Pos komt hier haast nooit meer, dus kan ik rustig haar ikoontje gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:36 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht verdomme dat het Pos was. Ik wilde al een welkomskusje geven
Stern is goed.
Je bent dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef wyccie het volgende:
Goeiemorgen. Ik moest pissen.
Ik kan me er enorm mee vermaken jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je nog steeds verslaafd aan Second Life, Pos?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch kon hij Jock Ewing niet doen vergeten.
In west is het prima...alles in bloeiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat, ik heb nu weekend maar ben erg toe aan vakantie. Hoe is 't in West?
Ja vroeg me af of je hem soms in een andere kleur wil ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En o ja, ik heb een nieuwe avatar.
Ik moest hardop lachen, wycquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef wyccie het volgende:
Dat zag ik ook al toen ik het blaadje een paar dagen geleden doorbladerde. Ik was dus niet de enige die daar aan dacht.
Net als toen achter de schuifpuiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik stond van de week nog bij je in de tuin![]()
[..]
![]()
Tja, een beetje nutteloos wezen, hè. Daar ben ik goed in. Vooral tussen 12 en 3 's nachts.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef pos het volgende:
Ik moest hardop lachen, wyc
Met jou ook alles goed?
Neuh, blauw is wel lekker koel voor in de zomer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef pos het volgende:
[..]
Ja vroeg me af of je hem soms in een andere kleur wil ?Heb ik ook hoor.
Heb er ook 1 met zonnestralenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, blauw is wel lekker koel voor in de zomer.
Da's gelijk ook weer wat verwarrender en dat is maar goed ook, morgen zal ik wel weer op mijn lazer krijgen van Tokay. Dat ik weer teveel ge-slowchat heb.quote:
O mag dat niet meer? Is TH zeker ook weer weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's gelijk ook weer wat verwarrender en dat is maar goed ook, morgen zal ik wel weer op mijn lazer krijgen van Tokay. Dat ik weer teveel ge-slowchat heb.![]()
Tokay is gewoon jaloers dat ik niet bij haar in de tuin sta of aan het balkon hang.quote:
Die zie ik ook nog maar zelden. Misschien dat Wyccie daar iets meer over kan vertellenquote:Is TH zeker ook weer weg?
Ja, sinds jij in m'n tuin staat zijn er wel meer vrouwen jaloers op me. M'n buurvrouw vraagt ook steeds wanneer je weer komtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tokay is gewoon jaloers dat ik niet bij haar in de tuin sta of aan het balkon hang.
[..]
Die lui van verderop moeten hun hond wel aangelijnd houden. Wat een aggressief beestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:16 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, sinds jij in m'n tuin staat zijn er wel meer vrouwen jaloers op me. M'n buurvrouw vraagt ook steeds wanneer je weer komt
Ik had je er al voor gewaarschuwd Scrutquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lui van verderop moeten hun hond wel aangelijnd houden. Wat een aggressief beest![]()
Ik ben helegaar niet moeilijk !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:15 schreef tong80 het volgende:
Ik heb TH elke dag wel op MSN. Zal eens vragen wat er ius. Is een moeilijk menneke dus kan van alles zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |