FOK!tv oproep: wat doe jij voor een FOK!shirtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:36 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Bij het zien van de titel moest ik alweer denken aan wat ik gisteren idd dacht bij het lezen van de Kruidvat-folder: ligt dit aan mij?Nee dus
Een onderbetaalde ongeletterde boer in het zuiden van China.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Is er al een reactie van het Kruidvat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |