewerkstelligen. Dus ik ben het met je eens..
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:57:10 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50954599
n.b. Ik muiste even nog eens over dit topic en zag de naam stephen greer staan, nu ben ik geinterreseerd.
pi_50959500
Aha

Ik zal eens gaan googlen op die naam.. Tis iemand die blijkbaar aardig op de hoogte is.. thnx!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 03:32:11 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50959612
www.disclosureproject.org

@ boswachtertje.
pi_50959961
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:32 schreef BaajGuardian het volgende:
www.disclosureproject.org

@ boswachtertje.
Thnx

Tis af en toe bijna 'irritant' te noemen dat er zo veel gaande is. Maar dan lees ik weer een paar zinnen en dan weet ik inderdaad weer waarom ik het allemaal lees. Omdat ik het niet zo zeer wil weten, maar omdat ik het juist wil verbeteren. Door het uiteindelijk weer te weten...

Ik kan eigenlijk alleen maar blijven herhalen dat 9/11 mijn eye-opener is geweest. Daar kan ik niet echt over spreken in termen van 'dankbaarheid' etc. Maar gelukkig helpt internet een aardige hand mee met al die sites die meer vertellen dan de boeken etc...

Ik ga je volgens mij een keertje PM'en.. U bent een bron van wijsheid
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:59:22 #54
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50967479
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:
n.b. Ik muiste even nog eens over dit topic en zag de naam stephen greer staan, nu ben ik geinterreseerd.
het is steven greer ( levert wat meer hits op in google)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:34:29 #55
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50970391
Okay, aliens

Ik denk zelf dat, en als, er aliens zijn die de aarde bezoeken, zij geen "toestemming" nodig hebben van welke regering dan ook wanneer zij zich zouden willen tonen aan de "gewone" burger.

Bullcrap dus imho.
Als de regeringen dit allemaal al zouden weten dan lijkt het me ook stug dat die informatie niet ( met harde bewijzen ) naar buiten komt.

Vooralsnog denk ik dat dit meer een gevalletje "wishfull thinking" is van een stelletje over-enthousiaste star-trek fans.
Inter Arma Enim Silent Leges
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:08 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50970676
Hmm, schijnen wat rare dingen te gebeuren op ats op het moment.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:44:09 #57
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50970713
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Hmm, schijnen wat rare dingen te gebeuren op ats op het moment.
zoals?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:48:25 #58
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50970859
Hmm.. iemand beweert een video opname te hebben van zijn "alien" ontvoering
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:53:06 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50971005
Zoals dat ik er niet op kan komen, maar wel herinner dat er gister nogal wat site owners in dat topic kwamen en de hele bende zowat leegeditten, god knows why.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:01:21 #60
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50971275
Omdat het een hoax is en zonde van de HDD ruimte?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:03:05 #61
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50971338
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Zoals dat ik er niet op kan komen, maar wel herinner dat er gister nogal wat site owners in dat topic kwamen en de hele bende zowat leegeditten, god knows why.
kan je iets concteter zijn
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:04:25 #62
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50971381
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:48 schreef 3doorsdown het volgende:
Hmm.. iemand beweert een video opname te hebben van zijn "alien" ontvoering
wie beweert dat?

ps: abductions zijn the real thing

zie: budd hopkins
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:05:50 #63
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50971429
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:01 schreef 3doorsdown het volgende:
Omdat het een hoax is en zonde van de HDD ruimte?
kom je alleen om te bashen? , want aan je posts te zien heb je bar weinig kennis van het ufo/alien gebeuren
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:14:07 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50971797
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef huupia het volgende:

[..]

kan je iets concteter zijn
Nou ik keek er vanochtend even naar en er waren allemaal posts van site owners dat bepaalde dingen verwijderd waren en wat posts van mensen die wel dingen quoten wat verwijderd was etc..
En 10 minuten later was de site niet meer te bereiken, en is het nu nog niet.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:18:11 #65
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50971962
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef huupia het volgende:

[..]

kom je alleen om te bashen? , want aan je posts te zien heb je bar weinig kennis van het ufo/alien gebeuren
Nee absoluut niet, ik vind het interessante stof. Alleen ben ik iets "sceptischer" dan vroeger met deze dingen. Een complot zoeken in een complot over een complot gaat mij te ver.

Ik denk dat er ( zoals de laatste jaren wel vaker ) gewoon weer niks gaat gebeuren in Augustus. Maar het zou grappig zijn als het wel zo zou zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:24:22 #66
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50974442
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef 3doorsdown het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, ik vind het interessante stof. Alleen ben ik iets "sceptischer" dan vroeger met deze dingen. Een complot zoeken in een complot over een complot gaat mij te ver.

Ik denk dat er ( zoals de laatste jaren wel vaker ) gewoon weer niks gaat gebeuren in Augustus. Maar het zou grappig zijn als het wel zo zou zijn.
okay, ik ben ook veel te serieus
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:26:35 #67
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50974516
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:04 schreef huupia het volgende:

[..]

wie beweert dat?

ps: abductions zijn the real thing

zie: budd hopkins
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread289146/pg1
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:23:46 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50978049
Link doet het niet, ik snap echt de ballen hiervan. Ik kom ats gewoon niet op
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:55:29 #69
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50981014
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Link doet het niet, ik snap echt de ballen hiervan. Ik kom ats gewoon niet op
ik wel

heb je een van bg?

of last van de aivd
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:23:26 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50982053
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:55 schreef huupia het volgende:

[..]

ik wel

heb je een van bg?

of last van de aivd
Hoe bedoel je een van bg?
Ik kom er gewoon niet op, doet gewoon time out, below top secret kom ik wel op maar die is extreem langzaam.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:02:54 #71
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_50984973
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoe bedoel je een van bg?
Ik kom er gewoon niet op, doet gewoon time out, below top secret kom ik wel op maar die is extreem langzaam.
Hij bedoelt of je een BAN hebt op ATS.

Ik kom er gewoon op, constant dus het is vást en zéker een complot tegen BG!

vrijdag 29 juni 2007 @ 22:05:30 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50985050
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef 3doorsdown het volgende:

[..]

Hij bedoelt of je een BAN hebt op ATS.

Ik kom er gewoon op, constant dus het is vást en zéker een complot tegen BG!

Hoe kan ik nou een ban hebben op ATS als ik wel op BTS kan komen, het is dezelfde server.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:23:07 #73
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50985561
misschien ff je comp opnieuw opstarten. wil ook nog wel eens helpen
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:46:42 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50988361
Al gedaan.
pi_51036193
Spannend verhaal!!

Jammer dat ik nu hard aan het studeren ben voor komende toetsweek... kga me hier binnenkort toch wat meer in verdiepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')