Nice! Aanstaande vrijdag vlieg ik naar Vancouver waar we anderhalve dag hebben om rond te kijken en die suspension bridge lijkt me wel watquote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef tevebe het volgende:
Lonely Planet FTW
http://www.vancouverattractions.com/
Die Capilano Suspension bridge is de grootste tourist trap die er bestaat. 20 dollar betalen om met een paar honderd andere toeristen over een onverklaarbaar populaire brug te lopen; aldus The Rough Guide... je kan naar een soortgelijke brug bij Lynn Canyon, die is gratis en kun je ook erg mooi door de bossen / heuvels wandelen. Ook makkelijk met de bus te bereiken vanuit de veerhaven.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef mouzzer het volgende:
Nice! Aanstaande vrijdag vlieg ik naar Vancouver waar we anderhalve dag hebben om rond te kijken en die suspension bridge lijkt me wel wat![]()
Gefeliciteerd en succes!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef tevebe het volgende:
Ook maar even hier zetten dat ik werk gevonden heb en dat ik morgen moet beginnen....
Bedankt voor de tips! Anderhalve dag is vrij kort ja, het is een groepsreis dus zit vast een het reisschema maar heb het idee dat het niet de laatste keer zal zijn dat ik die kant op gaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:17 schreef tevebe het volgende:
Nou je hebt kans dat het volgende week 1dagje minder weer is. Voor de rest zijn de weersvoorspellingen gunstig. Anderhalve dag is vrij kort om Vancouver te bekijken. Ik raad aan om een paar van die dingen te doen die op die site staan. Voor de rest is het ook leuk om over Robson Street te lopen en om daar even te eten. De Seawall is ook leuk om te doen. Fiets huren en door Stanley Park gaan fietsen.
Alaska lijkt me ook mooi om te zien. Klinkt als een mooie reis die je gaat maken! Huur je een camper of ga je met een huur auto?
Ohja wel foto's plaatsen he
Thanx.. net m'n eerste werkdag gehad... Het was HEET.. 34 graden geen wind en 8u in de zon moeten werken. Ik doe nu sprinklers installeren. We waren wel op een mooie locatie in North Van. Vlakbij Grouse en uitzicht op de zee. Op deze dagen lijkt het me zo relax om in Vancouver te wonen. Donderdag na het werk gaan we naar het strand en daarna eten op Robson. Het zal wel weer Earl's wordenquote:
Ah slapen in tentjes.. Dat hebben wij ook gedaan 6 jaar geleden. Rondreis van 3 weken door BC en AB. Er zijn ook genoeg plekken in BC om beren te zien vissen, maar als je dan toch in Alaska bent.. Blijf wel weg van de beren. Blijf op een veilige afstand en doe niet tzelfde als ik 6 jaar geleden deed. Ik rende een beer achterna in het bos om een foto te maken. En die foto is nog mislukt ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Anderhalve dag is vrij kort ja, het is een groepsreis dus zit vast een het reisschema maar heb het idee dat het niet de laatste keer zal zijn dat ik die kant op gaWe reizen met een kampeerbus en slapen voornamelijk in tentjes en af en toe in een hostel. Alaska zijn we maar 2 dagen maar wel bij een plek waar je beren in een rivier naar zalm kan zien vissen.
Hopelijk heb ik je hierbij geholpen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:14 schreef Laurey het volgende:
HiBonjour people!
Nu zit ik ook voor twee maandjes in Canada, in Montreal! Ik ben hier om op kindjes te passen in een Canadese familie. Dit omdat ik frans wil leren en omdat ik eens iets helemaal anders wilde dan een gewone strand vakantie
In de weekenden ben ik vrij en kan ik Montreal verkennen, ik ben er afgelopen weekend al geweest en het is super!!!
Het probleem wat ik hier heb is alleen de taal.. veel mensen spreken gelukkig engels, maar de kids niet! Dus het is nog wel eens lastig!
Is er iemand die op dit moment ook in Montreal of ergens zit? tja ik heb wel wat berichtjes hier op het forum gelezen, maar echt niet allemaal... PFFF hihihi!
Au revoir!
Laurey
Qui, dat heb ik wel begrepen jahhh haha!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:32 schreef tevebe het volgende:
Als je Frans wilt leren dan is Quebec de foute plaats.. Is hetzelfde als Nederlands leren in Zuid-Afrika. In Frankrijk begrijpen ze je niet.
Wij waren eerst een beetje verdwaald met de auto, en toen kwamen we door een nogal ruige buurt... Dat was dus niet stoppen. Maar downtown zou niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:36 schreef Koploperkopper het volgende:
En kun je veilig met een DSLR door downtown Vancouver wandelen?
Elke grote stad heeft zijn mindere buurten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef Koploperkopper het volgende:Dacht dat Vancouver 1 en al een puike buurt was. M'n denkbeeld, wat doe je!
True, maar wat moet ik mij erin bij inbeelden, Bronx/Harlem?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Elke grote stad heeft zijn mindere buurten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |