Pos komt hier haast nooit meer, dus kan ik rustig haar ikoontje gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:36 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht verdomme dat het Pos was. Ik wilde al een welkomskusje geven
Stern is goed.
Je bent dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef wyccie het volgende:
Goeiemorgen. Ik moest pissen.
Ik kan me er enorm mee vermaken jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je nog steeds verslaafd aan Second Life, Pos?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch kon hij Jock Ewing niet doen vergeten.
In west is het prima...alles in bloeiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat, ik heb nu weekend maar ben erg toe aan vakantie. Hoe is 't in West?
Ja vroeg me af of je hem soms in een andere kleur wil ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En o ja, ik heb een nieuwe avatar.
Ik moest hardop lachen, wycquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef wyccie het volgende:
Dat zag ik ook al toen ik het blaadje een paar dagen geleden doorbladerde. Ik was dus niet de enige die daar aan dacht.
Net als toen achter de schuifpuiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik stond van de week nog bij je in de tuin![]()
[..]
![]()
Tja, een beetje nutteloos wezen, hè. Daar ben ik goed in. Vooral tussen 12 en 3 's nachts.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef pos het volgende:
Ik moest hardop lachen, wyc
Met jou ook alles goed?
Neuh, blauw is wel lekker koel voor in de zomer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef pos het volgende:
[..]
Ja vroeg me af of je hem soms in een andere kleur wil ?Heb ik ook hoor.
Heb er ook 1 met zonnestralenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, blauw is wel lekker koel voor in de zomer.
Da's gelijk ook weer wat verwarrender en dat is maar goed ook, morgen zal ik wel weer op mijn lazer krijgen van Tokay. Dat ik weer teveel ge-slowchat heb.quote:
O mag dat niet meer? Is TH zeker ook weer weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's gelijk ook weer wat verwarrender en dat is maar goed ook, morgen zal ik wel weer op mijn lazer krijgen van Tokay. Dat ik weer teveel ge-slowchat heb.![]()
Tokay is gewoon jaloers dat ik niet bij haar in de tuin sta of aan het balkon hang.quote:
Die zie ik ook nog maar zelden. Misschien dat Wyccie daar iets meer over kan vertellenquote:Is TH zeker ook weer weg?
Ja, sinds jij in m'n tuin staat zijn er wel meer vrouwen jaloers op me. M'n buurvrouw vraagt ook steeds wanneer je weer komtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tokay is gewoon jaloers dat ik niet bij haar in de tuin sta of aan het balkon hang.
[..]
Die lui van verderop moeten hun hond wel aangelijnd houden. Wat een aggressief beestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:16 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, sinds jij in m'n tuin staat zijn er wel meer vrouwen jaloers op me. M'n buurvrouw vraagt ook steeds wanneer je weer komt
Ik had je er al voor gewaarschuwd Scrutquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lui van verderop moeten hun hond wel aangelijnd houden. Wat een aggressief beest![]()
Ik ben helegaar niet moeilijk !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:15 schreef tong80 het volgende:
Ik heb TH elke dag wel op MSN. Zal eens vragen wat er ius. Is een moeilijk menneke dus kan van alles zijn
Of the creature from the black lagoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:17 schreef pyl het volgende:
Als je het mij vraagt, zou ik zeggen: Marijke Höweler.
quote:black black, black black leather,
smash smash, black black leather,
kill kill, black black leather,
crash crash, black black leather,
i'm the creature from the black leather lagoon
Als je het mij vraagt, zou ik zeggen: dat is correct.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:17 schreef pyl het volgende:
Als je het mij vraagt, zou ik zeggen: Marijke Höweler.
'k Zou zeggen: ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef Z het volgende:
Is het correct Tokay?
In the rebound:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef Z het volgende:
Is het correct Tokay?
Ilse DeLange? Ik zou zeggen: dat is correct.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:44 schreef Z het volgende:
Wat ziet Ilse er goed uit met zwart omrande ogen, dat vond ik bij Gwyneth ook al zo.
Ah, jij weet het al, zie ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:02 schreef Tokay het volgende:
Ik zou zeggen: wat een treurig plaatje....![]()
Meneer rouwt om het verscheiden van de majoor?
En vindt hij troost bij een kopje, uit een piramide getrokken, thee?
Ah, was ik inderdaad warm!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:03 schreef pyl het volgende:
Ah, jij weet het al, zie ik.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef pyl het volgende:
Nou ja, te gemakkelijk, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef pyl het volgende:
Hij houdt van gevulde soep?
Nou ja... op één letter na, dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef Tokay het volgende:
Meneer in sepia heeft niets met het Leger des Heils te maken, maar hij heeft wel iets gemeen met de oprichter ervan.
En wanneer ga jij een huis kopen, J.?quote:
Dankje!! Ik zal Peaceman ook feliciteren vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef Tokay het volgende:
Mijn felicitaties, Diaan, ook voor peaceman!
[afbeelding]
En vergeet tzt geen topic te openen in K&W, hè?
Zoek het wat dichter bij huis, Diaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaanse?
Ha!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Tokay het volgende:
Schaakster?
Ik trap daar natuurlijk niet in, in die oubollige tennisoutfit.![]()
Pos! Scrut!! Goed!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Michaela Krajicek
Sh*t!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef pyl het volgende:
Ha!
Ik ben m'n eigen avatar een beetje kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
Neem jij eigenlijk langdurig waar voor pos, pos? Eh, scrut?
Nope. Tokay mag dan niet voorspelbaar zijn, ik ben dat wel. associatief gezien danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ... tja, dat moet haast wel een lid zijn van een Nederlands jaren-tachtig bandje. Tedje & de Flikkers hebben we onlangs al gehad, dus ik doe een gok op de toetsenist van Toontje Lager.![]()
Is dit Richard Krajicek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Tokay mag dan niet voorspelbaar zijn, ik ben dat wel. associatief gezien dan
Kijk even of ie niet in een andere straat staat, had ik laatst ook met mijn rijwiel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben m'n eigen avatar een beetje kwijtgeraakt.
Oh, dan staat-ie waarschijnlijk bij Pos in de tuin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kijk even of ie niet in een andere straat staat, had ik laatst ook met mijn rijwiel.
Z'n sidekick in Wayne's World.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm ja, het is allemaal aan mij voorbijgegaan, maar is dit niet dezelfde acteur als degene die Austin Powers speelt (in ieder geval iemand uit zijn entourage - dacht ik)? Mike Myers, of zoiets. Of zijn buddy. Ja.
Dana Carvey, ook erg leuk als Church Lady in Saturday Night Live.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef pyl het volgende:
O ja, Wayne's World. Beavis en Butthead van vlees en bloed. Zijn naam echter ....
Tokay gaat er altijd vandoor als ik hier ben, héél voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef pyl het volgende:
Tokay weet het vast (die is nogal van de filmsterren en de rode lopers en de bladen en zo), maar die verkeert momenteel elders.
(Bij de tandarts in de stoel, mag ik hopen.)
Imca Marina.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef Gellius het volgende:
Tsja, wat zullen we nu weer es hè?
Amerikaanse?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:31 schreef pyl het volgende:
Wat is het toppunt van voorspelbaarheid?
[afbeelding]
Die is gisteren ... eh ... al geplaatst.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef pyl het volgende:
Da's Kiel Martin, Scrut. En nu niet meer voordringen.
Jockey?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Die is gisteren ... eh ... al geplaatst.
[afbeelding]
Nee, het is Diaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef Tokay het volgende:
Scrutinizer! Je avatar.![]()
Is het Majoor Bosshardt?![]()
Nederlandert?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:46 schreef pyl het volgende:
Nee, geen jockey, hoewel meneer vaak paard reed.
Meneer speelt hier toneel, in een ander kloffie dus dan we van hem gewend zijn.
Whehe. Hou op man!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het is Diaan.
Nope. Geboren en getogen Londenaar. (Londenaart?)quote:
Heee ik zie mezelf...quote:
Weet je zeker dat het geen snookeraar is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Nope. Geboren en getogen Londenaar. (Londenaart?)
Mooi hè? En zelfs dát is niet het kloffie waarin we hem meestal zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke houtje-touwtje jas.
Royalty? Penose?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm ......... nee, met de politie had meneer niets van doen. Daar moest je verre van blijven, vond hij.
Meneer is geen acteur, hè Scrut. Ik zeg het maar even duidelijk en helder, omdat je vermoedelijk abusievelijk die kant op zit te denken. Goed lezen hoor.
Nee, maar zijn vader wel (al zal je dat niet verder helpen).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:28 schreef Tokay het volgende:
Meneer was een geestelijke (met een grote verkleedkist op zolder)?
Nee, wel adelllijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Royalty?
Whehehehe ...quote:Penose?
The Beatles hadden een nefaste invloed op de jeugd, zou meneer hebben gevonden als hij ze had meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Z het volgende:
Was het de negende Beatle?
Yessirree!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Baden Powell?
Moah, informant.... dat zou Jesus nooit doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmm ... ja, is dat niet die Spaanstalige straatbendeleider die ze weleens oppikten en naar het Hillstreet Bluesbureau brachten om als informant te dienen?
Jawel, onder druk hè. Anders ging hij achter slot en grendel hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, informant.... dat zou Jesus nooit doen.![]()
Hij regelde de zaakjes gewoon, natuurlijk geheel in het belang van de kindertjes in de arme wijken. Trinidad Silva, net zo dood als Kiel Martinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Jawel, onder druk hè. Anders ging hij achter slot en grendel hoor.![]()
En als Majoor Bosshardt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Trinidad Silva, net zo dood als Kiel Martin![]()
Spotten met Majoor Bosshardt? Waar zie jij dat? Dat zou ik nooit doen. Ik niet hoor.quote:
... die haar zaakjes regelde in het belang van de kindertjes in de arme wijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed beschouwd was De Majoor natuurlijk ook een straatbendeleider.![]()
Denk daar nog maar eens goed over na als je heuvel opfietst en de hemel openbreekt.quote:
Er was zonet ineens een rode flits uit 6ijn 6eeldscher6 en nu lijken so66ige letters het niet 6eer te doen.quote:
Even pro6erenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef peaceman het volgende:
Opnieuw starten wil wel eens helpen....
Zit geen m in die zinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt opgelost!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef peaceman het volgende:
We worden in de 6aling geno6en volgens 6ij.....
De K doet het pri6a hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef peaceman het volgende:
i9 geloof er geen bal scrut.... je houdt ons voor de ge9!
Ik ga eerst even eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef tong80 het volgende:
Spleenheup is een universeel woord. Eén ieder mag er zijn eigen associatie op los laten.
Woord gebezigd door deftige Haagse dame met een rollator.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:18 schreef Gellius het volgende:
Ha, een trucje. Maar dan moet je vroeger opstaan hoor: wat versta jij er onder?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu 6aar hopen dat nie6and een plaatje van 6o6 6arley plaatst.
Bob Marley RIP enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb die stinkende kut-rasta latijd al een kankerlijer gevonden...
Jij had ook nog wel even wat langer in bed kunnen liggen? Ik wel in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij had ook nog wel even wat langer in bed kunnen liggen? Ik wel in ieder geval.![]()
RIP aan de nabestaanden.quote:
Hela! Daar lag net nog een lijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef pyl het volgende:
* RIP *
Jij kent haar, zéker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef pyl het volgende:
Tja, die mevrouw komt me bekend voor, maarrehhhmmm......
Is ze al lang onder ons?
Vraag dan even aan pyl of hij dat lijk weer uit dat kast haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Gellius het volgende:
Doe maar een tussendoorplaatje, Took.
Goed. Fijn. Dan fingeer ik dankbaarheid, akkoord?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:01 schreef Gellius het volgende:
Beter zwarte nagels dan zwart bloed, zoals bij Emma Bovary. Hoewel die ook katholiek was, vrees ik. Maar goed, ik hèb me vandaag voorgenomen géén sentimenten te laten opspelen, dus stap ik er maar lichtvoetig overheen.
Je zou het zo kunnen noemen, ja. Maar beroemd werd hij door Het Hogere.quote:Mijnheer zat in de grondwerken?
Nee, niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm mbt die trappen denk ik aan Engeland of Tsjechië.
quote:Gellius, hoest met jou?
Nee, ook die zijn mooier. En liggen in een ander land.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Tokay het volgende:
Hoi. Het zijn toch niet de trappen die leiden naar de Sacré Coeur, zeker?
Katherine Hepburn?quote:
Juist. De beroemde (quote:
Daarmee werd hij niet beroemd, hoor.quote:Belgische geestelijken.... hmmmmmm. Hmmmmmm.
quote:R E Q U I E S C A T I N P A C E !
Ze hebben hier hem neêrgeleid,
in de aarde der gestorvenen,
den kunstvierwerker. Aan en bij
zijn grafsteê is het oefenperk,
daar dagelijks men schieten hoort
en poffen van geweergeschot.
Wij stonden en wij horkten, in
de stilte van den morgenstond,
naar ‘t halfgezwegen lijkgebed,
dat iedereens begroetinge is,
die komt alhier. In ‘t oefenperk,
daar schoten en daar poften ze
zoo dapper, dat het, spotsgewijs,
den doode scheen te gelden. Hem,
die menigmaal tienduizenden
deed roepen: "Och, hoe wonderschoon
het schittert!" als hij bommen schoot
in ‘t luchtgewelf, bij nachte. Neen,
nu ligt hij daar en zien en kan
noch hooren hij ‘t geweergeschot,
dat heneberst, omtrent hem. Nu
en weet hij van geen duizenden,
die, opwaards ziende, roepen hoe ‘t
al hemelvier en vonke is.
Geen volk en ziet hij vluchten en
geen kinders, op den arm getorscht,
die schrikkend schreeuwen. Poppen nu
en raderwerk en ziet hij meer,
die breken, braken, branden, schier
alsof de lucht vol sterren en
vol bliksemende zonnen zat.
Het vier, dat in zijn herte leefde,
is uitgedoofd: hier slaapt hij nu!
Wij stonden daar... tienduizenden?
Neen, twintig stille vrienden, die,
omleege ziende en sprakeloos,
hem volgden, daar hij henenvoer
voor eeuwig; die beminden hem,
ten grave toe en verder nog!
o Waker, die de dooden hier
bewaakt, in uw gebeden hem
indachtig zijt: des morgens, als
de nooit vermoeide zonne uitgaat
en leven strooit in ‘t doodenveld.
Des avonds, als ‘t al slapen gaat
en, moegeleefd, te sterven zoekt
een stonde of twee; indachtig hem
dan weest, aleer gij slapen gaat.
Des nachts, als heel uw kudde ligt
omtrent u, hunnen herder, dien
alleen de lieve zonne zal
ontwekken, als het morgen is:
indachtig weest den doode dan,
als ‘t leven u de ruste ontzegt.
quote:TRAAGZAAM TREKT DE WITTE WAGEN
Traagzaam trekt de witte wagen
door de stille strate toen,
en ‘t is weenen, en ‘t is klagen
dat ze bin' de wijte doen!
Stap voor stap, zoo gaan de peerden,
traagzaam, treurig, stille en stom,
en zij kijken, of ‘t hun deerde,
dikwijls naar hun' meester om;
naar hun' meester, die te morgen
zijn beminde peerdenpaar,
onder ‘t kammen en ‘t bezorgen,
zei de droeve nieuwemaar.
"Baai," zoo sprak hij, "Baai en Blesse,
heden moeten... stille! fraai!
moeten wij naar de uitvaartmesse,
met den wagen, Blesse en Baai!"
En toen, na zijn hand te doppen
in ‘t gewijde water klaar,
zegent hij de hooge koppen
van ‘t onachtzaam peerdenpaar.
En hij kust en kruist ze beiden,
en "gij," zegt hij, "Blesse en Baai,
moet een lijk naar ‘t kerkhof leiden
Baai en Blesse, stille! fraai!
Schuimen zoudt ge en lastig zweten,
zoo ‘k u zonder wete liet
van de mare, en zoudt verheeten,
gave ik u den zegen niet!"
En hij zelve kruist en wijdt hem
eer hij ze in den breidel vangt,
met het water, dat bezijd hem
aan de ruwe bedspond hangt.
Want hij slaapt bij zijne beminde
peerden en bezorgt ze trouw,
trouwer als voor eigen kinde
eigen moeder zorgen zou.
Hij besproeit, en met gewijden
pallem speerst hij peerd en stal,
om de lijkvaart te bevrijden
van gevaar en ongeval.
Ha! wie weet hoeveel gevaren
die niet hebben uit te staan,
die met peerden, - God bewaar' hen! -
die met hunne meesters gaan?
Traagzaam rijdt en rolt de wagen,
treurig door de strate voort,
en ‘t is krijschen en ‘t is klagen,
dat men onder ‘t dekzeil hoort.
Stap voor stap zoo gaan de peerden,
ziende naar hun' meester om;
stap voor stap, alsof ‘t hun deerde,
traagzaam, treurig, stille... en stom!
Waar? Ik ben confuus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
Misstiek, grijp eens even in.
quote:En hij zelve kruist en wijdt hem
eer hij ze in den breidel vangt,![]()
met het water, dat bezijd hem
aan de ruwe bedspond hangt.
Want hij slaapt bij zijne beminde
peerden en bezorgt ze trouw,![]()
trouwer als voor eigen kinde
eigen moeder zorgen zou.
Hij besproeit, en met gewijden
pallem speerst hij peerd en stal,![]()
om de lijkvaart te bevrijden
van gevaar en ongeval.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Gellius het volgende:
Een hoofdplaat èn twéé tussendoorplaatjes staan nu open. Maar welke zit tussen welke in, dat zou ik graag even ontward zien.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
Tsjonge, dat hakt er inderdaad wel in, pyl.
[..]
Weinig, zo blijkt.quote:
Bekroond? Niet dat ik weet. Wel erg bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Gellius het volgende:
Smeerpijperij van de allervuigste orde! Walgelijk! Is het een bekroond dichter?
quote:BONTE ABEELEN
Wit als watte, en teenegader
groen, is 't bonte abeelgeblader.
Wakker als een wekkerspel,
wikkelwakkelwaait het snel.
Groen vanboven is 't en, zonder
minke (=vlek), wit als melk, vanonder.
Onstandvastig volgt het, gansch,
't onstandvastig windgedans.
Wisselbeurtig, op en neder,
slaat het, als een' vogelveder.
Wit en grauw, zoo, dóór de lucht,
'bonte-abeelt' de duivenvlucht.
12 februari 1897
Ik weet niet of ik dat als belediging of compliment op moet vatten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe weldadig we dat allemaal vinden.
Hij heeft wel een hele mooie voornaam.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist. De beroemde () Montagne de Bueren.
[..]
Daarmee werd hij niet beroemd, hoor.
Als een groot compliment, Misstique!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als belediging of compliment op moet vatten.
quote:wikkelwakkelwaait het snel.
Nee, mevrouw is bekend geworden in een andere discipline.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
Katherine Hepburn?
"Hij"?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft wel een hele mooie voornaam.
Ah, dat verklaart het.quote:Pff mn hoofd is nog niet fris....
Waar lees jij meneers voornaam, Diaan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Heu, die trappen heten Montagne de Bueren, niet de dode m'neer, Diaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff mn hoofd is nog niet fris... buiten is het een beetje winderig, droog maar ook toch wel wat warm.
Ik denk dat het een teken is van 6o6 6arley.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:40 schreef Gellius het volgende:
Dat ligt aan de 6oderatie, scrutinizer. Dat is toch overduidelijk?
Warempel!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Tokay het volgende:
Is het Guido Gezelle?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh ja! Maar wat had hij nou met die trappen in Luik te maken, pyl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |